Eeyore Skrevet 22. juni 2007 #2281 Del Skrevet 22. juni 2007 Idag er dagen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #2282 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper du slipper å gå veldig mye over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2283 Del Skrevet 22. juni 2007 Vet hvordan det føles ja takk for trøst Ikke noe action her enda Skjønner godt at du er utålmodig nå ja ikke noe action her, nei mannen bare ler av meg. han mener jeg burde ha litt mer tålmodighet. men det er det tomt for, dessverre. Idag er dagen tenker jeg håper du har rett ----------------------------------------------------------- -og her skjer det fortsatt ingen ting men jeg har ihvertfall sovet godt i natt - det er da noe nå skal jeg opp på posten og hente en pakke som har kommet, og så får jeg vel fortsette med bakingen min. skal prøve å få tatt en dagbokrunde senere i dag! ha en super fredag, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2284 Del Skrevet 22. juni 2007 der hadde du vært også, jo angleou uff, ja - det håper jeg også... klarer ikke å se for meg at jeg skal overleve to uker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #2285 Del Skrevet 22. juni 2007 Overlever gjør du nok - håper jeg Men, ingen ønskesituasjon akkurat, så jeg håper du slipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #2286 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper jeg slipper å gå over altså, for er det noe jeg ikke er, så er det tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 22. juni 2007 #2287 Del Skrevet 22. juni 2007 Tanta mi fortalte at hun gikk 2 uker over terminen, og da hadde de to ukene føltes som 9 nye svangeskapsmåneder Men nå skjer det uansett snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. juni 2007 #2288 Del Skrevet 22. juni 2007 *sender over en stooor boks med tålmodighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2289 Del Skrevet 22. juni 2007 Overlever gjør du nok - håper jeg Men, ingen ønskesituasjon akkurat, så jeg håper du slipper jeg ja, jeg overlever nok, men det blir hardt for mannen å overleve med så mye piping fra kona Håper jeg slipper å gå over altså, for er det noe jeg ikke er, så er det tålmodig er ikke kjent for å være den mest tålmodige jeg heller, nei Tanta mi fortalte at hun gikk 2 uker over terminen, og da hadde de to ukene føltes som 9 nye svangeskapsmåneder Men nå skjer det uansett snart ja, jeg prøver å trøste meg med at hun kommer snart uansett -så jeg burde strengt tatt ikke klage for mye *sender over en stooor boks med tålmodighet*tuuusen takk! den blir nok brukt opp i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. juni 2007 #2290 Del Skrevet 22. juni 2007 Har du pakket bagen Petra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2291 Del Skrevet 22. juni 2007 den er delvis pakket. står klar hvis det skulle skje noe - med liste ved siden av... klær og toalettsaker er jo i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. juni 2007 #2292 Del Skrevet 22. juni 2007 Husk kamera Det er ganske snodig å tenke på at i morra kan du plutselig være mamma! Plutselig starter det hele!!! Ønsker deg en knallgod helg, med mange effektive rier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2293 Del Skrevet 22. juni 2007 kamera ligger klart - med to nyoppladede batterier takk - håper disse riene dukker opp snart jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 #2294 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei hei Ja i dag er termindagen :juhu: Nå kan det maks bli 14 dager til, tenk det Spennende spennende. Liljen er klar til å campe hos Petra Ha en flott dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. juni 2007 #2295 Del Skrevet 23. juni 2007 Termindagen er her! Tenk nå er snart lille Sprett ute. Ja, her får vi campe litt framover. Popcorn, Liljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #2296 Del Skrevet 23. juni 2007 Liljen og kylling: ja, det er bare å campe her! jeg har moreller også hvis noen vil ha! men det skjer ingen ting, altså... hadde en del kynnerer i går, så jeg hadde et ørlite håp om at det kanskje var noe som var på gang. men neida - i natt har det ikke skjedd noen ting. men snuppa har vært rolig to kvelder på rad, og mange sier jo at de roer seg ned før de kommer ut. så det er jo lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. juni 2007 #2297 Del Skrevet 23. juni 2007 Termindagen er her! Tenk nå er snart lille Sprett ute. Ja, her får vi campe litt framover. Popcorn, Liljen? Ja, takk Tusen takk, Kylling! Kanskje jeg kan by på :kaffe: ? Her gjelder det å være våken og følge med Ha en flott dag, Petra! Dette skal jeg ikke gå glipp av stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. juni 2007 #2298 Del Skrevet 23. juni 2007 Nå kan det skje noe når som helst, så slapp av det du kan og være uthvilt. Det er en god treningsøkt du skal igjennom - med en fantastisk belønning til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. juni 2007 #2299 Del Skrevet 23. juni 2007 :juhu: for termindag!!! Tar imot både :kaffe: og og venter sammen med dere! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. juni 2007 #2300 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, anbefaler deg å ta masse små middagslurer nå. Jeg gjorde ikke det og sov mellom riene på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå