Cr@sh Skrevet 31. januar 2007 #1361 Del Skrevet 31. januar 2007 Så herlig med spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. januar 2007 #1362 Del Skrevet 31. januar 2007 Hurra!! Spark!! Da er neste milepæl at mannen din kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #1363 Del Skrevet 1. februar 2007 Så koselig at propellen endelig har bestemt seg for å sparke litt på mammaen sin. Propellen var forresten et fint navn ja. Lille Skurt slekter nok på mammaen sin for der går det som regel veldig rolig for seg. Litt dulting i ny og ne. Men så ligger morkaken min litt foran så jeg ville ikke kjenne det så tydelig sa jordmor. Litt dumt nå, men kanskje noe jeg setter pris på om noen måneder. Snart helg, Petra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #1364 Del Skrevet 1. februar 2007 Mrs N: mine vondter er på ingen måte veldig vonde, så da er det vel ingen fare Cr@sh: herlig men foreløpig litt rart også! iss: ja, og det gleder han seg til Frida Frosk: propellen er et veldig bra navn, ja! -og h*n lever virkelig opp til navnet! snart helg, ja! jeg skal mest sannsynlig på hyttetur i helgen - kanskje jeg får tatt årets første skitur ----------------------------------------------------------------------- bare kjapt innom - 1000 ting å gjøre på jobb... får se om jeg får tid til en dagbokrunde etterhver... ha en super torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. februar 2007 #1365 Del Skrevet 1. februar 2007 Ha en fin torsdag du også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. februar 2007 #1366 Del Skrevet 1. februar 2007 Tenk at du har kjent spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 #1367 Del Skrevet 1. februar 2007 Innom for å ønske deg en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #1368 Del Skrevet 1. februar 2007 Åh, så bra med spark!! Kjempemisunnelig Jeg venter i spenning på å kjenne noe. Dumme morkaka ligger jo foran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #1369 Del Skrevet 2. februar 2007 Innom for å ønske deg en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #1370 Del Skrevet 2. februar 2007 smile, Pi@, Frida Frosk, lubelillen og kylling: det er så gøy med disse sparkene!! h*n var skikkelig aktiv i går er rart at det på noen fra dager har gått fra å ikke kjenne noe til å kjenne masse! i dag skal jeg på hyttetur på fjellet skal bli deilig å komme seg bort en helg! skal reise litt tidligere fra jobb, så jeg får vel kaste meg over arbeidsoppgavene!! ha en super helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. februar 2007 #1371 Del Skrevet 2. februar 2007 Sånn var det for meg og Petra når jeg først kjente sparkene. Plutselig kom de hver dag Men husk at h*n ennå er for liten til at du skal kunne kjenne spark hver dag, så ikke bli bekymret hvis h*n ikke sparker en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. februar 2007 #1372 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #1373 Del Skrevet 2. februar 2007 Innom for å ønske deg en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. februar 2007 #1374 Del Skrevet 2. februar 2007 Kos deg på hyttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. februar 2007 #1375 Del Skrevet 2. februar 2007 Så koselig med spark Håper du koser deg på hyttetur sammen med mannen og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. februar 2007 #1376 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan begynte sparkinga, da??? Var det "som slag fra en fiskehale" eller som "flaksende fuglevinger"? Ha en fin helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #1377 Del Skrevet 2. februar 2007 Mrs N: godt du sier fra, for kjenner jeg meg selv rett blir jeg bekymret hvis jeg plutselig ikke kjenner noe en dag... Anerikke: god helg!!! Cr@sh: takk det samme Frida Frosk: takk, vennen angelou: takk mannen skal ikke være med, men jeg skal kose meg med magen og et par venninner lubelillen: jeg er ikke veldig inne i fiskehale og fuglevinge-terminologien jeg kjente etter mandag kveld da jeg hadde lagt meg, har jo fått med meg at de ofte våkner til liv når vi legger oss ned for å sove. og så var det som en lite "dult". nå er det mange dulter spredt utover hele dagen, og innimellom er det som en litt annerledes "rumling". ganske festlig ha en fin helg du også, vennen ------------------------------------------------------------------------------------- nå er det ikke lenge til jeg reiser avgårde på fjellet!! ah, skal bli godt med helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #1378 Del Skrevet 2. februar 2007 Ha en strålende helg på fjellet! Høres gøy ut med venninnehyttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2007 #1379 Del Skrevet 2. februar 2007 Høres herlig ut med fjelltur! Håper dere får fint vær så du får nytt den gode fjelluften til fulle. Ha en flott helg, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. februar 2007 #1380 Del Skrevet 3. februar 2007 Ha en fin helg, og kos deg masse på fjelltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå