Mrs N Skrevet 10. juni 2007 #2201 Del Skrevet 10. juni 2007 Huff, husker hvor grusomt det var å være varm og gravid. Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen for deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juni 2007 #2202 Del Skrevet 10. juni 2007 Krysser fingre for at det skjer noe hos deg snart. Slitsomt å ikke være gravid også i denne varmen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juni 2007 #2203 Del Skrevet 10. juni 2007 Føler med deg i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. juni 2007 #2204 Del Skrevet 11. juni 2007 Flere som ikke synes det gjør noe at det er meldt litt kaldere til uka skjønner jeg Ha en fin dag i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juni 2007 #2205 Del Skrevet 11. juni 2007 Håper det går bra med deg i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. juni 2007 #2206 Del Skrevet 11. juni 2007 litt på prøvedokka vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. juni 2007 #2207 Del Skrevet 12. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juni 2007 #2208 Del Skrevet 12. juni 2007 Innom og litt på Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juni 2007 #2209 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvordan går det med deg? Har du smelta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2210 Del Skrevet 13. juni 2007 Huff da, det er ikke alle som koser seg like mye i sommervarmen skjønner jeg? Jeg håper du får en herlig søndag, til tross for at de har meldt like varmt vær da som i dag.. nei, jeg har vel ikke helt klart å nyte varmen. det verste har jo vært disse tømmerstokkbena.... deilig nå som det er litt kjøligere Huff, husker hvor grusomt det var å være varm og gravid. Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen for deg nå nei, krysser fingrene for at snuppa kommer snart!! Krysser fingre for at det skjer noe hos deg snart. Slitsomt å ikke være gravid også i denne varmen her. nå må hun gjerne komme! Føler med deg i varmen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2211 Del Skrevet 13. juni 2007 Flere som ikke synes det gjør noe at det er meldt litt kaldere til uka skjønner jeg Ha en fin dag i skyggen nei - det er så deilig med litt lavere temperatur Håper det går bra med deg i varmen takk, det har igrunn gått fint litt på prøvedokka vår! litt på kyllingen Innom og litt på Petra! Hvordan går det med deg? Har du smelta?neida, jeg har ikke smelta har bare ikke orket å sitte inne foran pc'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2212 Del Skrevet 13. juni 2007 endelig en temperatur som tilsier at man kan sitte litt inne foran pc'n. nå som det ikke er så varmt takler føttene mine at jeg sitter litt med bena ned - det har ikke vært spes. vellykket de siste dagene.... ellers skjer det ikke stort her. jeg venter og venter på at snuppa skal melde sin ankomst. rommet er klart, jeg har fått enda mer klær til henne, så det er ingen tvil om at hun har mer enn nok eneste som gjenstår er igrunn å pakke bagen. har skrevet liste, så jeg får se om jeg starter med det en dag, eller om det er noe jeg tar under marsjen har vært hos jordmor i dag. alt bra - og hodet var festet. har vel konkludert med at jeg ikke liker hun jordmora sånn veldig godt så neste kontroll blir hos lege - og jeg tror ikke jeg gidder å gå tilbake til henne om jeg trenger flere kontroller utover den i neste uke. hun kan sikkert mer om dette enn legen, men han er til gjengjeld mer sympatisk og forståelsesfull - og det er det som er viktigst alt ser jo ut til å være bra med både meg og snuppa nå skal jeg ta en sårt etterlengtet dagbokrunde, og se om det har skjedd noe spennende siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. juni 2007 #2213 Del Skrevet 13. juni 2007 Vi hadde ikke pakket ferdig bagen, så froskemannen ordnet det mens jeg satt på do og vannet bare rant. Var forøvrig ikke mye jeg rakk å få brukt der. Klær til meg og babyen og toalettsaker holdt i massevis. Men så rakk ikke jeg stort annet enn å komme meg inn på sykehuset før jeg skulle presse knerten ut heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. juni 2007 #2214 Del Skrevet 13. juni 2007 Fint å se deg igjen Hva er i veien med den jordmoren da? Jeg synes egentlig det er ganske fint å tenke på at jeg ikke trenger å snakke med en jordmor på leeeenge (ikke før Tiny2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #2215 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Frida Frosk: det er jo hovedsaklig klær som står på lista - og de brukes jo daglig, så de må vel pakkes når det skjer noe her. toalettsaker brukes jo også daglig... Mrs N: takk vet ikke helt hva jeg skal si om hun jordmoren, jeg. jeg synes ikke hun er noe flink til å svare på de spørsmål jeg har. har inntrykk av at alt som ikke er A4 er umulig å svare på for henne. og så har hun en litt sånn "ovenfra og ned"-holdning. jeg blir ihvertfall ikke i godt humør av å være hos henne, og da kan det være det samme :slåss: ------------------------------------------------------- nå har jeg endelig fått tatt en dagbokrunde! var på tide å få oppdatert seg litt. nå får jeg sette meg med bena høyt Endret 13. juni 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. juni 2007 #2216 Del Skrevet 13. juni 2007 Nei, skjønner deg da. Heldigvis trenger du ikke se jordmoren så veldig mange flere ganger nå, og det er jo bra hvis du kan se legen i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. juni 2007 #2217 Del Skrevet 13. juni 2007 Ingen vits i å gå til jordmor hvis det ikke føles bra nei. Men snart er lille Sprett her! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. juni 2007 #2218 Del Skrevet 13. juni 2007 Nå kommer nok lille Sprett snart, så slipper du dumme jordmødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2007 #2219 Del Skrevet 13. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. juni 2007 #2220 Del Skrevet 13. juni 2007 Innom for å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå