Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #701 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg klarer ikke å la være å se for meg hvordan dere ser ut utfra bh-størrelsen . Og jeg "ser" tynne pene jenter med megapupper . Jeg bruker 70B og det er ikke akkurat noe å skyrte av i denne sammenhengen , så nå kan dere se for dere hvordan jeg ser ut. Flat som en pannekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 27. oktober 2006 Bippe: 70G? da forstår jeg at det er vanskelig å finne bh'er som passer ja... Pi@: jeg ser for meg Frida Frosk og Bippe som små, tynne frøkner med enorme pupper nå har jeg forresten sjekket litt på hjemmesiden til aclima, så i morgen skal jeg ut på jakt etter ull-bh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 #703 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg ser for meg Frida Frosk og Bippe som små, tynne frøkner med enorme pupper ← Du har sett meg og lagt merke til meg, skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #704 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du har sett meg og lagt merke til meg, skjønner jeg? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. oktober 2006 #705 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da får jeg og melde meg inn i "storepupperklubben" 75c/d (alt ettersom) her..... Men hadde E, fikk operasjon pga ryggplager, så vet alt om bh og store pupper altså!! Ha en stråååålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #706 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jge får vel melde meg inn i småpupper-klubben jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #707 Del Skrevet 27. oktober 2006 denne puppediskusjonen har jo tatt helt av! nå er det på tide å ta dra hjem - god helg alle sammen! -store eller små pupper - her er alle velkomne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #708 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jge får vel melde meg inn i småpupper-klubben jeg... ← Da er vi to medlemmer i klubben . Det er uansett det mest praktiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. oktober 2006 #709 Del Skrevet 27. oktober 2006 I denne sammenheng blir faktisk jeg også småbrystet med mine 75C... Og jeg som gjerne skulle hatt B.... Skal vel ikke rope for høyt da nei Kanskje dere skulle starte en kjempe-puppe-klubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #710 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da er vi to medlemmer i klubben . Det er uansett det mest praktiske! ← Det er sant, men det hadde jo vært fint om puppestørrelsen stod i samsvar med resten av kroppsstørrelsen liksom.. Kanskje dere skulle starte en kjempe-puppe-klubb ← Ja, når det er klubber for de som har kjempehøner, så burde du jo være en for de med store pupper også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. oktober 2006 #711 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kanskje dere skulle starte en kjempe-puppe-klubb ← Ja, det finnes jo foreninger for høye folk og de med store føtter vet jeg. Så hvorfor ikke en puppeklubb. Men jeg ser ikke ut som Dolly Parton altså... Hvis dere har sett for dere noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. oktober 2006 #712 Del Skrevet 27. oktober 2006 har ikke pupper i heletatt. iallefal ikke store nok til bh. men så er jeg gutt da. god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 #713 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er med på kjempepuppeklubb! Har forresten starta ny dagbok. Link i signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. oktober 2006 #714 Del Skrevet 29. oktober 2006 Godt å høre at alt står bra til her Må vel si at jeg tilhører store pupper klubben jeg også, bruker 80D Fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. oktober 2006 #715 Del Skrevet 29. oktober 2006 Her var det mye puppesnakk ja.. Jeg får vel melde meg inn sammen med Kylling og Pi@ jeg da med mine gjennomsnittlige 75B puppestr Håper du har en koselig søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. oktober 2006 #716 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så fint shatika, ble et lite øyeblikk litt bekymra for at hele verden hadde gigapupper. Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. oktober 2006 #717 Del Skrevet 29. oktober 2006 85DD her.. Gikk opp fra 80D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #718 Del Skrevet 30. oktober 2006 Piax2, Eeyore, Kylling, Frida Frosk, Bippe, Yamaha, Shatika og Mrs N: takk for at dere har holdt liv i dagboka mi i helgen, og opprettholdt den store puppediskusjonen! -og selvfølgelig en spesiell hilsen til kort innpå. hyggelig at du stikker innom her; vet ikke om det er alle mannfolks drøm å havne midit i en puppediskusjon? så var det mandag igjen helgen har vært stille og rolig. jeg er litt sliten om dagen, og hormonene tar litt overhånd innimellom. men ellers er formen fin - og jeg har da fått vært litt sosial i helgen også! nå er det på tide å kaste seg over arbeidsoppgavene - etter en liten dagbokrunde vel å merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #719 Del Skrevet 30. oktober 2006 Godt formen er bra Her gikk det fra B til C, sååå fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. oktober 2006 #720 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mandag er en fin dag Petra, da kan man begynne nedtellingen til helgen igjen 54 dager til jul? Shit, det er ikke lenge til.... Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå