Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

smile, Mrs N og Frida Frosk: :klem:

i går var jeg ute hele dagen. fra 12 om formiddagen til over midnatt. deilig å komme seg ut selv om jeg var ganske sliten på slutten ;)

er så spent på vannmelon - håper hun kommer med oppdatering snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :)

Så deilig med en laang bytur! Slike dager er helt topp, og skal være sånn av og til.

Håper du får en strålende søndag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endelig kom det nyheter om vannmelon!! to helt sikkert veldig nydelig småpiker!!!

:hjerter_rundt:

smile: godt å komme seg ut blandt folk, ja! :)

Liljen: man trenger sånne dager innimellom, ja :):klem:

Lucky: takk :) godt å se at du er på nett igjen :klem:

Eeyore: snill-pike-syndromet kan være litt skummelt, ja :sjenert: søndags :klem: tilbake :)

nå som det endelig har kommet nyheter om vannmelon kan jeg krype under dyna med god samvittighet. :ler: god natt, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, der hadde toblis vært innom også! ja, det føles veldig riktig å ikke skulle jobbe fullt fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: :klem:

nå er arbeidsdagen min snart over :overrasket: ganske behagelig å jobbe halve dager :Nikke:

sover så utrolig dårlig om natten. lille sprett veier et tonn på kveldstid og om natten, og i natt tror jeg jeg var på do sikkert 4-5 ganger... må nok ta en liten ettermiddagshvil etterpå... jeg liker ikke tanken på at jeg skal sove så dårlig i ca 8 uker til :sjenert:

nei, nå er det siste innsats her, og så drar jeg ut i solen og ned til byen og spiser lunsj med en venninne!

ha en strååålende mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-5 ganger om natta? :overrasket:

Jeg tror jeg er oppe 1-2 ganger selv. Men det er kanskje fordi jeg piner meg selv til det er omtrent krise :ler:

Drikker du masse om kveldene eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

jeg drikker nok ganske mye hele tiden for å si det sånn. er relativt ofte på do selv når jeg ikke er gravid, men nå er det skikkelig ille... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve å drikke mer på ettermiddagen? Det du drikker vil jo komme ut omtrent 1-2 timer etterpå, så du må bare regne deg frem til når du ikke vil stå opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er oppe kun 1 gang jeg, og ofte ikke før i 6-tiden. Men da får jeg aldri sove igjen fordi det er så lyst og jeg begynner å bli uthvilt. Beste er når jeg våkner rundt 3. Da sovner jeg fort igjen, men gidder liksom ikke sette på klokka for at jeg skal opp å tisse. :ler:

Kos deg i byen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok oppe mellom 2-4 ganger hver natt ja... Heldigvis har jeg doen rett på utsiden av soverommet, så jeg prøver å nesten ikke åpne øynene når jeg går på do for å våkne minst mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...