Mrs N Skrevet 14. august 2007 #2401 Del Skrevet 14. august 2007 Flott å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. august 2007 #2402 Del Skrevet 14. august 2007 Da så Ofte så kan Skjønningen hyle istarten når jeg har henne i sjalet, men hun roer seg raskt hvis jeg er flink til å lee på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2403 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) hyggelig å høre fra dere også!! gleder meg til snuppa kan sove for seg selv, sånn at moder'n får tid til å være på nett har forresten fått henne til å sove i det elastiske sjalet et par ganger. men da må jeg bevege meg. kravstor datter jeg har Endret 14. august 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. august 2007 #2404 Del Skrevet 14. august 2007 Kan du ikke prøve å "venne henne av" med mammaen sin litt? Prøve å legge henne fra deg når hun har sovnet? Flytte deg lengre og lengre unna henne når hun skal sovne? Du kan jo ikke fortsette sånn i all evighet mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2405 Del Skrevet 14. august 2007 prøver så godt jeg kan... men hver gang jeg forsøker å legge henne fra meg våkner hun... men jeg gir meg ikke - før eller senere må det jo gå. problemet er at hun fortsatt sover ganske urolig, og hvis hun våkner og ligger i bagen så våkner hun skikkelig, men hvis hun våkner og ligger hos meg (eller noen andre) så kan vi bysse henne litt så sover hun stort sett videre... men om natten sover hun i vogga! så det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. august 2007 #2406 Del Skrevet 14. august 2007 Prøv å ligge ved siden av henne i senga deres? Da kan du flytte deg vekk uten at du kommer borti henne sånn at hun våkner. Kanskje du skal innføre en koseklut/bamse som lukter av deg som hun kan sove med? Mange barn liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2407 Del Skrevet 14. august 2007 det å ligge ved siden av henne i senga vår tenkte jeg faktisk på i går. så det skal jeg forsøke. hun har ikke vist noen interesse for kosekluten ennå, men jeg får gå med den på meg så kanskje den blir mer interessant hvis den lukter mamma.... takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2007 #2408 Del Skrevet 14. august 2007 Men det er vel ikke det værste i verden å ha en skjønne baby på armen hele dagen heller? Men kanskje litt utpraktisk... Godt at dere ser bedring i alle fall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. august 2007 #2409 Del Skrevet 14. august 2007 Kan fort bli veldig sliten i musklene i armen, spesielt når de blir tyngre Ja, prøv å sove med en klut selv i en natt også alltid ha kluten ved siden av henne når hun skal sove så blir hun til slutt vant til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 14. august 2007 #2410 Del Skrevet 14. august 2007 Knerten min sov heller ikke uten at han fikk sove på noen en periode. Koseklut var ikke interessant og la vi han fra oss våknet han etter få minutter. Men når han ble litt større sovner han alene, han sover lengre og koser seg masse med smokk og en kaninkoseklut han kan sikle på. Ellers anbefaler jeg også bæring. Hjelper veldig med å roe kolikkbarn også visstnok. Froskestilling er fint om de har vondt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. august 2007 #2411 Del Skrevet 15. august 2007 Så koselig å "se" deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2007 #2412 Del Skrevet 15. august 2007 Koselig å se deg Håper dere får orden på sovinga hennes, slik at du får litt mer tid til å gjøre andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2007 #2413 Del Skrevet 15. august 2007 Koselig å høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. august 2007 #2414 Del Skrevet 15. august 2007 Fint å se deg her igjen! Håper du klarer å få henne til å sove alene snart. Kanskje du kan pakke henne inn i noe og la henne sovne hos deg - når du da skal flytte henne, trenger hun ikke bli pakket ut av en varm dyne og inn i en kald, men beholder det gode, varme teppet hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 15. august 2007 #2415 Del Skrevet 15. august 2007 Innom og oppdaterer meg! Gøy når du er innom innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. august 2007 #2416 Del Skrevet 23. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 #2417 Del Skrevet 1. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2418 Del Skrevet 3. september 2007 endelig litt tid til KG!! det var på høy tid!!! snuppa ligger og sover i bagen sin. det går fremover i prøvedokkeheimen :juhu: Men det er vel ikke det værste i verden å ha en skjønne baby på armen hele dagen heller? Men kanskje litt utpraktisk... Godt at dere ser bedring i alle fall da det er fryktelig upraktisk, men det blir jo utrolig mye kos, ja Kan fort bli veldig sliten i musklene i armen, spesielt når de blir tyngre Ja, prøv å sove med en klut selv i en natt også alltid ha kluten ved siden av henne når hun skal sove så blir hun til slutt vant til den hun blir tyngre og tyngre, og jeg kjenner det godt i nakken/skuldrene om dagen... men nå går det fremover gudsjelov Knerten min sov heller ikke uten at han fikk sove på noen en periode. Koseklut var ikke interessant og la vi han fra oss våknet han etter få minutter. Men når han ble litt større sovner han alene, han sover lengre og koser seg masse med smokk og en kaninkoseklut han kan sikle på. Ellers anbefaler jeg også bæring. Hjelper veldig med å roe kolikkbarn også visstnok. Froskestilling er fint om de har vondt i magen. ja, mye skjer når de blir litt eldre! merker at ting som var uaktuelt før - funker nå. kjempedeilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2419 Del Skrevet 3. september 2007 Så koselig å "se" deg igjen koselig å "se" dere også!!! Koselig å se deg Håper dere får orden på sovinga hennes, slik at du får litt mer tid til å gjøre andre ting det går fremover med sovingen nå. grattis med en liten prinsesse!!!! Koselig å høre fra deg igjen. takk det samme - nå kommer trollet snart!!! :juhu: Fint å se deg her igjen! Håper du klarer å få henne til å sove alene snart. Kanskje du kan pakke henne inn i noe og la henne sovne hos deg - når du da skal flytte henne, trenger hun ikke bli pakket ut av en varm dyne og inn i en kald, men beholder det gode, varme teppet hele veien. hun sover alene i dette øyeblikk. var tydelig at alt som trengtes var litt mer tid... det sies at kolikkbarn krever mye kroppskontakt, er vel kanskje derfor det har tatt litt mer tid i prøvedokkeheimen... men nå går det fremover :juhu: Innom og oppdaterer meg! Gøy når du er innom innimellom er ikke ofte jeg har fått vært innom etter at lille sprett ble født, men håper jeg får mer tid til kg fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 3. september 2007 #2420 Del Skrevet 3. september 2007 Så koslig med en oppdatering fra deg prøvedokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå