Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

oi-tre uker!!! :overrasket:

Gratulerer med permisjon!!! :hoppe:

takk :juhu:

-og nå kommer endelig lillemile :)

Ja nå er egentlig alt klart til at Sprett kan komme:)

Kos deg masse i første helg av permisjonen :klem:

ja, nå er det fint lite som mangler - nå kan hun bare komme :)

:klem:

:overrasket: Tiden går jammen fort dere....
:Nikke:

Grattis med permisjonsstart :)

Nå er det bare og vente på finværet, også kommer den lille når hun er klar for det :klem:

takk :) finværet kom som bestilt - nå skal jeg bare nyte permisjonen og vente på snuppa :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Permisjon allerede :overrasket: Tiden flyr jammen fort ja, men er jo ikke lenge til du er mamma nå da!! Det blir spennende!!

God helg :klem:

takk - håper du har kost deg i helgen :)

God permisjonshelg!!! :kose:
takk - og det samme til deg. den siste uten lillesmile :)

*innom på oppdateringsrunde*

Her går det unna, gitt! Permisjonstid allerede? Så deilig da!

Håper du har en fin helg, og koser deg! :-D

hyggelig å se deg! har kost meg veldig i helgen :klem:

Så utrolig fort tida har gått her inne! :overrasket:

Håper du har en fin helg :)

takk det samme :)

Gratulerer som permisjonist! :sprettoy:

Venter spent på oppdateringer herfra og, men unner deg noen uker der du kan tenke på bare deg og ingen andre før knøttet kommer og snur rundt på alt, noe som riktignok er veldig koselig og som bare skal være sånn :)

Ha en fin søndag.

takk :juhu:

:Nikke: det går nok noen uker før hun kommer, ja - men jeg håper jeg slipper å vente til uke 42 :overrasket:

koselig at du stikker innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:
:vinke:

:hallo: Hei prøvedokka mi! Håper du har hatt en fin permisjonshelg! Nå må du bare nyte tida mot fødselen så godt du kan. Og jeg slenger meg med de andre her; synes tida har gått så fort! Synes du nettopp ble gravid jeg, hehe.. :klem:
hei kyllingen min! prøver å nyte som best jeg kan. vasker klær og venter på at sola skal dukke opp på balkongen :ler:

.---------------------------

så var første permisjonshelg over :)

hele lørdagen gikk med på å gjøre i stand rommet til sprett. mannen satt opp møbler, og jeg vasket vindu, møbler og hang opp gardiner. etter det sorterte jeg klær til den store gullmedalje - det er ihvertfall opplest og vedtatt at den lille snuppa vår har mer enn nok klær allerede. har arvet utrolig mye fint :)

så nå har jeg vasket alle klærne hennes i str. 50/56 og skal brette sammen det siste nå. det er jo sååå søtt, og jeg gleder meg til det kommer en liten person som skal bruke disse klærne :hjerter:

i går var vi ute og grillet i det helt fantastiske sommerværet. nå håper jeg det holder seg sånn leeeeeeeeeeeeeeeeenge! ha en super mandag alle sammen :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er deilig å få ferdig rommet og gjøre alt klart til snupppa kommer :)

OGså så heldig du er med permisjonsværet da. Nå må du bare nyte den siste tiden, og samle krefter tild et som kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig deilig å få rommet ferdig, ja! :)

jeg og værgudene spiller tydeligvis på lag om dagen - håper virkelig dette været holder seg! da skal jeg nok overleve selv om snuppa lar vente på seg :ler:

-spiste forresten litt potetgull i går. det var ikke så lurt. salt og kroppen min er ingen god kombo om dagen - våknet opp med skikkelig pølsefingre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren for et deilig permisjonsvær du får :briller: Jeg holder meg langt unna potetgull på sommeren ellers også jeg, reagerer helt fryktelig på det. Ha en fin dag vennen :klem:

*løpe inn i dagboka til smile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med permisjon ja! Jeg nyter dagene og tenk at vi skal være hjemme ett år!

:juhu: for lillesmile som er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for et deilig permisjonsvær du får :briller: Jeg holder meg langt unna potetgull på sommeren ellers også jeg, reagerer helt fryktelig på det. Ha en fin dag vennen :klem:

*løpe inn i dagboka til smile*

kan ikke klage over dette permisjonsværet, nei. føler meg lettere til sinns enn på lenge, jeg! deilig med fri og sol og snart kommer lille sprett! ha en super tirsdag, vennen :klem:

Innom og sjekker at det ikke har skjedd noe her som jeg har gått glipp av ;)
her har det ikke skjedd stort. må vel vente noen uker til :ler:

Mandags :klem:
da skal du få en tirsdags :klem: tilbake :)

Deilig med permisjon ja! Jeg nyter dagene og tenk at vi skal være hjemme ett år!

:juhu: for lillesmile som er på vei!

ja, det er helt rart at jeg ikke skal tilbake på jobb på et helt år! : :overrasket: men det er utrolig deilig :juhu:

lillesmile er litt treig må jeg si :sjenert:

Prøver å følg med, vet du!

der var du, jo! så koselig :klem:

Hei hei vennen :)

Innom med en stor :klem:

Kos deg masse i finværet :)

takk, vennen :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ny dag med lite planer. en venninne kommer på lunsj, og så skal jeg få farget vipper og bryn så jeg ikke ser ut som en zombie til tross for at jeg ikke orker å sminke meg om dagen :ler:

utover det skal jeg bare nyte sommeren!!!!

ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du kan bare glede deg. permisjon er veldig deilig! er godt å slappe av og bare ha fokus på seg selv nå mens vi venter på lille sprett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sminke? Hva er det for noe? ;)

Tror ikke jeg har brukt sminke siden rett etter jul :ler:

Deilig med en dag for deg selv da. Det er sikkert 17 år til neste gang jeg får en dag for meg selv igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: :ler: ja, det kan vel hende at det er en annen som blir førsteprioritet i tiden fremover!

Mrs N: får vel prøve å nyte at jeg har litt tid for meg selv nå, ja... :)

---------------------------------------------------------------------

anklene mine har tatt ferie. de er borte :overrasket:

nå har jeg leggene rett i skoene - og det ser ikke pent ut :sur: ikke er det spesielt behagelig heller :riste:

men jeg har flotte vipper og bryn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...