angelou Skrevet 15. mars 2007 #1661 Del Skrevet 15. mars 2007 Tar du ferie fra imorgen eller? Da må såfall magen, mannen og du kose dere, nyte kjærligheten, hverandre og livet. Og bli litt brun for meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #1662 Del Skrevet 15. mars 2007 neida, vi reiser ikke før søndag! jeg skal sole meg for deg også, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. mars 2007 #1663 Del Skrevet 15. mars 2007 Høres bra ut, jeg trenger desperat litt brunfarge. Minner litt om fyren i "mysteriet med det levende lik....." God tur ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. mars 2007 #1664 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke bli solbrent på magen nå da! Jeg bruker hudkrem med litt selvbruningskrem i.. Synes det er nok brunfarge for noen som er så lyse i huden som jeg er (naturlig blond med veldig hvit, gjennomsiktig hud ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #1665 Del Skrevet 15. mars 2007 angelou: skjønner hva du mener, ja. folk kommer vel til å tro at jeg er en strandet albinohval da jeg kommer på stranda til uka tusen takk Mrs N: skal ikke bli solbrent, nei. jordmor sa at man lett kunne bli flekkete i sola når man var gravid, så jeg skal smøre med høy faktor og være forsiktig! ------------------------------------------------------------------------ det ser ut til at all min banking i bordet var til ingen nytte. halsbrannen har dukket opp igjen så nå har jeg vært på apoteket og kjøpt Gaviscon - så får vi se om det blir orden i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. mars 2007 #1666 Del Skrevet 15. mars 2007 Gaviscon skal visst være veldig bra for halsbrann Lurer på om det blir veldig lyst i magen hvis man soler magen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. mars 2007 #1667 Del Skrevet 15. mars 2007 *Banker litt hardt i bordet for deg. Nå skal du snart på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 16. mars 2007 #1668 Del Skrevet 16. mars 2007 God fredag! Antar du er veldig klar for å dra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #1669 Del Skrevet 16. mars 2007 Gaviscon skal visst være veldig bra for halsbrann Lurer på om det blir veldig lyst i magen hvis man soler magen? :klø: ← tok en tablett i går - og siden har jeg ikke merket noe. det blir vel lysere inni der når det er lyst utenfor såvidt jeg har forstått. får sette et par solbriller på magen *Banker litt hardt i bordet for deg. Nå skal du snart på tur! ← takk for bistand med bordbanking ikke lenge igjen nå, nei God fredag! Antar du er veldig klar for å dra nå? ← jeg er så klar som man kan få blitt skal på la lina etter jobb, og forhåpentligvis finner jeg en bikini der. hvis ikke får jeg fly rundt som keiko i litt-for-stor svart badedrakt -------------------------------------------------- snart ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. mars 2007 #1670 Del Skrevet 16. mars 2007 Ha en kjempefin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #1671 Del Skrevet 16. mars 2007 tusen takk - jeg lover å kose meg som best jeg kan. -og så ska jeg bli litt brun for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. mars 2007 #1672 Del Skrevet 16. mars 2007 God helg, og god ferie! ...din heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #1673 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) tusen takk, burpen føler meg som en heldiggris nå også -------------------------------------------------------- jeg fant bikini i går! på la lina - åff kårs! der har det bare et helt utrolig bra utvalg! bare kjapt innom før vi setter igang med siste forberedelsene før avreise nå skal jeg se hvordan det gikk med testingen til angelou og kylling, og så kommer jeg vel neppe tilbake før om en drøy uke! ha en super helg - og en super uke alle sammen Endret 17. mars 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mars 2007 #1674 Del Skrevet 17. mars 2007 Kos deg masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mars 2007 #1675 Del Skrevet 17. mars 2007 ENJOY!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. mars 2007 #1676 Del Skrevet 17. mars 2007 Kos deg masse, prøvedokka vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. mars 2007 #1677 Del Skrevet 21. mars 2007 Håper du har det fint på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mars 2007 #1678 Del Skrevet 21. mars 2007 Håper du koser deg i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mars 2007 #1679 Del Skrevet 21. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. mars 2007 #1680 Del Skrevet 21. mars 2007 Håper du koser deg! Si ifra hvis du vil ha flere Cadbury's egg, de har sånne store påskepakker for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå