Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at lille Sprett kommer 24. juni.

Så bra med 50% sykemelding. Da blir ikke tiden fram til termin så lang kan jeg tenke meg, men samtidig så får du spart på kreftene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at du ble 50% sykemeldt videre. Det høres jo ut som om det fungerer greit nå. Og ikke lenge igjen til permisjon!!! :hoppe: Det går fort!!!!

Når er termin din igjen??? Må tenke litt på tippedato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: har ikke lagt noen store planer for permisjonen foreløpig. de første ukene blir det vel mest venting og litt redebygging :ler:

Frida Frosk: 24. juni er notert. dvs. skal noteres når jeg får somlet meg til å endre signaturen min :ler: 50% sykmelding er veldig greit nå, ja! :klem:

smile: det går veldig fort frem til permisjon nå, ja! rart å tenke på :sjenert: termin er 23. juni!

angelou: takk det samme! :klem:

Eeyore: du også! :klem:

--------------------------------------------------------------------------------------

skulle egentlig på yoga i dag, men jeg orket ikke. er litt sliten om dagen. dessuten blir jeg alltid så kvalm på yogaen, og det orket jeg ikke i dag. får heller sitte i sofaen og samle krefter til i morgen! :ler:

så nå har jeg spist ferdigpizza og ser på fotball på tv!

ha en fin-fin 17.mai i morgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel begrensninger på hvor lang signatur man får ha, så da lager jeg tippeliste her - og forsøker å linke i signaturen:

TIPPELISTE

termin: 23. juni

Lucky117: 19. juni

Impala: 21. juni

Eeyore: 22. juni

Kylling: 23. juni

Frida Frosk: 24. juni

angelou: 25. juni

Kakao og Vannmelon: 26. juni

Smile og La Traviata: 27. juni

Pi@: 28. juni

Toblerone: 29. juni

Liljen: 30. juni

Mrs N: 1. juli

Bippe: 4. juli

så fikk altså Frosken rett :)

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: det går fint! hun kommer når hun kommer - jeg bare håper det er i juni :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er slem og tipper 4.juli. Men det skal jo sies at jeg slett ikke HÅPER at du går så lenge. Men litt spennvidde over tippedatoene må vi da ha. ;)

Ellers vil jeg sønke deg en kjempeflott 17.mai-feiring i morra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei :)

Håper du hadde en fin 17.mai i går!

hmm,...hva skal jeg tippe?? Tror jeg tipper 19.juni ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er slem og tipper 4.juli. Men det skal jo sies at jeg slett ikke HÅPER at du går så lenge. Men litt spennvidde over tippedatoene må vi da ha. ;)

Ellers vil jeg sønke deg en kjempeflott 17.mai-feiring i morra! :klem:

spennvidde er bra, men jeg håper virkelig ikke du har rett :forvirret:

:klem:

Jeg tipper 26.juni.  :)

Håper du får en fin 17.mai! :flagg:

*notert*

takk :)

:vinke:

God 17. mai! :)

takk takk :)

Jeg tipper 21. juni :)

Håper du har en fin 17.mai :flagg:

:) en dato jeg kan leve med - håper du har rett :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 28. juni for det er bursdagen min :)

Hei :)

Håper du hadde en fin 17.mai i går!

hmm,...hva skal jeg tippe?? Tror jeg tipper 19.juni ;)

Ha en fin dag :klem:

hadde det veldig fint :) kan jeg også leve med - men jeg har ikke stor tro på at hun kommer før termin :ler:

----------------------------------------------------------------------------------

trøtt i dag, jeg :Gjesp:

hadde en fin 17. mai i går. var først en tur i byen for å hilse på familien og se de søte niesene mine :) -og så dro vil til et vennepar. veldig koselig, men tungt å være prøvedokka om dagen. det er sååå trangt inni magen min. etter lunsjtid begynner det å bli vondt - og mat burde jeg strengt tatt holde meg unna. jeg håper ikke det skal fortsette å være så vondt frem til termin :grine: håper at magen skal synke og at det skal bli litt bedre plass etter hvert... :sjenert:

kort arbeidsdag i dag, så jeg får vel kaste meg over arbeidsoppgavene. vet ikke om jeg rekker noe dagbokrunde i dag - hvis ikke får alle ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...