Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Lille sprett :ler: Så bra navn :ler:

Effektiv du har vært i dag da, deilig å få tatt noen røsk en gang i mellom ;)

Ha en fortsatt fin kveld og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen! :klem:

lucky117: ja, jeg synes også lille sprett var et flott navn :ler:

impala: kjempedeilig at formen er bedre. i natt har jeg sovet hele natten - ikke hatt tett nese eller hostet - og våknet ikke engang av mannen som kom sent hjem :ler:

lubelillen: jeg lover å ikke overanstrenge meg! :kyss:

ny uke - nye muligheter.

prøvedokka har bestemt seg for full skjerpings på godterifronten. det har blitt altfor mye godisspising i det siste, og nå er det slutt. (noen var ikke helt fornøyde da de tittet seg i speiliet i dag morges :sjenert: - og det er bare 4 uker til sydentur. syden = bikini. føler ikke at jeg er klar for det nå...)

ellers er formen fin, litt snørrete med myyyyyyyyyyyyyye bedre enn i forrige uke!

ha en super mandag alle sammen!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, dette sukkeret.. Det er så teit at man blir så avhengig av det. Men det smaker så godt da :sjenert:

Jeg skal også prøve å skjerpe meg. Kanskje vi skal slutte sammen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia
ny uke - nye muligheter.

prøvedokka har bestemt seg for full skjerpings på godterifronten. det har blitt altfor mye godisspising i det siste, og nå er det slutt. (noen var ikke helt fornøyde da de tittet seg i speiliet i dag morges  :sjenert: - og det er bare 4 uker til sydentur. syden = bikini. føler ikke at jeg er klar for det nå...)

ellers er formen fin, litt snørrete med myyyyyyyyyyyyyye bedre enn i forrige uke!

ha en super mandag alle sammen!

Skulle ha skjerpet meg på godterifronten jeg også :sjenert: Ikke rart at en legger på seg (kanskje) litt for mye. Er så godterisyk for tiden! Spesielt sjokolade

:sikle:

Bra at formen er blitt bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker ja.... Har sklidd totalt ut for meg igjen.... :sjenert: Jeg var ganske flink en liten periode da.... :sjenert: Men ikke så lett når man er på beøsk og i bursdager som i helga.

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: ja, det er utrolig hvor avhengig man blir. jeg har ikke vært en sånn godtegris før, men etter at jeg ble gravid har jeg spist altfor mye godis...

vi får være flinke sammen, ja :Nikke:

Pi@: :klem:

Vannmelon: nei, det er kjempevanskelig... spes. om kvelden - da kommer godtesuget...

marthepia: mmmm sjokolade :ler::klem:

smile: nei, når det er bursdager og slikt er det utrolig vanskelig. men hvis jeg klarer å ikke kjøpe inn noe selv, og bare spise når jeg er borte hos andre så er jeg langt på vei i riktig retning :Nikke:

----------------------------------------------------------------------------------------

har ihvertfall vært flink hittil i dag. men det pleier jeg også å være... godtesuget er sterkest om kvelden.. men jeg må være flink :sur:

i dag skal vi se på vogn! en brukt kombivogn!! blir spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager meg en smoothie om kvelden (f.eks. en med jordbær, yoghurt og banan), det hjelper mot sukkersuget fordi de inneholder fruktsukker som jo ikke er så ille som vanlig sukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres lurt ut Mrs N! det hjelper absolutt med frukt - jeg får kjøpe inn litt frossen frukt og yoghurt *note to self*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Bare pass på så du ikke kjøper den yoghurten som er tilsatt mest sukker da ;)

Jeg prøver å leve etter regelen: "Hvis "sukker" står som et av de første fem ingrediensene på pakken bør jeg ikke spise dette".

Jeg fant en nydelig iskrem på butikken i forrige uke hvor sukker sto som nr. 8 men sirup sto som nr 2, men det latet jeg som om jeg ikke så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

Ååå det hørtes godt ut med smoothie. :Nikke: Tror jeg og må prøve å lage meg noe slikt en dag *noterer ingrediensene*

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett å holde seg unna søtsakene nei, godt det er fler enn meg som sliter med det :sjenert:

Spennende å se på vogn da, hva slags vogn skal dere ha da??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: :ler: ja, jeg vet - men det er fortsatt best med den vanlige yoghurten :ler:

Liljen: smoothie er kjempegodt, ja :):sikle:

Eeyore: vi koser oss, vet du :ler: lille sprett sparker som aldri før :klem:

Lucky117: spennende med vogn, ja :klem:

------------------------------------------------------------------------------------

vi har kjøpt vogn :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

var og så på vogn i går og både mannen og jeg likte den, så da ble den med hjem :ler: så nå er vi eiere av en teutonia y2k duovogn i mørkeblå, og så fikk vi med en teutonia dunpose også! helt strålende :)

jeg skulle ha kombivogn i svart, men endte da opp med duovogn i mørkeblå. typisk meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...