Eeyore Skrevet 18. mai 2007 #2041 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vil også tippe 22. juni for det er bursdagen til lillenevø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 #2042 Del Skrevet 18. mai 2007 Magen synker nok snart skal du se. Og da kan du igjen puste ganske så normalt. Ha en fin fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 #2043 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvordan står det til i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. mai 2007 #2044 Del Skrevet 18. mai 2007 Innom for å ønske en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #2045 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg tipper 27. juni. Vet du kjønnet forresten?? Det blir faktisk mye lettere å puste når magen synker ned. Det er nok ikke så lenge til den gjør det for deg, men da føles den fryktelig tung nedentil på en måte Noe må det være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. mai 2007 #2046 Del Skrevet 19. mai 2007 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. mai 2007 #2047 Del Skrevet 19. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 19. mai 2007 #2048 Del Skrevet 19. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #2049 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg vil også tippe 22. juni for det er bursdagen til lillenevø. tippingen din er notert! Magen synker nok snart skal du se. Og da kan du igjen puste ganske så normalt. Ha en fin fredag.det ser jeg frem til! Hvordan står det til i dag? alt vel foreløpig. formiddagene pleier å være fine Innom for å ønske en god helg!takk - hyggelig at du har tid til å stikke innom Jeg tipper 27. juni. Vet du kjønnet forresten?? Det blir faktisk mye lettere å puste når magen synker ned. Det er nok ikke så lenge til den gjør det for deg, men da føles den fryktelig tung nedentil på en måte Noe må det være!! *notert* vi vet kjønn, ja. var jo på "bonus-ultralyd" for noen uker siden pga morkaka - og det er ei lita jente :smile: Håper du får en fin helg takk det samme ----------------------------------------------------------------------------------------- bare kjapt innom - denne helgen har det vært lite KG-tid... love å komme sterkere tilbake i morgen! nå skal jeg få i meg litt mat og komme meg i bursdagsselskap. ha en fantastisk søndag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 #2050 Del Skrevet 20. mai 2007 Kos deg i bursdagsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mai 2007 #2051 Del Skrevet 20. mai 2007 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. mai 2007 #2052 Del Skrevet 20. mai 2007 Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. mai 2007 #2053 Del Skrevet 20. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mai 2007 #2054 Del Skrevet 20. mai 2007 God søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2007 #2055 Del Skrevet 20. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2056 Del Skrevet 21. mai 2007 Kos deg i bursdagsselskap koselig med bursdag, men det er litt for trangt i magen om dagen - og jeg er så glad i kaker Kos deg! takk Søndags tilbake God søndag til deg også --------------------------------------------------------------------------------------- i dag er siste mandagen jeg jobber før permisjon. neste mandag er det jo pinse. rart å tenke på at om to uker er jeg hjemme og vasker babyklær svigerinna mi hadde vært og shoppet til lille sprett, så i går fikk vi masse søte klær til henne. i tillegg har jeg lånt masse av en venninne, så nå skal hun nok ikke lide noen nød utover det så tror jeg ikke helt folk på jobb har innsett at om to uker er prøvedokka borte. men jeg har funnet ut at det får være deres problem... er litt lei jobb om dagen, jeg... hadde aldri trodd jeg skulle se frem til å være hjemme et år, men nå gjør jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #2057 Del Skrevet 21. mai 2007 Godt å høre at du ser frem til å være hjemme ett år, jeg er nemlig der nå at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal greie meg i et år uten å gå på jobb Jeg veit - det året kommer til å gå kjempefort, og kjempefint, alle sier det - men, greier ikke helt å se det for meg. Så godt å vite at det sikkert kommer etterhvert Tenk at du snart skal ha permisjon Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 21. mai 2007 #2058 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg og gleder meg til å være hjemme et år. Blir jammen en spennende tid! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2059 Del Skrevet 21. mai 2007 angelou: det er mange grunner til at et svangerskap varer i 9 måneder - jeg tror ihvertfall at man trenger den tiden for å venne seg til at hverdagen skal se veldig annerledes ut. det er godt vi mennesker er tilpasningsdyktige snart permisjon, ja! det er såå rart å tenke på! kakao: det blir utrolig spennende, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. mai 2007 #2060 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann, hvordan er formen? Nå er jeg skikkelig ekspert på Ullevål - med unntak av fødestua som jeg aldri så snurten av, så hvis det er noe du lurer på.... Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå