Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Så bra at alt er flott med deg og den lille! :hoppe:

Symfysen er det stedet hvor de måler fra, altså kanten på beinet på dotten din ( greit forklart?? :ler: ) Så blir hele greia symfysemål eller de måler str. på livmora.

Aromaterapi hørtes godt ut. Ligger du på siden da eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs N: godt å høre at jordmor også mener at alt står bra til, ja :) jeg føler meg jo i veldig fint form, og lille sprett er jo så aktiv - så jeg bekymrer meg ikek så mye nå :ler::klem:

Eeyore: :klem: det var kjempedeilig :sjarmor: ble supertrøtt etterpå :Gjesp: og har sovet som en liten prinsesse i natt :sove:

smile: flott forklart, ja :ler: jeg lå på siden så hun fikk tatt ryggen og baksiden av bena, ja. og deretter lå jeg på ryggen så hun finn tatt forsiden av bena, armer, hender og ansikt. helt utrolig deilig. spesielt for mine legger som driver og samler på vann om dagen :sjenert:

Pi@ og Frida Frosk: :klem:

---------------------------------------------------------------------------------

det var helt himmelsk med aromaterapi i går. fysikals aromaterapi for å være eksakt. ble massert i ca halvannen time - det hadde nok kroppen min godt av nå :Nikke:

nå skal jeg fortsette dagbokrunden min, så stikker jeg innom senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink med dagbokrunder du!!! :kys_2:

Aromaterapi hørtes VELDIG godt ut, kanskje jeg skal ønske meg det i bursdagsgave fra svigers? Jeg vet jo ALDRI hva jeg skal finne på!

Ha en super kvinnedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det ikke mye liv i dag... ;)

synes du det, smile? prøver så ofte jeg kan. synes jo det er så hyggelig når folk stikker innom dagboka mi, og da må jeg ut og hilse på jeg også :ler:

kjempdeilig, froskevenn. absolutt å anbefale :Nikke:

--------------------------------------------------------------------

i stad snakket jeg med en veldig sur dame på telefonen. greit at hun var en kunde, men vanlig folkeskikk er da ikke for mye å be om? :frustrert: er ikke kjent for å være så veldig tålmodig, så jeg måtte heve stemmen :sjenert: etterpå kom en kollega innom og mente jeg måtte passe på blodtrykket :ler:

ellers er jeg overlykkelig over at solen skinner!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia
i stad snakket jeg med en veldig sur dame på telefonen. greit at hun var en kunde, men vanlig folkeskikk er da ikke for mye å be om?  :frustrert:  er ikke kjent for å være så veldig tålmodig, så jeg måtte heve stemmen  :sjenert:  etterpå kom en kollega innom og mente jeg måtte passe på blodtrykket  :ler:

ellers er jeg overlykkelig over at solen skinner!!!  :)

Er ikke så tålmodig selv jeg, men jeg tør aldri å heve stemmen eller bli sur på folk jeg ikke kjenner. Skulle egentlig gjort det. Det må føles veldig godt etterpå?

Pass på blodtrykket da :legrine:

Sola skinner her også! Nydelig vær! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ganske stor tålmodighet, men når glasset først er fullt så er det virkelig fullt :ler:

Men ja, må passe på blodtrykket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodtrykket :ler:

Jeg kan også heve stemmen selv om det er sjelden. Det er gjerne til telefonslegere som ikke presenterer seg og som ikke tar et nei for et nei!!!

Ja endelig kom sola igjen!!!! :hoppe: Er det ikke herlig!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk skryt av kollegaene min her om dagen, for at jeg er flink til å takle vanskelige folk... Synes egentlig ikke det selv, og det er noe av det værste jeg gjør, men klarer som regel å være rolig, behersket og saklig i alle fall. Men moro er det ikke nei, og det er mange som absolutt mangler folkeskikk og normal intelligens ja..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si at jeg setter pris på deg! Flott at det står bra til med babyen. Hadde aromaterapi selv i helga, og det er noe jeg fort kunne vennet meg til ja.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marthepia: jeg har ikke for vane å heve stemmen til folk jeg ikke kjenner jeg heller, men når folk er ufine så må det til noen ganger. så lenge jeg klarer å være saklig så får det være greit :ler: ingen lillebror på vei ennå? :klem:

Mrs N: :ler:

smile: deilig med sol i går, ja :)

Liljen: en kjempe :klem: til deg også!!

Eeyore: er en fordel å klare å være saklig, ja!! :ler::klem:

Kylling: takk, det var veldig hyggelig å høre!! setter pris på deg også, vennen!! :klem:

Impala: takk det samme :klem:

------------------------------------------------------------------------------

det har endelig sluttet å snø nå, men jeg må si jeg ble seriøst lei meg da det snødde i stad. var jo helt julestemning utenfor vinduet mitt. jeg vil ha vår :sur:

-men det ser ut til å bli riktig så fint vårvær til uka!! :sjarmor: (jepp, jeg er veldig opptatt av været :ler: )

1000 ting å gjøre på jobb i dag, så jeg vet ikke om det blir tid til noen runde... men til alle som måtte stikke innom: ha en super helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meldt bedre vær altså??? Det var jo så fint i går!!! :hoppe:

Ha en fin jobbdag uten å slite deg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meldt bedre vær, ja. Håper det blir som de har spådd... Sol og varmt. Skikkelig vårvær.

Aromaterapi :tommelsmil: Skulle gjerne tatt det selv, men klarer ikke ligge på ryggen lenger, så da blir det muligens litt vanskelig.

Håper du får en fin fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt står bra til med den lille da :)

Kan skrive under på at tannlege er dyrt ja....svidde av og 1000kr der i går jeg :frustrert:

Skal bli deilig med vår nå ja, all snø er heldigvis borte her nå. Håper virkelig ikke det kommer noe mer heller. Vil ha masse deilig sol jeg nå :)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...