Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1421 Del Skrevet 13. februar 2007 Kjempestas med spark da! Håper du føler deg bedre snart ← ja, spark er foreløpig bare kos -og moro at mannen også fikk kjenne!! formen er dessverre dårlig fortsatt Så gøy når mannen og kan kjenne spark KJempekos. Nå blir de bare kraftigere og kraftigere. ← ja, utrolig moro!! Hva skal man forresten med smaksløker? Når alt smaker likt kan man jo leve på havregrøt og spare penger i samme slengen ← ja, det hadde være en bra plan hadde det ikke vært for at mannens smaksløker funker helt fint. -og jeg tror ikke han blir veldig lykkelig hvis vi skal leve på havregrøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. februar 2007 #1422 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg skulle gjerne hatt hemmede smaksløker. Jeg har blitt så fryktelig pirkete på alt for tiden siden alt lukter så mye sterkere enn før. Har byttet håndsåpen på badet 3 ganger bare denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #1423 Del Skrevet 13. februar 2007 sånn var jeg også de første månedene - men det gikk over... måtte jo fjerne alt av parfymer i baderomsskapet - ble kvalm bare av å se flaskene. mannen mente jeg hadde supermann-nese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. februar 2007 #1424 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja, det var verre før. Men nå kommer og går det egentlig. Plutselig kan jeg lukte skittentøykurven på badet i etasjen over, andre dager kan jeg lukte potetgull i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. februar 2007 #1425 Del Skrevet 13. februar 2007 ønske Eeyore velkommen hjem igjen! det er godt å ha deg tilbake ← Nå hørtes du ut som svigermor, hun var helt syk av bekymring mens vi var borte Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2007 #1426 Del Skrevet 13. februar 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. februar 2007 #1427 Del Skrevet 13. februar 2007 kyllingx2, Impalax2, lubelillen, Cr@sh og Eeyore: takk for at dere holder liv i boka mi!! prøvedokka har blitt kraftig forkjølet og synes fryktelig synd på seg selv så helgen har vært stille og rolig, har tilbrakt store deler av den på sofaen under et ullpledd... snufs så jeg håper jeg kan tilgis for at jeg ikke prioritere dagbokrunde i dag. har vært en kjapp tur rundt og lest, så jeg må gratulere iss med en jente i magen , gratulere impala med 12 uker!!!, gratulere frida frosk med ny leilighet, ønske vannmelon god bedring, og ikke minst ønske Eeyore velkommen hjem igjen! det er godt å ha deg tilbake ønsker alle god-jenter en super mandag! ← Takk for gratulasjon!! Vi har jo følt at det er ei jente, så ble litt sikrere fordi gynekologen mente det også. Men jeg tør ikke kjøpe masse rosa enda.. Har jo hørt om mange jenter som kommer ut med "tut" Har blitt jeg og idag... Så blir trolig en hjemmedag på meg i mårra.... God bedring til deg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. februar 2007 #1428 Del Skrevet 13. februar 2007 Bare innom en snartur før jeg skal krype til køys. Mange god-bedring-klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2007 #1429 Del Skrevet 14. februar 2007 Så gøy at mannen også har kjent spark Angående luktesans så har jeg egentlig ikke merket noe spesielt med den jeg, syns den er lik som før Kanskje jeg bare er født med veldig god luktesans Ønsker masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. februar 2007 #1430 Del Skrevet 14. februar 2007 Står til i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 14. februar 2007 #1431 Del Skrevet 14. februar 2007 En liten blomst til deg bare fordi det er onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 14. februar 2007 #1432 Del Skrevet 14. februar 2007 Ingenting som hjelper så bra på oversanselig luktesans som tett nese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1433 Del Skrevet 15. februar 2007 Ja, det var verre før. Men nå kommer og går det egentlig. Plutselig kan jeg lukte skittentøykurven på badet i etasjen over, andre dager kan jeg lukte potetgull i skapet ← oj oj - så ille har ikke jeg vært Nå hørtes du ut som svigermor, hun var helt syk av bekymring mens vi var borte Hvordan er formen i dag? ← nå håper jeg du har en grei svigermor Innom med en ← Takk for gratulasjon!! Vi har jo følt at det er ei jente, så ble litt sikrere fordi gynekologen mente det også. Men jeg tør ikke kjøpe masse rosa enda.. Har jo hørt om mange jenter som kommer ut med "tut" Har blitt jeg og idag... Så blir trolig en hjemmedag på meg i mårra.... God bedring til deg iallefall! ← takk takk - og det samme til deg :koset: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1434 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare innom en snartur før jeg skal krype til køys. Mange god-bedring-klemmer. ← takk, vennen Så gøy at mannen også har kjent spark Angående luktesans så har jeg egentlig ikke merket noe spesielt med den jeg, syns den er lik som før Kanskje jeg bare er født med veldig god luktesans Ønsker masse god bedring ← du skal bare være glad for at du ikke har merket noen forskjell på luktesansen, for jeg synes det var ganske plagsomt til tider. Står til i dag da? ← En liten blomst til deg bare fordi det er onsdag. ← tuuusen takk Ingenting som hjelper så bra på oversanselig luktesans som tett nese ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1435 Del Skrevet 15. februar 2007 rakk visst ikke innom i går, jeg... sorry... jeg var jo innom og leste litt, da... glemte vel bare å gi lyd fra meg... vel - formen er ihvertfall på vei oppover. har kjøpt meg nesespray, og det er jo bare utrolig effektivt!! hoster en del om natta, men ellers er de største plagene nå at jeg fortsatt er tett i hodet - spes. ørene... jeg er bare glad for at det går den rette veien, og at jeg ikke fikk influensa. må jo se det positive i situasjonen nå får jeg vel jobbe litt... ha en super torsdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. februar 2007 #1436 Del Skrevet 15. februar 2007 Svigermor er grei hun, men bekymrer seg nok men enn hun trenger bare Ha en toppers torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. februar 2007 #1437 Del Skrevet 15. februar 2007 Håper du blir frisk og rask snart da! Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2007 #1438 Del Skrevet 15. februar 2007 Så bra formen er på bedringens vei da Ikke noe moro å være syk Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #1439 Del Skrevet 15. februar 2007 Eeyore: svigermødre er noen rare dyr Mrs N: takk! -det går absolutt den rette veien, altså Lucky117: nei, ikke noe moro å være syk... det vet vel du alt om -------------------------------------------------------------------------- den lille propellen i magen min er sååå aktiv i dag var det i går også. men da jeg la meg var h*n helt rolig - og det er jo da det pleier å være sparkeparty... merkelige greier... men man skal kanskje ikke forvente å se et mønster så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. februar 2007 #1440 Del Skrevet 15. februar 2007 Propellen her er også i farta!!!! Deilig det men nesten så jeg kan bli litt lei også når jeg ikke får sove for den turnerer sånn Tror ikke man skal forvente et mønster enda nei. Jeg var til jordmor nå i uke 23 og hun mente det var litt tidlig men en antydning kunne man kanskje se. Det viktigste var om jeg følte at noe var som det ikke skulle så skulle jeg ta kontakt med føden. Usj, høres slitsomt ut å være forkjøla og gravid, er liksom litt verre å hoste synes jeg. Angående lukt ja.... huff, jeg synes det er litt ubehagelig når jeg kjenner svettelukt av andre damer som alltid er rene og pene i tøyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå