Vannmelon Skrevet 8. september 2006 #341 Del Skrevet 8. september 2006 Hei og hopp Håper du får en knall helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. september 2006 #342 Del Skrevet 8. september 2006 Innom for å ønske deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. september 2006 #343 Del Skrevet 8. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 8. september 2006 Mrs N: jeg skal kose meg med vinen, og selvsagt ta et glass for deg også! Eeyore, Vannmelon, shatika og iss: jippi - endelig helg! ha en fin helg dere også, jenter!! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. september 2006 #345 Del Skrevet 8. september 2006 Åååhhh... vin er såå godt.. hvitvin da, for jeg tåler ikke rød Ha en aldeles strålende helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. september 2006 #346 Del Skrevet 9. september 2006 Innom idag også jeg for å sjekke om du fortsatt har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #347 Del Skrevet 10. september 2006 Hvordan går det med prøvingen? Er du før eller etter EL? Eller kanskje midt i? Ha en strålende søndag Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 10. september 2006 #348 Del Skrevet 10. september 2006 Innom med en søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. september 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 10. september 2006 Liljen: det ble litt rødvin. i går... nam nam Yamaha: jeg har det fint. solen skinner og det er fortsatt litt helg igjen! Eeyore: regner med at EL var i forrige uke... har IKM nå til uka... men jeg har ikke god-følelsen denne gangen heller Netten: å, det er så deilig med helg... selv om den går mot slutten... ble litt rødvin i går sammen med noen venninner. kjempekoselig! i dag er det sol, og jeg burde vel komme meg ut en tur etterhvert... håper alle har en fin-fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. september 2006 #350 Del Skrevet 10. september 2006 Er det ikke di månedene man virkelig ikke føler at det har klaffet, at man er gravid likevell?? Krysser fingrer og tær, og følger med til uka jeg Ha en strålende søndag i finværet. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2006 #351 Del Skrevet 10. september 2006 Liljen holder motet vårt opp som alltid Krysser fingre og tær for deg jeg også. Hvorfor ikke denne måneden? Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2006 #352 Del Skrevet 10. september 2006 Hei Petra. Fint å høre at du har en bra helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. september 2006 #353 Del Skrevet 10. september 2006 Det er viktig å kose seg med vin mens man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2006 #354 Del Skrevet 11. september 2006 Ja, det kan like gjerne være denne måneden det klaffer vet du Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. september 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Liljen: du er alltid så utrolig positiv, du! Eeyore: mannen var litt vel buzy rundt da jeg regner med at jeg hadde EL. men det er jo lov å håpe... Frida Frosk: Yamaha: ja, jeg gjør det. ser det stadig vekk diskuteres om man burde eller ikke burde drikke alkohol mens man prøver... men når det begynner å ta litt tid, så sier det seg selv at man ikke kan sette hele livet på "hold" i mellomtiden... angelou: takk det samme! takk for hilsener, jenter! en god til dere alle! det er godt dere er innom med masse positiv spirit! på tide å jobbe litt... Endret 11. september 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #356 Del Skrevet 11. september 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. september 2006 #357 Del Skrevet 11. september 2006 på tide å jobbe litt... ← Må man det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 11. september 2006 #358 Del Skrevet 11. september 2006 Håper du får en koselig mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. september 2006 #359 Del Skrevet 11. september 2006 Ha en fin mandag Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. september 2006 #360 Del Skrevet 11. september 2006 Så lenge man har er det lov å håpe Og vi er her og håper med deg Blir spennende neste uke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå