Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

alt er bra med petra i dag, Mrs N :klem: hun er bare litt lei jobb og har lyst å dra hjem snart :sjenert:

:ler: ble du fristet av toblerone, smile?

-----------------------------------------------------------------------------

lille sprett har hatt friminutt i magen - med masse kolbøtter og spark :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille sprett har hatt friminutt i magen - med masse kolbøtter og spark  :ler:

:legrine:

Høres ut som det er en liten turbo sprett du har der inne ja ;)

Ha en fin kveld og kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må de jo bedrive tiden med inni der. Egentlig burde vi vært synkronsvømmere hele gjengen, med tanke på hvordan vi har levd inni magene til mammaene våre...

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst på sjokolade også... Men jeg skulle jo være flink helt til lørdag. Og det er jo så lenge til. :sur:

Trodde Skurt var en sånn liten rolig tass jeg, men i det siste har det tatt av helt der inne. Det turnes til alle døgnets tider. Kan aldri tro det har noe å gjøre med mitt godisinntak de siste ukene... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: Det samme har skjedd her. Knøttet holdt meg våken til langt på natt med aktivitet i går natt ;)

Kanskje litt slitsomt når man ikke får sove, men forløpig er det kjempekos når h*n romsterer der inne. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten svingom! :vinke:

Håper alt er bra med deg og magen.. . Virker som lille sprett trives der inne - sånn som han holder show for deg... :legrine:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky117, Vannmelon, Frida Froskx2, Pi@, Mrs N, Liljen og Cr@sh: :kyss:

sprett er en aktiv liten krabat, ja! :ler: h*n drev og sparket og slo kolbøtter i hele går kveld... enten så sover h*n ikke, eller så sover h*n veldig urolig :ler:

i dag er det mye som må gjøres på jobb, så jeg får ta meg en kjapp dagbokrunde før jeg iler tilbake til pliktene.

en super torsdag ønskes alle som stikker innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje h*n drømmer? ;)

Her tror jeg at knøttet av og til våkner med et rykk.. Enten det eller så ligger han og lader opp energien til å sparke skikkelig i fra seg, for noen ganger skvetter jeg til når han har vært stille i et par timer også plutselig sparker ordentlig hardt.

Jeg velger å tro at han hadde nettopp våknet, kan ikke tro at sånne små er så utspekulerte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om det fristet med toblerone... :sjenert: Men snart er det helg!!! :hoppe:

Har du begynt å søke permisjon eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marthepia

Innom en liten tur! Lenge siden sist tror jeg.. :sjenert:

Du har en aktiv liten krabat inni der. Han her er blitt mer roligere. Eller...hm..kjenner han godt her dag, men sparkene er blitt mer "roligere", mer glidende bevegelser. Men han kan virkelig sparke fra seg!! AU!! Ser godt når en fot kommer stikkende ut på sia :ler: Er vel veldig liten plass for han nå.

Ha en flotters helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...