angelou Skrevet 16. oktober 2006 #541 Del Skrevet 16. oktober 2006 Oi - her har jeg vært fraværende en stund, og så har du IKM IDAG!!! Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. oktober 2006 #542 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei vennen, har helgen vært bra? Nå er jeg spent på om du skal teste i dag. Håper virkelig du får to blå denne gangen. *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. oktober 2006 #543 Del Skrevet 16. oktober 2006 Testing i dag? Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #544 Del Skrevet 16. oktober 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 16. oktober 2006 Yamaha, Bippe, Epica, Liljen, Vannmelon, angelou, Frida Frosk, Mrs N og Pi@ tusen takk for hilsener, jenter. jeg har hatt en helt fabelaktig helg, og har kost meg masse på hyttetur. høstfjellet i strålende sol er helt fantastisk! tante slem har foreløpig ikke dukket opp, men jeg er overbevist om at hun er her hvert øyeblikk. det har igrunn kjentes ut som om hun skal dukke opp siden fredag... ha en flott mandag, jenter! jeg lover å holde dere oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. oktober 2006 #546 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det kan jo være et godt tegn, det, at det kjennes ut som om du får mensen uten at den kommer! Har sett flere her inne som skriver at det kjentes slik ut når de var gravide. Jeg krysser i hvert fall fingrene for en positiv test! *krysse krysse krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #547 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det kan være et godt tegn ja . Fryktelig frustrerende med denna prøvinga i forhold til at graviditetssymptomer er akkurat det samme som menssymptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. oktober 2006 #548 Del Skrevet 16. oktober 2006 :kjempesinna: :kjempesinna: Skremmer tanta til Petra langt inn i granskauen!!!! Lykke til Håper virkelig du får 2 blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #549 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skremme den tanta langt langt langt langt bort!! Spennende!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #550 Del Skrevet 16. oktober 2006 Skremmer bort tanta litt for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 16. oktober 2006 Cymbidium: takk for fingerkryssing Pi@: ja, jeg prøver å ikke tolke så altfor mye, for da blir man jo gal Eeyore: jeg synes jeg ser tante slem langt inni granskauen Epica: håper det hjelper Toblerone: dere er nå søte, da. som gjør en innsats for at tante slem ikke skal dukke opp. -og det er mulig det hjelper, for jeg har ikke sett noe til henne ennå. (og jeg flyr på do i ett sett for å sjekke ) Men - det skal sies at jeg fortsatt er overbevist om at hun dukker opp i løpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. oktober 2006 #552 Del Skrevet 16. oktober 2006 *venter i spenning på mer oppdatering* Det er jo tross alt nesten halvannen time siden du skrev sist, og mye kan da skje på den tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #553 Del Skrevet 16. oktober 2006 *venter jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 16. oktober 2006 #554 Del Skrevet 16. oktober 2006 Her var det spennende Den tante-rød får bare holde seg vekke ja.. for jeg synes dette skal bli DIN måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #555 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så spennende det var her da *slår meg ned her og venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 16. oktober 2006 Bippe, Pi@, Shatika og Yamaha: så søte dere er. sitter her og venter på oppdatering! vel, jeg kan avsløre at jeg har testet - hele 3 ganger. -og alle viser det samme: JEG ER GRAVID!! det føles foreløpig helt uvirkelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #557 Del Skrevet 16. oktober 2006 GRATULERER Dette var skikkelig gøy altså Så det i IKM-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. oktober 2006 #558 Del Skrevet 16. oktober 2006 Også jeg som trodde jeg skulle klare å skrive gratulerer før du skrev at du hadde testet Å jeg ble skikkelig glad jeg også nå :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 16. oktober 2006 GRATULERER Dette var skikkelig gøy altså Så det i IKM-tråden ← takk Yamaha! det er helt merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. oktober 2006 #560 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gratulerer så masse Petra! Stoooooor Når blir termindato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå