iss Skrevet 5. mars 2007 #1581 Del Skrevet 5. mars 2007 Gratulere så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. mars 2007 #1582 Del Skrevet 5. mars 2007 GRATULERER MED DAGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. mars 2007 #1583 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Gratulerer så masse med dagen! Masse bursdagsklemmer fra meg! Mars er en fin måned å ha bursdag i.. Endret 5. mars 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. mars 2007 #1584 Del Skrevet 5. mars 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2007 #1585 Del Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer med dagen, på etterskudd Håper dere koste dere i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1586 Del Skrevet 6. mars 2007 smile, iss, kylling, bippe, Mrs N og Impala: tusen takk for bursdagshilsner *soler meg i glansen* mannen og jeg koste oss i går, ja. spiste god mat og god dessert -og så tuslet vi hjemover i regnværet. (jeg har vært snill, så jeg vet ikke hvorfor værgudene valgte å gi meg så dårlig vær på bursdagen min ) satser på en dagbokrunde senere i dag, nå må jeg jobbe litt... en til alle som stikker innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 #1587 Del Skrevet 6. mars 2007 GRATULERER!!!! Litt på etterskudd, men kom meg ikke innom boka di i går... Høres ut som du hadde en fin bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #1588 Del Skrevet 6. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. mars 2007 #1589 Del Skrevet 6. mars 2007 Koselig å høre at du koste deg ute på middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. mars 2007 #1590 Del Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer med dagen på etterskudd! Håper du hadde en kjempefin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. mars 2007 #1591 Del Skrevet 6. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 6. mars 2007 #1592 Del Skrevet 6. mars 2007 gratulerer iss hadde okupert pcn i går. så jeg fikk det ikke med meg før. håper du ikke ble like gammel som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1593 Del Skrevet 6. mars 2007 Frida Frosk: takk for det smile: Mrs N: Vannmelon: takk Eeyore: kort innpå: takk!! nå vet jeg ikke hvor gammel du blir, men jeg ble 32 ------------------------------------------------------------------------------- å, jeg blir helt matt i dette triste været grått og vått er ikke tingen for prøvedokka vil ha sol og vår, jeg nå... nå skal jeg ta meg tid til en aldri så liten dagbokrunde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2007 #1594 Del Skrevet 6. mars 2007 Våren og sola er her før vi aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. mars 2007 #1595 Del Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer så mye med dagen som var i går Høres ut som om du hadde en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. mars 2007 #1596 Del Skrevet 6. mars 2007 Gratulerer med dagen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. mars 2007 #1597 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer kjempemasse med dagen på etterskudd :) Nå er iallefall våren og sola kommet hit Snart på tide å finne fram hagemøbler og Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1598 Del Skrevet 7. mars 2007 Impala: jeg håper du har rett Lucky117: tusen takk Pi@: tusen takk Liljen: takk vennen her er det ennå ingen sol å se, men jeg har sett et snev av blå himmel - det går forhåpentlivis den rette veien --------------------------------------------------------------------- bare kjapt innom. har vært hos jordmor og hos tannlegen i dag, så jeg er litt på etterskudd på jobb. alt bra hos jordmor; urin var bra, blodtrykk var bra, og hjertet til lille sprett slo med en frekvens på 150 hun målte symfysen (er det det det heter?) og den var innenfor det grønne feltet på helsekortet (21 cm for å være eksakt) hos tannlegen gikk det ikke like bra måtte borre et lite hull. og det er jo ikke akkurat billig å gå til tannlege nei, får kaste meg over arbeidsoppgavene igjen. får heller ta en dagbokrunde i morgen - i kveld skal jeg på aromaterapi. skal bli deilig ha en flott onsdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mars 2007 #1599 Del Skrevet 7. mars 2007 Symfysemål ja Bra at alt sto bra til med dere begge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mars 2007 #1600 Del Skrevet 7. mars 2007 i kveld skal jeg på aromaterapi. skal bli deilig ← Nå ble jeg litt misunnelig... Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå