Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

angelou, Frida Frosk, smile, iss, Mrs N, Bippe og Kylling: :klem:

:ler: en barnesangbok er nok greit å få tak i etterhvert. eneste jeg husket fra tøydokke anna var "tøydokke anna - hun er av filt" :ler:

men jeg tror kanskje jeg var blitt litt for stor for sånn barnetv når tøydokke anna kom - ikke det at jeg husker når det var, men jeg tror aldri det var noen stor favoritt... :ler:

var veldig koselig med lunsjbesøk i går. på kvelden var mannen og jeg hos svigers og spiste middag. de fikk kjenne at snuppa hikket begge to, og synes navnet vi har funnet til henne er orginalt og kult! moro :)

nå ska jeg straks få mannen ut av sengen og inn i dusjen, sånn at han for fortsatt med dette barnerommet som aldri blir ferdig... selv skal jeg ta en tur på posten og hente noen saker jeg har bestilt på verdensveven :ler:

ha en strålende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på fest!!! Kan ikke la en sånn anledning gå fra meg nå vettu!!! :hoppe::vin::danse::klappe::blomst:

God helg Petra P. Så gøy at dere har bestemt navn forresten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnesanger? Bare spør - jeg og mamma sang oss gjennom barndommen min...

Innom for å hilse på. Skal oppdatere meg mer senere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: tenk at iss har fått jenta si allerede!! :hoppe:

:legrine:

ja, her var det 100-siders fest. ikke dårlig!!!

og så glemte jeg å :hoppe: litt for 34 uker i går. det går da fremover her også :ler:

jeg må si jeg begynner å bli litt lei av å være :gravid: , jeg... det er veldig koselig, samtidig som jeg tidvis er lei og lei meg :grine: tror det snart er på tide at jeg får igjen kroppen min...

Mrs N: takk det samme :klem:

Frida Frosk: takk, vennen :klem:

smile: takk det samme! vi har igrunn hatt navn klart lenge, vi. hadde både gutte og jentenavn - så nå er det jo endelig helt sikkert, da :ler: men vi kaller henne ikke ved navn før hun kommer ut, da... :sjenert: må jo se henne først! :klem:

Vannmelon: kjempekoselig å ha deg tilbake!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med både 34 uker og 100 sider :hoppe::blomst:

Du har jo ikke så lenge igjen du heller nå. Kommer sikkert til å gå kjempefort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er lei her ja. Håper det går fort for deg :klem:

Selv har jeg en følelse av at selv forumets nygravide og prøvere vil føde før meg, men så har jeg heller aldri vært kjent for min store tålmodighet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du begynner å bli lei jeg Petra P. men nå er det ikke lenge igjen altså!!!! :hoppe:

Hvordan går det med barnerommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med både 34 uker og 100 sider :hoppe::blomst:

Du har jo ikke så lenge igjen du heller nå. Kommer sikkert til å gå kjempefort :klem:

takk :hoppe:

i det ene øyeblikket føles 6 uker som en evighet - i det neste er termin rett rundt hjørnet :ler: håper det går kjempefort, ja! :klem:

Flere som er lei her ja. Håper det går fort for deg :klem:

Selv har jeg en følelse av at selv forumets nygravide og prøvere vil føde før meg, men så har jeg heller aldri vært kjent for min store tålmodighet :ler:

ja, kjempelei. men du har vel førsterett på å være lei nå - vet alt om manko på tålmodighet, så jeg føler med deg :ler:

nå er det på tide at tiny kommer!!!!

Skjønner godt at du begynner å bli lei jeg Petra P. men nå er det ikke lenge igjen altså!!!! :hoppe:

Hvordan går det med barnerommet?

håper du har rett :ler:

barnerommet, ja... :sjenert: mannen drev og pusset på fredag - så han skal vel pusse ferdig i dag, og begynne å male i morgen. men han er treig, altså! ;)

-og nå begynner mor å bli utålmodig på å få det klart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og besøker festen  :perebrus:  :danse:  :digge: 

:klem:

juhu - moro med fest :legrine:

:perebrus::danse::digge:

------------------------------------------------------------------------------------

i går gikk lille sprett bananas inni magen. hun holdt det gående i flere timer med skikkelig trim inni magen min. det så ut som om magen tok bølgen, og jeg fikk noen spark (?) på venstre siden som ikke var veldig gode... men hun ble tydeligvis like utslitt som sin mor, for vi har sovet veldig godt i natt :sove:

i dag føler jeg meg ekstremt stor og tung. fryktelig vanskelig å få på seg sokker i dag, og enda tyngre å få på seg buksa :sjenert:

nå håper jeg tiden går fort frem til hun kommer, for jeg begynner å bli veldig utålmodig etter å møte henne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har tenkt på barnesangbok! :) For jeg husker bare litt her og der. Men har ikke lyst til å vente med å ønske til dåpen, tror jeg skal se etter en liten bok med de gode gamle i bokhandelen neste gang. :)

i dag føler jeg meg ekstremt stor og tung. fryktelig vanskelig å få på seg sokker i dag, og enda tyngre å få på seg buksa  :sjenert: 

Velkommen inn i min verden! :ler: Sambo må til pers hver morgen for å få på meg støttestrømpene. :ler: Og skoene har jeg for lengst slutta å knyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokkene får jeg på selv fortsatt, men var en kveld jeg ikke fikk dem av. :ler: Da er det greit å ha en vordende far som kan hjelpe til. :)

Jeg synes forresten tiden går kjempefort, Petra. Så du skal se at lille Sprett er her før du rekker alt du hadde tenkt å gjøre før fødsel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn i min verden!  :ler: Sambo må til pers hver morgen for å få på meg støttestrømpene.  :ler: Og skoene har jeg for lengst slutta å knyte.

:ler: jeg får faktisk på meg sokkene selv, men det blir mye "offing" mens jeg holder på... -og det ser sikkert ekstremt fjollete ut :ler:

jeg har et par sko uten knyting, jeg. de brukes mye om dagen :Nikke:

Sokkene får jeg på selv fortsatt, men var en kveld jeg ikke fikk dem av.  :ler: Da er det greit å ha en vordende far som kan hjelpe til.  :)

Jeg synes forresten tiden går kjempefort, Petra. Så du skal se at lille Sprett er her før du rekker alt du hadde tenkt å gjøre før fødsel.  ;)

jeg prøver i stor grad å unngå sokker nå - har fått så mye vann i bena at det funker best uten. kan jo bruke strøttestrømper, men de er så himla vanskelige å få på :ler: men i dette været må man jo ha sokker på ;)

håper du har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til evt støttestrømpebruk :overrasket:. Har ennå friskt i minnet jobben i hjemmesjukepleien da jeg svetta og dro på de gamle damene støttestrømper. De ser ikke akkurat fine ut....hvis det er de samme som gravide damer bruker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk aldri måttet bruke støttestrømper, men jeg har gått til innkjøp av sko med borrelås da :ler:

De gjør livet så mye enklere ;)

Utenom påkledning av sokker og sko synes jeg det er ganske vanskelig å barbere leggene. Armene rekker liksom ikke frem (jeg mistenker egentlig at armene mine driver å krymper :overrasket:)

Jeg håper lille Sprett kommer etter du har fått ferdig barnerommet da. Greit å ha et sted å legge ungen når man kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden framover kommer nok til å gå kjempefort! jeg personlig er veldig glad for at man nå får tak i sorte,alrighte støttestrømper :ler: Har en mistanke om at jeg kommer til å trenge dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde kjøpe meg støttestrømper før ferien??

Det må jeg prøve å huske. Kan jo være kjekt å ha ialle tilfelle.

Ha en fortsatt fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...