Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 25. juli 2006 Epica: jeg skal gjøre alt jeg kan for å få to blå! så får vi håpe egg og soldater gjør sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 25. juli 2006 #42 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for besøk i dagboka mi Heldiggris som snart har ferie Kose deg masse, og jeg venter også på referat fra deg som sier to blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juli 2006 #43 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke lenge til du går til ferie nå nei, og jeg begynner å jobbe på mandag Vil ha mer ferie jeg Planer for ferien eller?? Bortsett fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juli 2006 #44 Del Skrevet 25. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #45 Del Skrevet 26. juli 2006 Heier på fruktbare egg og kjappe soldater med stål i ben og armer (eller var det hode og hale Ha en aldeles strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 26. juli 2006 miss77: Lucky117: vi har faktisk leid hus i det berømmelige landet Syden to uker med bading, soling, god mat og god vin! og litt åff kårs! Eeyore: angelou: onsdag og straks ferie! idag er jo lille lørdag, så den teller ikke. torsdag må vel telle litt. fredag er jo siste arbeidsdag før ferie, så den teller heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #47 Del Skrevet 26. juli 2006 VELDIG god oppsummering av dagene før ferie! Da teller heldigvis ikke denne dagen for meg heller kanskje?!?! Og imorra er det bare halv dag, så den teller HVERTFALL ikke! HURRA, DET ER FERIE!!! Høres ut som en heeeerlig ferie dere har foran dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 26. juli 2006 Beckybloom: halve dager teller heller ikke, nei! ja, satser på at det blir en flott ferie. tror nok det hva er planene deres i ferien, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #49 Del Skrevet 26. juli 2006 Hihi . hemmelig- som jeg skrev idagboka mi, men det blir godt med ferie uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 26. juli 2006 det er alltid godt med ferie, ja hmmm, det har plutselig gått opp for meg at jeg kanskje har tatt ferien litt på forskudd og glemt at jeg faktisk må gjøre en del før jeg tar ferie... får vel kaste meg over arbeidet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #51 Del Skrevet 26. juli 2006 snart ferie!! Og snart to blå håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 26. juli 2006 Epica: det håper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. juli 2006 #53 Del Skrevet 26. juli 2006 Ferien nærmer seg stadig. To dager igjen Håper du koser deg, da. Syden hørtes jo deilig ut, nå ser det jo ut til at man endelig får litt regn her og, så da kan dere jo dra til sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juli 2006 #54 Del Skrevet 26. juli 2006 Syden hørtes ikke dumt ut nå nei, de sier jo at det skal bli kaldere her nå da, så da passer jo det supert To arbeidsdager igjen nå, så er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #55 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, det skal bli iskaldt her i landet i neste uke... Så syden er ikke dumt nei Uansett, nå er det snart ferie for deg. Heldigen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. juli 2006 #56 Del Skrevet 27. juli 2006 Innom for å ønske deg en koselig dag... Snart har du ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juli 2006 #57 Del Skrevet 27. juli 2006 Hurra - nå har vi ferie snart Jeg er på en raserunde gjennom dagbøkene for å ønske alle sammen lykke til de tre neste ukene jeg - sikker på at det kommer til å skje en hel del når jeg er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 27. juli 2006 Vannmelon, Lucky117, Liljen, shatika og angelou: ja, bare to dager igjen på jobb, og så er det ferie! men nå må jeg nok en gang kaste meg over arbeidet. ha en strålende dag, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #59 Del Skrevet 27. juli 2006 Eneste trøsten med arbeidet er at det får tiden til å gå fortere! Kooooooose deg kjempemasse på ferie! Og ikke glem masse masse Ikke kom tilbake uten TO BLÅ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. juli 2006 #60 Del Skrevet 27. juli 2006 Legger igjen et spor så jeg finner deg på mine innlegg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå