Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Syns og det hørtes frykteli skummelt ut.. (men jeg har nåleskrekk i utgangspunktet ;) )

Spennende her fremover :hoppe: Gjelder å følge med ja :)

Ha en flott kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk nåler med strøm av fysioterapeuten min, og det var ikke særlig vondt hvertfall.

Men håper du slipper å benytte den timen da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så igangsettingsnålene virker ikke uten strøm? (Hørtes skummelt ut, forresten).
joda, de virker uten strøm også. fikk de i dag - uten strøm. men når de setter strøm på er det bare for at de skal være i litt "bevegelse" sånn at punktene er mer aktive...

er ikke skummelt - og ikke vondt :)

Syns og det hørtes frykteli skummelt ut.. (men jeg har nåleskrekk i utgangspunktet ;) )

Spennende her fremover :hoppe: Gjelder å følge med ja :)

Ha en flott kveld

hei :)

som sagt; det er ikke skummelt. men kan være litt ubehagelig når hun stikker inn en nål...

ha en flott kveld du også :klem:

Jeg fikk nåler med strøm av fysioterapeuten min, og det var ikke særlig vondt hvertfall.

Men håper du slipper å benytte den timen da. :hoppe:

det håper jeg også! :hoppe: men det skjer ingenting foreløpig, altså... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:
:vinke:

Nå blir det virkelig spennende dager her inne fremover :)
håper det, ja :sjarmor:

---------------------------------------------------------

i dag baker jeg sjokoladekake! det har jo vært så fint vær mens jeg har hatt permisjon, så jeg har stort sett vært utendørs. men nå fant jeg ut at det var på tide å få litt i fryseren til barselbesøk. så da blir det ihvertfall bakt sjokoladekake i dag - det blir vel med det, for jeg skal på svangerskapskontroll hos legen om halvannen time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk aldri å få noe i fryseren jeg :ler: Savnet det egentlig, har jo aldri hatt noe å by de som har kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :vinke:

har tenkt at mannen kan lage vafler hvis jeg ikke får fyllt opp fryseren... men det gikk fort å bake den kaken, så da er planen å fortsette bakingen i morgen :)

var forresten innom på tipplista mi nå. måtte stryke ut første tipping - Lucky som hadde tippet 19.juni... rart at jeg har kommet så nærme nå ;)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har litt i fryseren. Deilig det, selv om de fleste ikke forventer å få noe når de kommer på besøk (tror jeg). Ellers har vi noen sånne "æ kan bake"-bokser i skapet, så mannen slang seg rundt og bakte her en gang vi fikk besøk. De var superimponerte over hvor raskt og greit han bakte, og var overbevist om at han hadde bakt fra bunnen av :ler: Ellers er det sommer, så is er fint å ha i fryseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har litt i fryseren. Deilig det, selv om de fleste ikke forventer å få noe når de kommer på besøk (tror jeg). Ellers har vi noen sånne "æ kan bake"-bokser i skapet, så mannen slang seg rundt og bakte her en gang vi fikk besøk. De var superimponerte over hvor raskt og greit han bakte, og var overbevist om at han hadde bakt fra bunnen av :ler: Ellers er det sommer, så is er fint å ha i fryseren :)
jeg tror heller ikke folk forventer å få noe, men det er så greit å ha litt å by på allikevel :) is funker fint om sommeren, ja! ingen dum idè *noterer bak øret*

Gikk det bra på svangerskapskontrollen?
det gikk kjempefint. legen min er sååå mye hyggeligere enn hun dumme jordmoren. jeg hadde litt høyere blodtrykk enn sist, men i og med at jeg er i så fin form ellers var det ikke noe å bekymre seg for.

nå er jeg såååå klar for å hilse på lille sprett. håper så inderlig akupunkturen i morgen gjør underverker!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg! Får håpe nålene gjør susen!!! Noen spennende dager her framover, det er det iallfall ingen tvil om. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at tippelista er i gang ja?! Det syntes jeg også!!

Vi får håpe nålene hjelper ja! Kunne jo vært kjekt om lille sprett kom snart. Det er liksom både spennende og slitsomt å vente sånn synes jeg.

Jeg har forresten også bakt mye som jeg har i fryseren men jeg har jo ikke fått bruk for det enda for folk har hatt med seg. Hyggelig det men jeg vil ikke bli sittende med all maten i fryseren! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Krysser fingrene for at det skjer noe snart :)
du må nok krysse litt hardere - for her skjer det fint lite :ler:

Innom og oppdaterer meg! Får håpe nålene gjør susen!!! Noen spennende dager her framover, det er det iallfall ingen tvil om. :klem:
det håper jeg også - men det ser dessverre dårlig ut foreløpig.... :klem:

Å, det er så spennende at du er mamma snart :klem:
det synes jeg også :):klem:

Rart at tippelista er i gang ja?! Det syntes jeg også!!

Vi får håpe nålene hjelper ja! Kunne jo vært kjekt om lille sprett kom snart. Det er liksom både spennende og slitsomt å vente sånn synes jeg.

Jeg har forresten også bakt mye som jeg har i fryseren men jeg har jo ikke fått bruk for det enda for folk har hatt med seg. Hyggelig det men jeg vil ikke bli sittende med all maten i fryseren! :ler:

akkurat nå er det mest slitsomt å vente. jeg sover så dårlig om natten, og det er ikke noe moro... jeg har ikke verdens beste sovehjerte i utgangspunktet, dessverre...

får håpe du snart får besøk av noen som ikke har med seg noe, da :ler:

Innom med en stooor torsdags- :klem:

Pass på deg selv :)

kjempe :klem: tilbake til deg

Hvordan gikk akupunkturen i dag? Så bra at du ikke kom tilbake?
det gikk fint :) -men jeg fikk ikke strøm, da. var så trøtt at jeg ikke tenkte på å spørre hvorfor engang, jeg bare sovnet...

---------------------------------------------------

var innom her i stad og skrev, men plutselig bestemte det trådløse nettverket mitt seg for å krangle. petra var uten nett og vips var alt jeg hadde skrevet borte. :sur: orket ikke fikse det der og da, men nå er ihvertfall ting i orden igjen :)

foreløpig er det ingen ting som tilsier at det kommer til å skje noe, så det er ser ut til at jeg må stryke nestemann på tippelisten :sur: orker ikke gå sånn så veldig mye lenger, jeg. det er tungt, jeg er sliten og rastløs og forferdelig utålmodig :sjenert:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...