iss Skrevet 10. mai 2007 #1961 Del Skrevet 10. mai 2007 Da vi gikk gjennom navn i familien min dukket navnet Petra opp, og jeg tenkte først og fremst på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. mai 2007 #1962 Del Skrevet 10. mai 2007 Innom med ønske om en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mai 2007 #1963 Del Skrevet 10. mai 2007 Petra var navnet på mine tre favorittdukker når jeg var lita. Jeg hadde vanlig Petra, lille-Petra og store-Petra. Tror store-Petra var omtrent like stor som meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. mai 2007 #1964 Del Skrevet 10. mai 2007 Ha en strålende torsdag Petra Nå er det ikke lenge til helg, og særlig ikke for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #1965 Del Skrevet 10. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #1966 Del Skrevet 10. mai 2007 iss: så moro! angelou: takk! -og det samme til deg Mrs N: -og tøydokke anna var favoritten på barne-tv, eller? Eeyore: takk det har du helt rett i! jeg har jobbet såpass mye denne uken, at jeg tar morgendagen fri. så nå er det faktisk helg for meg smile: ------------------------------------------------------------------------- helg ble et par lange dager denne uken, så da tar jeg fri i morgen. har et par venninner som enn så lenge er barselpermisjon, så de kommer på lunsj hit i morgen! skal bli koselig nå må jeg kaste i meg litt mat og komme meg ut på dugnad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mai 2007 #1967 Del Skrevet 10. mai 2007 Tøydukke Anna var morsomt å se på ja Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #1968 Del Skrevet 10. mai 2007 Tøydukke-Anna ja!!! Den var egentlig litt kjedelig men samtidig litt gøy i starten husker jeg. Men Petra Prøvedukke stod jo bare alltis der så den skjønte jeg ikke vitsen med.... God dugnad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. mai 2007 #1969 Del Skrevet 10. mai 2007 Tøydukke Anna er laget av vatt... ...også husker jeg jammen ikke mer Ha en fin torsdagskveld, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. mai 2007 #1970 Del Skrevet 10. mai 2007 "Tøydukke Anna sier hei hei"... Ja, det var det jeg husket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. mai 2007 #1971 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes tøydukke anna var skikkelig kjedelig , tror jeg da Og så var det sangen: "tøydukke anna sier hei, hei tøydukke anna legger i vei ut på sine små eventyr med en katt og sara som syr" Kom ikke på andre verset akkurat nå i farta, det med "laget av vatt" (Jeg er rå på barnesanger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. mai 2007 #1972 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg var stor fan av Tøydokke Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1973 Del Skrevet 11. mai 2007 tøydokke anna-diskusjonen tar jo helt av! jeg har egentlig ikke tid til å være her nå, men jeg fant hele teksten til sangen: HER Mrs Nx2, smile, Frida Frosk, Pi@ og lubelillen: dugnaden gikk fin i går - nå er det sååå fint her! jeg fikk jo ikke gjort stort annet en peking og dirigering, men jeg deltok ihvertfall nå må jeg støvsuge litt, og kjøpe inn litt god mat til lunsjen! ha en super fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. mai 2007 #1974 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kan hele sangen utenat Bærer preg av være eldst med småsøsken som er en del yngre enn meg, så jeg er som Pi@, helt rå på barnesanger Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 #1975 Del Skrevet 11. mai 2007 Ha en fin fredag og kos deg med lunsj. Tror forresten jeg må ønske meg en bok med barnesanger. Husker jo ingenting jeg. Ei strofe fra hver sang blir ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. mai 2007 #1976 Del Skrevet 11. mai 2007 Barnesangbok er ikke så dumt å ønske seg nei. Det skal nok jeg også, det er forresten en fin dåpsgave også Ha en fin fredag Petra P! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2007 #1977 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi har fått treninga med barnesanger når vi har hatt Tulla vi da, før det så kunne jeg en strofe her og en strofe der.. Så vi har tyvstartet syngeøvelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. mai 2007 #1978 Del Skrevet 11. mai 2007 Barnesanger ja. Jeg har drevet og nynnet litt på norske julesanger i dusjen i det siste. Husker bare første verset av "En krybbe var vuggen", men Tiny roer seg i alle fall hvis jeg nynner på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 #1979 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg er også dårlig på barnesanger. Kan gjerne en strofe eller to fra første verset, men der stopper det ofte gitt. Får ønske meg barnesangbok jeg også, når den tid endelig skulle komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. mai 2007 #1980 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg er en racer på barnesanger! Så bare spør hvis dere trenger en tekst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå