Karius Skrevet 15. juni 2007 #2241 Del Skrevet 15. juni 2007 Innom å leser litt, du har en spennende tid foran deg! Lykke til med pakking av bag, ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juni 2007 #2242 Del Skrevet 16. juni 2007 Ha en fin helg Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #2243 Del Skrevet 16. juni 2007 Karius: så hyggelig at du stikker innom her! ha en fin helg du også! Lucky: nei nå kan det jo skje når som helst! ha en fin-fin helg ------------------------------------------- lille sprett var så aktiv i går at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. hun holdt det gående i flere timer, og det er ganske ubehagelig når hun setter igang. innimellom er det vanskelig å vite om det er kynnere eller spark/slag fra henne - mulig det er en salig blanding men noe mer action enn det ser det ikke ut til at det blir med det første... *venter fortsatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. juni 2007 #2244 Del Skrevet 16. juni 2007 Rart, men jeg "savner" egentlig ikke spark. Men merkelig nok så hadde jeg en del "fantomspark" mens jeg var på sykehuset Var helt sikker på at jeg kjente noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. juni 2007 #2245 Del Skrevet 16. juni 2007 Trodde jeg skulle savne magen og spark jeg også, men har ikke tenkt på det et sekund etter fødselen. Var bare fryktelig rart med en gang. Magen var så myk og rar. Nesten ekkel å ta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. juni 2007 #2246 Del Skrevet 16. juni 2007 Samme her! Jeg trodde også jeg skulle savne det men det er så mye bedre å ha den lille på utsiden! Myk og rar mage ja Frida Frosk!!! Den deisa jo skikkelig det første døgnet. Hadde ei jordmor inn til meg som skulle kjenne på magen min og jeg bare lo for det bare deisa så hun fikk ikke gjort det hun skulle! Spennende dager her inne også nå da Petra P!!! Du har så mye å glede deg til. Det å bli mor er det største som har hendt meg iallefall! Må prøveå følge med litt her om dagen men det er ikke like lett å holde seg oppdatert nå merker jeg. Og hvis det skulle skje noe nå veldig snart må du ha masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juni 2007 #2247 Del Skrevet 17. juni 2007 Håper du har hatt en fin helg Kanskje den siste med magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2248 Del Skrevet 18. juni 2007 Rart, men jeg "savner" egentlig ikke spark. Men merkelig nok så hadde jeg en del "fantomspark" mens jeg var på sykehuset Var helt sikker på at jeg kjente noe tror ikke jeg kommer til å savne spark jeg heller... det er litt koselig innimellom, men nå for tiden er det mest ubehagelig Trodde jeg skulle savne magen og spark jeg også, men har ikke tenkt på det et sekund etter fødselen. Var bare fryktelig rart med en gang. Magen var så myk og rar. Nesten ekkel å ta på. lurer på hvordan magen min ser ut etterpå, ja den er ihvertfall fortsatt fri for strekkmerker Samme her! Jeg trodde også jeg skulle savne det men det er så mye bedre å ha den lille på utsiden! Myk og rar mage ja Frida Frosk!!! Den deisa jo skikkelig det første døgnet. Hadde ei jordmor inn til meg som skulle kjenne på magen min og jeg bare lo for det bare deisa så hun fikk ikke gjort det hun skulle! Spennende dager her inne også nå da Petra P!!! Du har så mye å glede deg til. Det å bli mor er det største som har hendt meg iallefall! Må prøveå følge med litt her om dagen men det er ikke like lett å holde seg oppdatert nå merker jeg. Og hvis det skulle skje noe nå veldig snart må du ha masse lykke til!!! jeg gleder meg skikkelig til å ha lille sprett på utsiden. da kan jeg gi henne til pappan sin når hun blir for aktiv spennende dager, ja - jeg gleder og gruer meg på samme tid, og det er sååå rart å tenke på at det kun er 5 dager til termin!!! men det ser ikke ut til at det skjer noe med det første, gitt... Håper du har hatt en fin helg Kanskje den siste med magen?har hatt en veldig fint helg ja, tenk om det er den siste med magen... det hadde vært noe ---------------------------------------------------------------- jeg har sovet så vanvittig dårlig i natt. lille sprett holdt det gående til over halv tre... -og hun som pleier å være så snill og rolig om natten... det sies jo at det er vanlig at babyen i magen roer seg ned like før den kommer - i såfall er det lenge til min har tenkt å komme ut og hilse på ha en super mandag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. juni 2007 #2249 Del Skrevet 18. juni 2007 Det skjer nok når du minst aner det. Jeg husker jeg var så rolig den daen det startet. Jeg bare følte på meg at dette var helt på slutten og at dagen burde nytes, så det gjorde jeg til det fulle. Men jeg var jo allikevel overrasket da det startet. 5 dager til termin!!!! Det er jo skikkelige spennende dager da!!! Du får prøveå sove litt på dagen også, det kan komme veldig godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. juni 2007 #2250 Del Skrevet 18. juni 2007 Må komme jevnlig på besøk her utover uka ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. juni 2007 #2251 Del Skrevet 18. juni 2007 Termin snart jo! Tiden går så fort, og enig med Smile, det skjer når du minst venter det. Ingen forvarsel her før plutselig vannet gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. juni 2007 #2252 Del Skrevet 18. juni 2007 Tiny holdt et rimelig høyt aktivitetsnivå natta før han ble født, så akkurat det med at de roer seg tror jeg ikke noe på for jeg sov utrolig dårlig akkurat den natta Håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. juni 2007 #2253 Del Skrevet 18. juni 2007 *innom og sjekker bare* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 #2254 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå er det bare å bosette seg her inne skjønner jeg Håper du snart får møte den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #2255 Del Skrevet 19. juni 2007 Det skjer nok når du minst aner det. Jeg husker jeg var så rolig den daen det startet. Jeg bare følte på meg at dette var helt på slutten og at dagen burde nytes, så det gjorde jeg til det fulle. Men jeg var jo allikevel overrasket da det startet. 5 dager til termin!!!! Det er jo skikkelige spennende dager da!!! Du får prøveå sove litt på dagen også, det kan komme veldig godt med!jeg prøver virkelig å bare slappe av og nyte dagene - men det er vanskelig å ikke være rastløs og utålmodig vil jo så gjerne møte henne nå! Må komme jevnlig på besøk her utover uka ja Termin snart jo! Tiden går så fort, og enig med Smile, det skjer når du minst venter det. Ingen forvarsel her før plutselig vannet gikk. håper jeg blir overrasket snart Tiny holdt et rimelig høyt aktivitetsnivå natta før han ble født, så akkurat det med at de roer seg tror jeg ikke noe på for jeg sov utrolig dårlig akkurat den natta Håper det skjer noe snart! det håper jeg også!!!! *innom og sjekker bare* Nå er det bare å bosette seg her inne skjønner jeg Håper du snart får møte den lille ja, det håper jeg også --------------------------------------------------- nå skal jeg på modningsakupunktur igjen. håper det kan sette igang ting og tang ha en fin tirsdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. juni 2007 #2256 Del Skrevet 19. juni 2007 Ikke noe baby ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 #2257 Del Skrevet 19. juni 2007 litt for modningsakupunktur. Håper det virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. juni 2007 #2258 Del Skrevet 19. juni 2007 Begynner du å bli klar for å føde? Håper du slipper å gå over. Det er en spennende tid du har foran deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #2259 Del Skrevet 19. juni 2007 Ikke noe baby ennå? ingen baby ennå, nei... litt for modningsakupunktur. Håper det virker håper det virker jeg også!!!! Begynner du å bli klar for å føde? Håper du slipper å gå over. Det er en spennende tid du har foran deg nå. jeg er skikkelig klar nå! helt rart å tenke på at selv om jeg går over så er det ikke lenge til jeg tulla er her ----------------------------------------------- det er varmt å være høygravid... -selv om jeg holder meg i skyggen fikk MASSE nåler i dag. hun gav meg nåler for modnig, bekken og igangsettingsnåler. neste gang (torsdag allerede) skulle jeg få strøm i igangsettingsnålene, og da pleier det vistnok å skje noe sa hun. :juhu: ellers tar jeg livet med ro, leser bok og prøver å slappe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. juni 2007 #2260 Del Skrevet 19. juni 2007 Så igangsettingsnålene virker ikke uten strøm? (Hørtes skummelt ut, forresten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå