Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj. Halsbrann er grusomt! Heldigvis har jeg ikke vært plaget med det siden første trimester/begynnelsen av andre trimester.

Er bare plaget med hikke nå :ler:

Ha en fin onsdag Petra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper unna halsbrann. Kan banke litt i bordet for deg jeg og. Ellers er det visst mange kjerringråd som hjelper i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det gjør :ler:

:ler:

Usj. Halsbrann er grusomt! Heldigvis har jeg ikke vært plaget med det siden første trimester/begynnelsen av andre trimester.

Er bare plaget med hikke nå :ler:

Ha en fin onsdag Petra! :)

takk det samme Mrs N :)

Håper du slipper unna halsbrann. Kan banke litt i bordet for deg jeg og. Ellers er det visst mange kjerringråd som hjelper i større eller mindre grad.

banking i bordet mottas med takk :ler:

det kommer og går en sånn litt rar følelse i halsen, men det har ikke slått helt ut ennå. -så jeg håper jeg slipper!

-----------------------------------------------------------------------------

i stad var en kollega innom med sin lille sønn på knapt to uker! han var bare helt nydelig :hjerter_rundt:

ble enda mer utålmodig etter å møte min egen lille sprett :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...halsbrann er ikke noe særlig...får håpe det bare er noe rusk som har tenkt å gå vekk fra halsen din snart ;)

3dager igjen til ferie ja....*drømme meg bort*

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som hjalp for meg når jeg hadde halsbrann var tic-tac med sitron/appelsinsmak, melk og små, ofte måltider :)

Men de har også masse fint på apoteket som selv gravide kan ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt halsbrann jeg også, men er noen uker siden nå. Så bank litt mer i bordet, så skal du se det forsvinner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig, spesielt når man hilser på andre smånurk. Føler selv at det er babyer (og store mager) rundt meg hvor enn jeg går. Hele Norge er gravide eller har nettopp født!

Ha en fin kveld, Petramor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig, spesielt når man hilser på andre smånurk. Føler selv at det er babyer (og store mager) rundt meg hvor enn jeg går. Hele Norge er gravide eller har nettopp født!

Som om jeg skulle ha skrevet dette selv!!

Ha en strålende kveld :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: takk, jeg tror faktisk det hjalp :):klem:

Lucky: rusk er en fin teori - tror vi satser på den :ler::klem:

Mrs N: takk for tips! *noterer*

Frida Frosk: :ler: jeg banker i bordet så ofte jeg kan :ler:

Kylling: :kose: takk kyllingvenn :klem:

Liljen: :klem:

---------------------------------------------------------------------------------

jeg tror nok vi kan si at det var halsbrann jeg hadde i går - det ble verre utover kvelden. men i dag er det borte *bank i bordet* :ler: -og jeg håper det ikke dukker opp igjen!

to arbeidsdager igjen til ferie... eneste problemet nå er at jeg har litt begrenset med sommertøy i størrelse hval. enda verre er å finne en bikini på denne tiden av året - ihvertfall en med F-cup :ler:

tips mottas med takk - jakten starter etter jobb i dag...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv la lina i Ullevålsveien. Ellers så har de fått inn bikinier på Lindex så jeg, men i F-cup? :klø: Du kan jo kjøpe en med knyting da.

Så heldig du er som skal på ferie. Høres ikke dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dessverre ingen bikinitips i den size'en der gitt :ler: Men lykke til på jakten ;)

:kose:

:ler: takk for det, toblis :klem:

Prøv la lina i Ullevålsveien. Ellers så har de fått inn bikinier på Lindex så jeg, men i F-cup?  :klø: Du kan jo kjøpe en med knyting da.

Så heldig du er som skal på ferie. Høres ikke dumt ut.

jeg drar på la lina i morgen hvis jeg ikke finner noe i dag. bare ser for meg at det kan bli litt dyrt... :sjenert: har vært på lindex - største jeg fant var DD - og den fant jeg faktisk i 75! ikke dårlig. men den satt ikke veldig fint, dessverre...

skal bli godt med ferie, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ferien din allerede her??? Synetes det hørtes så lenge til da vi hørte om den første gang!

Bikinitips: kjøp en trekantbikini som dekker ørlitt mer enn brystvorta og du bli hot mama!!!! :sexy:

Ha en fin torsdag og hvis jeg ikke stikker innom før du dra må du ha en kjempefin tur og kos deg masse!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinitips: kjøp en trekantbikini som dekker ørlitt mer enn brystvorta og du bli hot mama!!!! :sexy:

Nei, det er vanskelig å finne klær, spesielt undertøy, når man er gravid. Finnes det ingen spesialbutikker for gravide i området da? Ellers må du nok gå til en butikk for de som er litt større (vi har en sånn butikk her, masse store stygge klær for damer over 50 som bruker størrelse 50+ ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini i størrelse F... :klø: *tenker* Jeg burde egentli vite hvor en fant slike, tror jeg kjøpte en veldig fin på lindex en gang ja. De har veldig mangen gode i triumph merket. :) Håper du finner noe fint da.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferien din allerede her??? Synetes det hørtes så lenge til da vi hørte om den første gang!

Ha en fin torsdag og hvis jeg ikke stikker innom før du dra må du ha en kjempefin tur og kos deg masse!!!!!! :hoppe:

:ler: jeg har et par halterneck-bikinier hjemme som jeg prøvde i går. det så ikke bra ut. var laaangt unna hotm mama, gitt :ler:

tusen takk smilevenn. jeg lover å kose meg max :klem:

Nei, det er vanskelig å finne klær, spesielt undertøy, når man er gravid. Finnes det ingen spesialbutikker for gravide i området da? Ellers må du nok gå til en butikk for de som er litt større (vi har en sånn butikk her, masse store stygge klær for damer over 50 som bruker størrelse 50+ ;))

det er flere gravidebutikker her, men det er ikke akkurat sesong for bikinier nå. i den ene butikken hadde de badedrakter, og det har jeg allerede fått av en venninne. vil gjerne ha litt sol på den store magen min også :ler:

Bikini i størrelse F... :klø: *tenker* Jeg burde egentli vite hvor en fant slike, tror jeg kjøpte en veldig fin på lindex en gang ja. De har veldig mangen gode i triumph merket. :) Håper du finner noe fint da.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

lindex pleier å ha et bra utvalg, men det var litt begrenset nå dessverre...

ha en strålende dag du også, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...