Petra Prøvedokke Skrevet 4. november 2006 Forfatter #741 Del Skrevet 4. november 2006 Epica: jeg gleder meg veldig til 2. trimester. da slipper jeg sikkert å være bekymret, og dessuten blir formen forhåpentligvis mye bedre kort innpå: det er bra! hyggelig at du stikker innom!! lubelillen: satser på det, ja! goood helg til deg også! kylling: jeg føler meg alt annet enn tapper, men jeg biter tenna sammen goood helg, vennen strååålende sol i dag! nå skal jeg dra med meg mannen ut og gå tur! ha en flott lørdag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. november 2006 #742 Del Skrevet 4. november 2006 Så langt (altså 2 dager ) har 2. trimester vært en drøm, så bare hold ut Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2006 #743 Del Skrevet 4. november 2006 Innom for å ønske deg god helg Graviditeten blir nok absolutt bedre etter hvert skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. november 2006 #744 Del Skrevet 4. november 2006 Håper du får en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. november 2006 #745 Del Skrevet 5. november 2006 Hvor lenge er det igjen til du er i 2 trinnsemester da?? Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. november 2006 #746 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. november 2006 #747 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. november 2006 #748 Del Skrevet 6. november 2006 Ha en fin dag, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 6. november 2006 Mrs N, Eeyore, shatika, Liljen, Pi@, smile og Kylling: så hyggelig at dere har vært innom jeg har hatt en finfin helg. fått masse frisk luft og kost meg! formen er litt opp og ned, er konstant litt småkvalm og blir veldig tidlig trøtt om kvelden. men ellers burde jeg vel ikke klage altfor mye er 7+2 i dag. synes dette går forferdelig sakte, jeg... men det vil ihvertfall si at det er 4 uker og 5 dager til 2. trimester! nå må jeg vel jobbe litt! ha en flott mandag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2006 #750 Del Skrevet 6. november 2006 Så dumt at du har vært i så dårlig form i det siste. Håper du holder ut og synes det er verdt det Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. november 2006 #751 Del Skrevet 6. november 2006 Høres ikke noe ålrait ut og være smådårlig nei, men en må jo bare tenkte på at det er en kort periode, også venter jo noe helt nydelig etterpå Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #752 Del Skrevet 6. november 2006 Det går myye fortere når du har passert de første 12 ukene vennen! Håper kvalmen gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2006 #753 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. november 2006 #754 Del Skrevet 6. november 2006 Synes du det går sakte, Petra? Jeg synes tida bare flyr jeg! Synes ikke det er mange dagene siden jeg gratulerte deg med positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 Forfatter #755 Del Skrevet 6. november 2006 angelou: det er jo helt klart verdt det, men det slitsomt innimellom. ha en fin uke du også! Yamaha: småkvalmen kan jeg overleve hvis jeg i slutten av juni kan sitte med en liten baby i armene, ja ha en fin mandag du også! Epica: nå er jeg overbevist om at ALT blir bedre når jeg passerer 12 uker... det er liksom halmstrået jeg klamerer meg fast i Eeyore: Bippe: det er godt noen synes det går fort. synes det er en evighet siden jeg testet positivt, jeg. -og så er det bare tre uker... uff i dag har vært en dum dag. jeg har vært lei meg, og måtte ha en lite pause fra jobben i stad for å felle noen tårer... -og i tillegg så er det så veldig trist med smile men det er veldig godt å ha dere snille jentene når man er litt nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. november 2006 #756 Del Skrevet 6. november 2006 Stor trøste til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. november 2006 #757 Del Skrevet 6. november 2006 Håper kvalmen forsvinner, og at du snart er i kjempeform og strålende humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. november 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 7. november 2006 Yamaha: tusen takk! den gjorde godt Anerikke: det håper jeg også!! ny dag - nye muligheter! foreløpig er humøret bra, og sånn har jeg tenkt at det skal fortsette utover dagen! ønsker alle en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. november 2006 #759 Del Skrevet 7. november 2006 Tror du trenger masse nå jeg Men som Yamaha skriver, det er bare en kort periode, og så venter noe helt nydeli etterpå Håper dagene dine går lettere etter hvert, jeg. Ha en strålende tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2006 #760 Del Skrevet 7. november 2006 Tenk på hvor fint du kommer til å ha det neste sommer da vennen Håper det går bra med deg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå