Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Håper du koser deg masse med sol og varme :briller:

Og så er det fint vårvær når dere kommer tilbake også :)

Gaviscon skal visst være veldig bra for halsbrann :)

Lurer på om det blir veldig lyst i magen hvis man soler magen? :klø:

En venninne av meg eksperimeterte med det der og dro t-skjorta av og på magen, og det var merkbart mere aktivitet når t-skjorta var av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Ja, da blir det kanskje lysere i magen da. Jeg merker at knøttet flytter på seg når jeg går på badet midt på natta. Badet er hvitt så det blir veldig lyst når jeg slår på lyset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

tusen takk til alle godjentene som har holdt liv i dagboka mi mens jeg har vært borte! :klem:

kom hjem sent søndag - og i går var det kaos på jobb. er ikke helt ajour ennå, men jeg skal gjøre et ærlig forsøk på å få til en dagbokrunde i løpet av dagen.

Mrs N: sier ikke nei takk til flere cadbury's cream eggs :)

det har vært sååå deilig med ferie. sol og varme og ikke minst fri fra jobb og kvalitetstid sammen med mannen! kjempekos!

nå må jeg jobbe litt, men jeg kommer sterkere tilbake!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk søte jenter :klem:

har ennå ikke hatt tid til dagbokrunde - det er litt for mye å gjøre på jobb denne uken. men jeg skal forsøke i løpet av morgendagen - jeg lover! :Nikke:

referat fra ferien, ja :) det ble mye "ligge på solsengen og lese bok" - mens jeg ble litt rød på toppen av magen :ler: men den er veldig brun og fin nå, da :ler:

og så leide vi bil et par dager, så vi fikk sett litt mer enn bare der vi bodde. men alt i alt gjorde vi fint lite, og det var deilig!

nå må jeg tilbake til arbeidet! en super dag ønskes alle som stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tid til dagbokrunde?

Du jobber ikke tilfeldigvis på samme sted som meg  :ler:

Godt å h deg hjemme igjen  :klem:

takk :klem:

jeg pleier vanligvis ikke å ha noen problemer med å skise inn en dagbokrunde i løpet av arbeidsdagen, men denne uken har det vært vanskelig gitt :sjenert: sånn er det når man må ta igjen en ukes arbeid...

Det var du endelig hjemme igjen :hoppe:

Ikke det at jeg ikke unner deg ferie altså, bare savnet deg litt... :sjenert:

:klem:

søta :kyss:

koselig å være savnet :)

----------------------------------------------------------

så fikk jeg endelig tid til en aldri så liten dagbokrunde. jeg rekker ikke halvparten av det jeg skal om dagen - men nå måtte jeg bare prioritere litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånn - nå tror jeg at jeg har fått vært innom de fleste! si fra hvis jeg har glemt noen :ler:

ble litt hektisk - skulle egentlig ha vært på vei ut døra fra jobb nå, men så ringte mannen og sa han kunne hente meg - og da fikk jeg litt mere tid... :)

hvor aktiv er den lille i magen til dere som er gravide? lille sprett har holdt det gående i hele dag - omtrent uten pauser. h*n er så utrolig aktiv - sparker og slår kolbøtter over en lav sko. trodde de skulle sove mye inni magen, jeg :klø:

kanskje h*n drømmer? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så vittig. Satt akkurat og tenkte på det samme. Burde ikke Skurt prøve å sove litt snart? Har vært en turning uten like der i dag. Magen buler seg til alle kanter etterhvert som h*n holder på å dytte og sparke.

Men kanskje de begynner å bli så store og få så liten plass at selv de små bevegelsene kjennes tydelig. Morsomt når rompa plutselig presser seg ut skrått, på oversiden av navlen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme faktisk.. Jo større han blir, jo mer aktiv er han liksom :overrasket:

I dag har han bare vært stille i et par timer på formiddagen, men det er deilig å kjenne bevegelse da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...