Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen synker nok snart skal du se. :troest:

Og da kan du igjen puste ganske så normalt.

:klem: Ha en fin fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 27. juni. ;)

Vet du kjønnet forresten??

Det blir faktisk mye lettere å puste når magen synker ned. Det er nok ikke så lenge til den gjør det for deg, men da føles den fryktelig tung nedentil på en måte :ler: Noe må det være!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også tippe :hoppe:

22. juni for det er bursdagen til lillenevø.

:klem:

tippingen din er notert! :klem:

Magen synker nok snart skal du se. :troest:

Og da kan du igjen puste ganske så normalt.

:klem: Ha en fin fredag.

det ser jeg frem til! :klem:

Hvordan står det til i dag? :)
alt vel foreløpig. formiddagene pleier å være fine :ler:

Innom for å ønske en god helg!
takk - hyggelig at du har tid til å stikke innom :klem:

Jeg tipper 27. juni. ;)

Vet du kjønnet forresten??

Det blir faktisk mye lettere å puste når magen synker ned. Det er nok ikke så lenge til den gjør det for deg, men da føles den fryktelig tung nedentil på en måte :ler: Noe må det være!! :ler:

*notert* vi vet kjønn, ja. var jo på "bonus-ultralyd" for noen uker siden pga morkaka - og det er ei lita jente :smile:

Håper du får en fin helg :klem:
takk det samme :klem:

:hallo:
:vinke:

:kyss:
:kyss:

-----------------------------------------------------------------------------------------

bare kjapt innom - denne helgen har det vært lite KG-tid...

love å komme sterkere tilbake i morgen! nå skal jeg få i meg litt mat og komme meg i bursdagsselskap.

ha en fantastisk søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg i bursdagsselskap :)
koselig med bursdag, men det er litt for trangt i magen om dagen - og jeg er så glad i kaker :ler:

Kos deg! :vinke:
takk :klem:

Søndags :klem:
:klem: tilbake

:hallo:
:vinke:

God søndag til deg også :klem:

---------------------------------------------------------------------------------------

i dag er siste mandagen jeg jobber før permisjon. neste mandag er det jo pinse. rart å tenke på at om to uker er jeg hjemme og vasker babyklær :ler:

svigerinna mi hadde vært og shoppet til lille sprett, så i går fikk vi masse søte klær til henne. i tillegg har jeg lånt masse av en venninne, så nå skal hun nok ikke lide noen nød :smilbla:

utover det så tror jeg ikke helt folk på jobb har innsett at om to uker er prøvedokka borte. men jeg har funnet ut at det får være deres problem... er litt lei jobb om dagen, jeg... hadde aldri trodd jeg skulle se frem til å være hjemme et år, men nå gjør jeg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du ser frem til å være hjemme ett år, jeg er nemlig der nå at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal greie meg i et år uten å gå på jobb :sjenert: Jeg veit - det året kommer til å gå kjempefort, og kjempefint, alle sier det - men, greier ikke helt å se det for meg. Så godt å vite at det sikkert kommer etterhvert :)

Tenk at du snart skal ha permisjon :overrasket:

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: det er mange grunner til at et svangerskap varer i 9 måneder - jeg tror ihvertfall at man trenger den tiden for å venne seg til at hverdagen skal se veldig annerledes ut. det er godt vi mennesker er tilpasningsdyktige :ler:

snart permisjon, ja! det er såå rart å tenke på! :klem:

kakao: det blir utrolig spennende, ja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hvordan er formen? Nå er jeg skikkelig ekspert på Ullevål - med unntak av fødestua som jeg aldri så snurten av, så hvis det er noe du lurer på....

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...