Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Bare innom for å se at det står bra til, og det ser jeg at det gjør så tusler videre (krysser fingre for at du er frisk igjen da :) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marthepia
rakk visst ikke innom i går, jeg... sorry...

jeg var jo innom og leste litt, da...  :sjenert: glemte vel bare å gi lyd fra meg...

vel - formen er ihvertfall på vei oppover. har kjøpt meg nesespray, og det er jo bare utrolig effektivt!! hoster en del om natta, men ellers er de største plagene nå at jeg fortsatt er tett i hodet - spes. ørene...

jeg er bare glad for at det går den rette veien, og at jeg ikke fikk influensa. må jo se det positive i situasjonen  :ler:

nå får jeg vel jobbe litt... ha en super torsdag alle sammen  :klem:

:vinke:

Bra at formen er blitt bedre! Håper den ikke kommer tilbake igjen da og utvikler seg til influensa?! Det er veldig plagsomt å være tett i nesa. Tro meg det vet jeg ALT om. Er litt avhengig skjønner du.. :sjenert: Må ha det bare må ha det! Deter mange som har fått influensa nå. Ser det er mange som er borte fra skolen av den grunn og mange er borte fra arebid også. Håper jeg ikke får det. Det hadde passet utrolig dårlig nå.

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre og immunforsvaret styrket, så du ikke blir smittet av basiluskene mine. Har sikkert lagt igjen noen her nå :forkjola:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: syk og gravid er en dårlig kombinasjon. det er opplest og vedtatt :forvirret:

angelou: ikke frisk ennå dessverre :tristbla:

marthepia: utrolig mange som er syke om dagen, ja.. .men jeg har lyst å være frisk :sur:

Frida Frosk: jeg vet ikke helt om den er bedre, jeg... tror jeg tok gledene på forskudd :sjenert:

lubelillen: jeg tror faktisk ikke disse interaktive bakteriene er sååå smittsomme :ler:

Impala: takk det samme :)

Lucky117: ja, h*n er noe helt utrolig aktiv om dagen. kjempemoro :)

MrsN: :vinke:

en stor :klem: til dere alle!

------------------------------------------------------------------------------------------

:grine: det ser ikke ut til at formen er noe bedre. den har bare forandret seg. våknet i dag med tette ører (som vanlig), tett neste (som vanlig) og i tillegg kvalme og en dundrende hodepine. :tristbla: på toppen av det hele har den eksemen jeg var plaget med for noen uker siden dukket opp igjen i natt. :sur:

så nå har jeg fått legetime kl. 1340! legetimen er for eksemen altså, vi avtalte at jeg skulle komme dit når utslettet dukket opp igjen, sånn at hun fikk se...

så da tror jeg nok jeg stikker hjem etter legetimen. frister ikke så veldig å stikke tilbake på jobb etterpå -hører senga roper på meg der hjemme (jeg har nemlig også en hr. jensen, smile ;))

ellers er det masse liv i magen!! mannen kom med et veldig søtt navn til propellen; så fra nå av heter h*n lille sprett :ler:

nå skal jeg og selvmedlidenheten min jobbe litt, og så drar jeg til doktoren om en time... hvis jeg ikke stikker innom mer i dag så får alle ha en suuuper helg!!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lubelillen: jeg tror faktisk ikke disse interaktive bakteriene er sååå smittsomme  :ler:

Kanskje du har fått sånn der datavirus? :klø: :ler:

Lille Sprett var et veldig søtt navn da. Lille Sprett og Lille Skurt. :babysmokk::babysmokk:

Ha en super helg, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse god bedring!!!!

Har dere bestemt dere for ordentlig navn eller??? Vi har ikke bestemt oss enda.

Håper du får en god helg og at plagene gir seg raskt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med deg? Kan tenke meg at det må være mye verre å være gravid og syk enn å bare være syk! (Selv om jeg gjerne hadde valgt det første om jeg kunne velge.. hehe).

Ha en fin søndag, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Hvordan er det med den syke? Er det fremdeles like ille? Ikke godt å være gravid og syk samtidig regner jeg med?

Du får ha god bedring da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :kose:

mrs N: tiny er et veldig søtt navn, da :)

Frida Frosk: :ler: ja, kanskje det er datavirus!? :ler:

Cr@sh: :kose:

Bippe: takk vennen :)

Impala: takk :)

smile: takk!! vi har både jente- og guttenavn klart :) -men det er jo mulig man ombestemmer seg når den lille kommer... men jeg tror ikke det :sjenert:

Vannmelon: ikke gøy å være syk, nei! ;)

kylling og marthepia: syk og gravid er ingen drømme-kombo, nei :ler:

lubelillen: bedre - endelig.... ;)

en kjempestor :klem: til dere alle!!!

----------------------------------------------------------------------------------------

formen er bedre - endelig. men jeg er fortsatt tett i hodet og snørrete... ser ikke ut til at det har tenkt å gi seg med det første :sur:

men det går den rette veien, og da skal jeg ikke klage så veldig :ler:

var hos legen på fredag. hun tok en titt på eksemen min og mente jeg skulle prøve med hydrokortison først. så kjøpte jeg det og smørte på to ganger i løpet av fredagen, og i går var det borte :)

lille sprett har levd opp til sitt nye navn og vært kjempeaktiv hele helgen. i dag har h*n vært litt roligere - sikkert fordi jeg ikke har vært så mye i ro selv :ler:

har fått gjort masse i dag. vasket soverommet, 4 maskiner med klær og i tillegg bakt brød og boller :) nå har mannen dratt på konsert, og jeg slapper av i sofaen. tenkte jeg skulle lage meg en kopp te og ta meg en bolle med brunost!

-men jeg får vel ta en liten dagbokrunde først. ha en super søndag alle sammen!!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...