Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Ja, takk :):popcorn: Tusen takk, Kylling!

Kanskje jeg kan by på :kaffe: ? Her gjelder det å være våken og følge med ;)

Ha en flott dag, Petra! Dette skal jeg ikke gå glipp av

stor :klem:

:ler: det er flott dere følger med! :klem:

Nå kan det skje noe når som helst, så slapp av det du kan og være uthvilt. Det er en god treningsøkt du skal igjennom - med en fantastisk belønning til slutt :)
ja, jeg slapper av som best jeg kan :) men det er vanskelig å slappe av når man er forferdelig rastløs og utålmodig :ler:

gleder meg veldig til belønningen :)

:juhu: for termindag!!!

Tar imot både :kaffe: og :popcorn: og venter sammen med dere! :smile:

:juhu: tenk at det er termin i dag, ja. nesten rart å tenke på... :)

Ja, anbefaler deg å ta masse små middagslurer nå. Jeg gjorde ikke det og sov mellom riene på sykehuset :ler:
jeg har faktisk sovet en del i det siste - så det blir nok en liten cowboystrekk på sofaen etterpå :ler:

----------------------------------------------

ellers er intet nytt under solen i petraheimen. har noen kynnere innimellom, men ikke noe mer...

mannen tror ikke hun kommer før neste helg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov så mye du kan nå ja. Jeg holdt jo på med eksamen, og var ikke akkurat uthvilt til fødselen. Fødselen skjedde jo så fort, og riene kom så tett at det var ikke mulig å slappe av mellom slagene. Var bare å hente seg så vidt inn før en ny kom. Og etter fødselen hadde jeg så mye adrenalin at jeg sov ikke da heller + at jeg måtte jo kikke på knerten hele tiden. :ler:

Poenget mitt var hvertfall at jeg fikk kanskje 5 timer søvn totalt på 3 døgn, og da blir man sliten. Så lad batteriene og slapp av.

Hun kommer nok i morgen skal du se. Er det ikke det jeg har tippet? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jo, det er vel i morgen du har tippet :) isåfall burde det vel skje noe snart?

lader batteriene som best jeg kan. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og heier litt! Hun kommer nok på onsdag, da har snuppa mi 1-årsdag og vi har flagget til topps og kake og stas! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja!!! :hoppe:

Må si meg veldig enig i det Frida Frosk skrev om å sove og lade opp. Jeg hadde vært våken hele søndagen, fikk sove en halvtime før jeg våknet av rier og hun kom ikke ut før tirsdag ettermiddag!! Jeg fikk jo litt sovemedisin så jeg sov vel en 6-7 timer tilsammen men jeg skal love deg at det tar på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken sov lenge i dag, og med en liten tass i huset har jeg ikke kommet meg på KG før nå. Men fikk melding fra Petra klokken halv sju i dag tidlig om at vannet hadde gått og at det var misfarget. Hun hadde ikke fått noen rier enda. De dro på sykehuset da, så da er vel lille Sprett her snart. :hoppe:

Lykke til, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi-så spennende!!! Håper de får fortgang på fødselen din da! Og så bra at du fikk en hel natt med søvn før det startet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det action på gang ja :hoppe:

Håper det går bra og at lille Sprett snart er ute. Gleder oss til å høre fra deg igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...