Impala Skrevet 20. februar 2007 #1481 Del Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. februar 2007 #1482 Del Skrevet 20. februar 2007 Så flott med vogn i hus! Grattis! Har du link så vi får se, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. februar 2007 #1483 Del Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer med vogn da! Deilig å få unnagjort ting man må gjøre/skaffe før knøttet kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1484 Del Skrevet 21. februar 2007 Vannmelon, Impala, Cr@sh og Mrs N: tusen takk vogna er ganske lik den her Y2K/2 den vi har kjøpt heter y2k system, og lages tydeligvis ikke lenger... men den vi har kjøpt kan brukes begge veier - og har løs bag/sporsvognsdel. og så er den mørkeblå. og jeg gleder meg sååå til jeg kan trille lille sprett i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. februar 2007 #1485 Del Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer med vogn! Ja, jeg ligger like bak deg. Tenk om vi møtes på Ullevål. Vi må finne oss et kodeord Men med termin 27. er jeg redd det blir juli på lille Jojo... Er det ikke vanlig å gå litt over med den første? Så flott med mye aktivitet i magen! Jeg begynner endelig å kjenne ting i magen som IKKE er tarmgass. Jaggu på tide... Men jeg har vel egentlig bestilt et stille og rolig barn Ha en fortsatt fin dag i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. februar 2007 #1486 Del Skrevet 21. februar 2007 Skikkelig fin vogn Så koselig. Var inne og så på tickeren din igår, og du har jo kommet skikkelig langt på vei jo, hjelp som tiden flyr Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1487 Del Skrevet 21. februar 2007 lubelillen: takk vi får finne et kodeord, ja har store mistanker om at det blir juli før lille sprett kommer også. men jeg håper på juni, da moro at du også har begynt å kjenne den lille. lille sprett er så utrolig aktiv om dagen - lurer på om h*n aldri sover...?? angelou: takk den vi har kjøpt er jo fra 2002, da... så den er vel ikke like strøken - men absolutt velholdt stor tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 21. februar 2007 #1488 Del Skrevet 21. februar 2007 Juli, ja... håper ikke juni blir veldig varm. Alle er veldig flinke til å fortelle meg hvor bra det er å få barn i begynnelsen av juli, ettersom det ikke er den varmeste tida og fordi jeg da kan ta babyen med ut med en gang Eh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. februar 2007 #1489 Del Skrevet 21. februar 2007 Det verste jeg kan tenke meg er å være høygravid i juni/juli.. I fjor nådde vi temperaturer på 35 grader her Jeg vet at min lille kan komme ganske nært juni, men jeg håper at han kommer tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1490 Del Skrevet 21. februar 2007 lubelillen: jeg har bestilt en fin sommer, men ikke altfor varm. så det burde gå fint uansett når de kommer Mrs N: her er det jo ofte varmest slutten av juli/beg. av august - så jeg regner med at lille sprett kommer før den verste varmen det er fordeler og ulemper uansett når på året de kommer, men sommerbaby er vel sikkert like bra som mye annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. februar 2007 #1491 Del Skrevet 21. februar 2007 Så fin vogn da, en venninne av meg har lik. Den er veldig god å trille i allefall Kan tenke meg du gleder deg til det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. februar 2007 #1492 Del Skrevet 21. februar 2007 Vognen ligner forresten veldig på den vi har kjøpt. Trehjulinger er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. februar 2007 #1493 Del Skrevet 22. februar 2007 Været er jo ganske lunefullt i disse dager, så vi får se om det blir eller Ha en fin dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1494 Del Skrevet 22. februar 2007 Lucky117: så den er god å trille? så bra! :hoppe: kjøpet var litt impulsivt, så jeg har igrunn bare trillet den ned til bilen etter at vi kjøpte den. -og så trillet den litt inne på gjesterommet Mrs N: den vi har kjøpt er jo nesten en blanding av en 3- og en 4-hjuling. de rene 3-hjulingene jeg liker kan man ikke bytte kjøreretning på, så jeg har planer om å kjøpe ny vogn når lille sprett blir ca et år. lubelillen: det så unektelig mest ut til å være i dag... -og det ser ut til at det skal være sånn en stund fremover. men om drøye tre uker drar jeg en uke sydover, og da blir det endelig ha en super dag du også, vennen --------------------------------------------------------------------------------------- kaldt kaldt kaldt jeg er igrunn klar for litt mildere vær jeg nå... får vel kaste meg over arbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. februar 2007 #1495 Del Skrevet 22. februar 2007 Står til i dag? Har dere tenkt på barneseng eller andre sånne ting man må kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. februar 2007 #1496 Del Skrevet 22. februar 2007 Grattis med vogn! Så gøy å begynne å handle sånne store ting. Tror vi skal ha teutonia også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1497 Del Skrevet 22. februar 2007 Mrs N: takk, formen er fin i dag ang. barneseng så kommer vi til å arve en. så da er det bare ny madrass vi må kjøpe. venter med det til vi har fått orden på barnerommet - ting tar tid... Frida Frosk: moro å ha vogna i hus da blir vi flere med teutonia - så vannmelon også hadde kjøpt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. februar 2007 #1498 Del Skrevet 22. februar 2007 Teutonia er fin! :-D Uff ja, klar for mildere vær jeg også! Ha en kooooselig VARm innedag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2007 #1499 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg enda jeg, selv om jeg fyrer som bare det i ovnen. Glad for at jeg ikke er høygravid nå, for det er da så glatt ute enkelte plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. februar 2007 #1500 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, hvor ble det av den globale oppvarminga de skrøt så fælt av? Gleder meg til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå