Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, skjønner deg da. Heldigvis trenger du ikke se jordmoren så veldig mange flere ganger nå, og det er jo bra hvis du kan se legen i stedet :)
godt man har alternativer, ja :)

glemte å si at det verste med henne er igrunn at det virker som hun ikke har sans for humor - overhodet... slitsomt med sånne mennesker...

Ingen vits i å gå til jordmor hvis det ikke føles bra nei. Men snart er lille Sprett her! Så spennende! :hoppe:
:juhu: ja, nå kommer hun snart!!!!

Nå kommer nok lille Sprett snart, så slipper du dumme jordmødre :klem:
:Nikke: da må jeg vel heller slite med dumme helsesøstre :ler:

:klem:

:kose:
:kose:

:vinke:

Innom for å hilse på. :)

hei - nytt "ansikt" i boka mi! så koselig :)

Godt å høre at det står bra til med deg :)
alt bra her, vet du :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg ut og farte hele dagen. skal først på akupunktur, og så ut og spise med jobben... blir sikkert koselig - godt at det ikke er så varmt, greiere å komme seg rundt når ikke føttene er såå hovne :ler:

ønsker alle en strålende torsdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin dag i går på tross av all fartinga? Gurimalla, nå nærmer fødselen seg. Er spent på din vegne!

Håper du får en kjempefin fredag og helg, Petramor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Håper du har kost deg masse i dag. Hørtes koseli ut å spise med jobben :)

Ha en flott kveld

stor :klem:

hadde en veldig fin dag i går :):klem:

Hadde du en fin dag i går på tross av all fartinga? Gurimalla, nå nærmer fødselen seg. Er spent på din vegne!

Håper du får en kjempefin fredag og helg, Petramor! :klem:

ja, det gikk over all forventning. trodde jeg skulle bli helt utslitt, men jeg holdt ut lenger enn jeg hadde trodd! fikk masse klapping på magen og gode råd :ler:

ikke lenge igjen nå, nei. helt merkelig at snart er vi tre :rødme:

ha en super helg kyllingvennen min :klem:

-------------------------------------------------------

som sagt var gårsdagen veldig trivelig. hyggelig å se igjen folka fra jobb - selv om det ikke er veldig lenge siden sist :ler:

fikk "powertreatment" av akupunkturdama, så da får vi se om det skjer noe snart :ler:

i dag har jeg ingen planer - kanskje like greit etter fullt program i går. på tide å få i seg litt frokost, kanskje?

en god helg ønskes alle som stikker innom!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg tenke meg ja.

Syns enda det er en evighet til jeg skal føde, mend et er jo bare 2,5 måneder til termin, og siden det er sommerferie snart, så regner jeg med at den tiden kommer til å gå styggfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer sikkert til å gå veldig fort, ja! -og vips er det du som må pakke bagen og vente :ler: (nå har ikke jeg pakket noen bag ennå, da :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte å si at det verste med henne er igrunn at det virker som hun ikke har sans for humor - overhodet... slitsomt med sånne mennesker...

Jeg har ikke møtt mange jordmødre med humoristisk sans (og jeg har møtt mange... Tror rett og slett de har opplevd litt for mange hysteriske kommende mødre sånn at de ikke tør å ta noe for spøk, i frykt for å underbygge noe man sier.

Så det nærmer seg? Spennende! Kommer til å henge mye her inne :) Hvis det ikke viser seg at frøken Frosk er borte sånn at jeg får beskjed først, da ;)

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli på tide og pakke bagen da kanskje :ler:
:ler: ja, det er vel det. har finpusset litt på listen min nå, så jeg starter nok i løpet av dagen :)

Jeg har ikke møtt mange jordmødre med humoristisk sans (og jeg har møtt mange... Tror rett og slett de har opplevd litt for mange hysteriske kommende mødre sånn at de ikke tør å ta noe for spøk, i frykt for å underbygge noe man sier.

Så det nærmer seg? Spennende! Kommer til å henge mye her inne :) Hvis det ikke viser seg at frøken Frosk er borte sånn at jeg får beskjed først, da ;)

Ha en fin fredag!

ja, det nærmer seg - men det skjer ikke ut til at det blir noe action med det første :sur:

nå er jo både du og frøken frosk travle småbarnsmødre, så det ender vel opp med at jeg sier fra til begge to. så satser jeg på at en av dere tar ansvar :ler:

Jeg har ikke tippet, jo... Tipper... :klø: 26. juni.
og nå er du med på tippelisten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tenk at du har kommet så langt at du må pakke fødebagen :hoppe:

Ha ei fin helg :klem:

ja, det er litt rart :ler:

ha en strålende helg :klem:

Går det bra her inne eller? Ingen baby ennå? ;)
det går fint - ingen baby ennå, dessverre... men jeg regner jo med at hun kommer etter termin, så det er vel bare å hente frem tålmodigheten :ler:

Nå er det jammen ikke lenge igjen altså :overrasket:

Ha en fin helg :klem:

nei - nå kommer snart lille sprett :juhu:

ha en fin helg du også :klem:

-og hvis noen lurer har jeg endelig begynt å pakke bagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...