Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å la være å se for meg hvordan dere ser ut utfra bh-størrelsen :ler:. Og jeg "ser" tynne pene jenter med megapupper :sexy:. Jeg bruker 70B og det er ikke akkurat noe å skyrte av i denne sammenhengen :ler:, så nå kan dere se for dere hvordan jeg ser ut. Flat som en pannekake :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bippe: 70G? da forstår jeg at det er vanskelig å finne bh'er som passer ja...

Pi@: :ler: jeg ser for meg Frida Frosk og Bippe som små, tynne frøkner med enorme pupper :sexy::ler:

nå har jeg forresten sjekket litt på hjemmesiden til aclima, så i morgen skal jeg ut på jakt etter ull-bh! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg og melde meg inn i "storepupperklubben" :legrine:

75c/d (alt ettersom) her..... :sjenert: Men hadde E, fikk operasjon pga ryggplager, så vet alt om bh og store pupper altså!! :overrasket:

Ha en stråååålende helg

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: denne puppediskusjonen har jo tatt helt av! :ler:

nå er det på tide å ta dra hjem - god helg alle sammen!

-store eller små pupper - her er alle velkomne :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne sammenheng blir faktisk jeg også småbrystet med mine 75C... Og jeg som gjerne skulle hatt B.... :sjenert: Skal vel ikke rope for høyt da nei :forvirret:

Kanskje dere skulle starte en kjempe-puppe-klubb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to medlemmer i klubben ;). Det er uansett det mest praktiske!

Det er sant, men det hadde jo vært fint om puppestørrelsen stod i samsvar med resten av kroppsstørrelsen liksom.. :sjenert:

:hoho:

Ja, når det er klubber for de som har kjempehøner, så burde du jo være en for de med store pupper også! :roll:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Ja, det finnes jo foreninger for høye folk og de med store føtter vet jeg. Så hvorfor ikke en puppeklubb.

Men jeg ser ikke ut som Dolly Parton altså... :sjenert: Hvis dere har sett for dere noe sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt står bra til her :)

Må vel si at jeg tilhører store pupper klubben jeg også, bruker 80D :sjenert:

Fortsatt fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye puppesnakk ja.. :ler: Jeg får vel melde meg inn sammen med Kylling og Pi@ jeg da med mine gjennomsnittlige 75B puppestr :ler::ler:

Håper du har en koselig søndagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Piax2, Eeyore, Kylling, Frida Frosk, Bippe, Yamaha, Shatika og Mrs N: :kyss:

takk for at dere har holdt liv i dagboka mi i helgen, og opprettholdt den store puppediskusjonen! :ler:

-og selvfølgelig en spesiell hilsen til kort innpå. hyggelig at du stikker innom her; vet ikke om det er alle mannfolks drøm å havne midit i en puppediskusjon? :ler:

så var det mandag igjen :sjenert:

helgen har vært stille og rolig. jeg er litt sliten om dagen, og hormonene tar litt overhånd innimellom. men ellers er formen fin - og jeg har da fått vært litt sosial i helgen også!

nå er det på tide å kaste seg over arbeidsoppgavene - etter en liten dagbokrunde vel å merke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er en fin dag Petra, da kan man begynne nedtellingen til helgen igjen :ler:

54 dager til jul? :overrasket: Shit, det er ikke lenge til....

Mandags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...