Lucky? Skrevet 30. april 2007 #1881 Del Skrevet 30. april 2007 Så deilig for deg å jobbe halve dager da, merker nok det ja 4-5ganger om natta...uff det hørtes veldig slitsomt ut. Men da blir du jo vant med å våkne ofte om nattan da, og det er jo positivt i fht babyen skal ha mat Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 #1882 Del Skrevet 30. april 2007 Godt å høre at du fikk sykemelding slik at du ikke sliter deg ut Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. mai 2007 #1883 Del Skrevet 1. mai 2007 Sier som de andre her at det var bra og på sin plass at du fikk sykemelding nå. Vi vil jo ikke at prøvedokka vår skal slite seg fullstendig ut! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1884 Del Skrevet 1. mai 2007 Mrs N: jeg drikker ikke såå mye på kvelden, så jeg vet ikke jeg. i natt var jeg bare opp to ganger *bank i bordet* Frida Frosk: jeg får stort sett sove igjen, da hadde en fin bytur, spiste lunsj med en venninne, og etterpå fikk jeg endelig tak i en cardigan til å ha til 17.mai kjolen jeg har kjøpt meg lubelillen: åjada - i natt/dag tidlig lå jeg og leste bok sånn i 0530-tiden. men jeg fikk sove litt etterpå da... iss: sånn er jeg også. prøver å ikke åpne øynene - og går på autopilot Lucky: ja, kanskje jeg kommer til å takle nattmåltidene kjempebra nå så som jeg har så god trening i å være våken om natten Impala: er nok bare å innse at det var på tide å jobbe litt mindre, ja! det føles veldig riktig! helgen var fin-fin Kylling: ja, for utslitte prøvedokker er ikke noe særlig ha en fin dag du også ---------------------------------------------------------------------- halv dag i går, og fri i dag. og ute skinner solen! deilig! håper alle får en strålende 1.mai!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. mai 2007 #1885 Del Skrevet 1. mai 2007 God morgen Nå må du passe godt på deg selv og ikke slite deg ut. Spare krefter til fødselen Håper du får en strålende 1 mai. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1886 Del Skrevet 1. mai 2007 god morgen, liljen jeg slapper av nå, altså. trodde jeg var flink til det fra før, men tydeligvis ikke nok. men nå går alt så meget bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1887 Del Skrevet 1. mai 2007 Så bra du føler deg litt bedre!!!! Håper du får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #1888 Del Skrevet 1. mai 2007 *gruer meg til jeg må opp og tisse hundre ganger på natta igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #1889 Del Skrevet 1. mai 2007 Håper du får en fin 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 #1890 Del Skrevet 1. mai 2007 Ha en fin og avslappende 1.mai, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 #1891 Del Skrevet 2. mai 2007 Ha en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #1892 Del Skrevet 2. mai 2007 smile: føler meg 1000 ganger bedre! utrolig deilig Pi@: det er litt irriterende, ja... men i natt var jeg bare oppe 2 ganger! Mrs N: Frida Frosk: Impala: takk - den har vært riktig så fin så lang ----------------------------------------------------------------------- å jobbe 50% er veldig deilig, men ikke så lett å gjennomføre. i dag kom jeg meg ikke avgårde før en time etter jeg skulle. men det skal trekkes fra på fredag, så da blir det skikkelig kort dag! gikk hjem fra jobb - er jo så deilig vær ute. bruker vanligvis ca 40 minutter på å gå hjem, men med det tempoet kroppen min krever om dagen, tok det en time. men jeg er strålende fornøyd med egen innsats uansett etter å ha smeltet litt bort på verandaen og en aldri så lite powernap syklet jeg til yoga'n. så i dag har jeg da fått brukt kroppen litt. alt blir så mye bedre når solen titter frem og man ikke behøver å slite seg helt ut på jobb i morgen skal jeg til jordmor. skal bl.a. ta blodprøve for å sjekke etter antistoffer i og med at jeg er rh-negativ. krysser fingrene for at kroppen min er snill mot lille sprett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. mai 2007 #1893 Del Skrevet 2. mai 2007 1 times gåtur og yoga etterpå hadde slitt ut en ikke-gravid Eeyore... Så hvis du må jobbe litt ekstra utover halv dag, så kan det hende du får fri på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. mai 2007 #1894 Del Skrevet 3. mai 2007 alt blir så mye bedre når solen titter frem og man ikke behøver å slite seg helt ut på jobb ← Og alt blir så mye værre når det er 1,5 grader og regn . Jeg vil også ha sommer . Må virkelig si du er dyktig. Håper jeg er like sprek når jeg er like langt som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. mai 2007 #1895 Del Skrevet 3. mai 2007 Du går i over en time, sykler OG trener yoga? Her går en hel dags energi til å handle mat på butikken Huff.. Nå føler jeg meg ordentlig lat og svær Og RH- er vanligvis ikke et problem med første barnet (eksen til broren min fikk ikke problemer før sitt 4. barn og selv da gikk det bare greit) så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #1896 Del Skrevet 3. mai 2007 Rh - skal ikke være noe problem hvis det er første barnet nei, men det kan vel hende du får ei sprøyte i rumpa etter fødselen Bra du koser deg om dagen, veldig flink til å trene synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #1897 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) oj - nå føler jeg at jeg får ufortjent mye skryt for trening her... har jo vært usedvanlig sløv igjennom hele svangerskapet - var igrunn bare i går at jeg var så flink men jeg har et håp om å fortsette, da Eeyore: jobber jeg lenge nok i dag får jeg fri i morgen, ja Pi@: uff, da... jeg skal sende litt sol i din retning, jeg! Mrs N: satser på at kroppen min oppfører seg pent og ikke danner antistoffer angelou: får nok en sprøyte i rompa hvis det viser seg at lille sprett er Rh positiv. men det blir vel peanøtter i forhold til selve fødselen ........................................................ fikk ikke tatt blodprøve i dag. første forsøk var ikke helt vellykket, og så ble jeg så svimmel at jordmor ikke ville prøve flere ganger. satt med hodet mellom bena (i den grad det går med den store magen) i 10 minutter og svettet og følte jeg ganske elendig. så da blir det tur til legen for blodprøve i morgen i stedet. men ellers var alt bra - ser ut til at lille sprett fortsatt trives og har det bra nå har jeg nok en gang vært for lenge på jobb, så nå skal jeg pelle meg hjem. -så skal jeg forsøke å få til en dagbokrunde etterpå. Endret 3. mai 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. mai 2007 #1898 Del Skrevet 3. mai 2007 Hjelpes meg! Du fortjener all skryt og du skal være kjempeglad du er i såpass form. Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg kollapset, helt seriøst! Ha en fin, kort jobbdag i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. mai 2007 #1899 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann... håper kroppen din er snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mai 2007 #1900 Del Skrevet 4. mai 2007 Så flink du er til å holde deg i form Håper jeg er i like god form når jeg også komemr så langt. Får håpe det går bedre ned blodprøvetakinga idag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå