Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet hvordan det føles ja :troest:
takk for trøst :klem:

Ikke noe action her enda :troest:

Skjønner godt at du er utålmodig nå ja :klem:

ikke noe action her, nei :riste:

:sur:

:ler: mannen bare ler av meg. han mener jeg burde ha litt mer tålmodighet. men det er det tomt for, dessverre. :klem:

Idag er dagen tenker jeg ;)
håper du har rett :hoppe:

-----------------------------------------------------------

-og her skjer det fortsatt ingen ting :(

men jeg har ihvertfall sovet godt i natt - det er da noe :)

nå skal jeg opp på posten og hente en pakke som har kommet, og så får jeg vel fortsette med bakingen min. skal prøve å få tatt en dagbokrunde senere i dag!

ha en super fredag, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der hadde du vært også, jo angleou:klem: uff, ja - det håper jeg også... klarer ikke å se for meg at jeg skal overleve to uker til...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta mi fortalte at hun gikk 2 uker over terminen, og da hadde de to ukene føltes som 9 nye svangeskapsmåneder :forvirret:

Men nå skjer det uansett snart :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlever gjør du nok - håper jeg :sjenert: Men, ingen ønskesituasjon akkurat, så jeg håper du slipper jeg :klem:
:ler: ja, jeg overlever nok, men det blir hardt for mannen å overleve med så mye piping fra kona :ler:

Håper jeg slipper å gå over altså, for er det noe jeg ikke er, så er det tålmodig :ler:
:ler: er ikke kjent for å være den mest tålmodige jeg heller, nei :)

Tanta mi fortalte at hun gikk 2 uker over terminen, og da hadde de to ukene føltes som 9 nye svangeskapsmåneder :forvirret:

Men nå skjer det uansett snart :Nikke:

ja, jeg prøver å trøste meg med at hun kommer snart uansett :) -så jeg burde strengt tatt ikke klage for mye :klem:

*sender over en stooor boks med tålmodighet*
tuuusen takk! den blir nok brukt opp i løpet av helgen :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er delvis pakket. står klar hvis det skulle skje noe - med liste ved siden av... klær og toalettsaker er jo i bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk kamera ;)

Det er ganske snodig å tenke på at i morra kan du plutselig være mamma! Plutselig starter det hele!!!

Ønsker deg en knallgod helg, med mange effektive rier!!! :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kamera ligger klart - med to nyoppladede batterier :)

:ler: takk - håper disse riene dukker opp snart jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Ja i dag er termindagen :juhu: Nå kan det maks bli 14 dager til, tenk det :) Spennende spennende. Liljen er klar til å campe hos Petra :tommel:

Ha en flott dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindagen er her! Tenk nå er snart lille Sprett ute. Ja, her får vi campe litt framover. Popcorn, Liljen? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen og kylling: :ler: ja, det er bare å campe her! jeg har moreller også hvis noen vil ha! :klem:

men det skjer ingen ting, altså... hadde en del kynnerer i går, så jeg hadde et ørlite håp om at det kanskje var noe som var på gang. men neida - i natt har det ikke skjedd noen ting. men snuppa har vært rolig to kvelder på rad, og mange sier jo at de roer seg ned før de kommer ut. så det er jo lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Termindagen er her! Tenk nå er snart lille Sprett ute. Ja, her får vi campe litt framover. Popcorn, Liljen? :popcorn:

Ja, takk :):popcorn: Tusen takk, Kylling!

Kanskje jeg kan by på :kaffe: ? Her gjelder det å være våken og følge med ;)

Ha en flott dag, Petra! Dette skal jeg ikke gå glipp av

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det skje noe når som helst, så slapp av det du kan og være uthvilt. Det er en god treningsøkt du skal igjennom - med en fantastisk belønning til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...