Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

en stor :klem: til alle som har vært innom!

så var det mandag igjen :forvirret:

helgen går jo så altfor fort. fredag lagde mannen og jeg tacopai - fant en oppskrift her på KG. det var vanvittig godt :sikle: lørdag feiret jeg bursdagen min med venninner og i går lå jeg på sofaen og slappet av :ler:

bare denne uken på jobb nå, så skal jeg ha en uke ferie! gleder meg til sol og sommer og ikke minst fri fra jobben. formen min er jo veldig fin, så det går veldig greit å jobbe, men innimellom merker jeg at det bor noen inni magen min som tar energi :ler: så en uke fri skal bli godt for både meg og lille sprett tror jeg.

var forresten 25 uker på lørdag! det går jo fremover!! :)

en flott uke ønskes alle som stikker innom!!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 uker allerede :hoppe: skjønner godt du merker at kroppen trenger litt ekstra energi om dagen da ja :)

Misunnelig på deg som skal ut å reise jeg altså :grine:

Ha en fin tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med sol og varme ja. Har vurdert en uke ferie jeg også, men får nok ikke helt tid til det.

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: ja, vi skal en uke til kanariøyene! :)

Impala: takk :bukke: er vel ikke kjempespennende å dra til syden, men det skal bli utrolig deilig :ler:

Lucky: nesten litt misunnelig på meg selv, jeg. er sååå klar for en uke ferie nå! :sjarmor:

Toblerone: ja, det skal bli godt :)

Frida Frosk: takk det samme, vennen :)

Pi@: ja, jeg prøver å nyte det at formen er så bra :klem:

Mrs N: :ler: litt tidlig med tippeliste, kanskje? -og vi må jo lage for deg lenge før meg... :ler:

---------------------------------------------------------------------------------

i dag har det vært sol - og det er så deilig :)

utrolig hva været gjør med humøret - jeg blir så mye lettere til sinns når solen titter frem. :hoppe:

en super dag ønskes alle som måtte stikke innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje litt tidlig :ler:

Jeg begynner bare å bli så utålmodig (og ukomfortabel!!) nå så synes tiden går fortere hvis man finner på noe :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag har det vært sol - og det er så deilig :)

utrolig hva været gjør med humøret - jeg blir så mye lettere til sinns når solen titter frem. :hoppe:

en super dag ønskes alle som måtte stikke innom!!

Jeg har også vært i strålende humør idag, og været har vært helt knall :)

Måtte det bare fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lubelillen er tilbake

:klem:  :klem:  :klem:

:hoppe: :hoppe: godt å ha deg tilbake :klem:

Jeg har også vært i strålende humør idag, og været har vært helt knall :)

Måtte det bare fortsette :)

ja - jeg stemmer ihvertfall for at været fortsetter sånn :)

----------------------------------------------------------------------------

:grine: det kjennes ut som det er halsbrann på gang. nå har jeg banket i bordet så mange ganger når jeg har kommentert at jeg ikke har noen plager, så da vil jeg ikke ha halsbrann heller :sur::sur:

:sjenert: er ikke sikker altså, men det er litt rart nede i halsen... :sjenert:

-og ellers er alt bra. lille sprett sparker som vanlig og det er knappe 3 dager igjen til ferie. en super onsdag ønskes alle snille jenter som stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ferie :) vi var i syden for litt over en måned siden, og det gjorde skikkelig godt både for kropp og sjel - gled deg :klem: Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ferie :)  vi var i syden for litt over en måned siden, og det gjorde skikkelig godt både for kropp og sjel - gled deg :klem:  Ha en fin dag :klem:

takk det samme :) ja, jeg gleder meg noe veldig. skal bli såå godt med litt sol og varme nå! :klem:

Kjenner også antydning til litt halsbrann innimellom, men heldigvis har det ikke vært ille, enda iallefall :forvirret:

har roet seg litt ned her også, nå... *bank i bordet*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...