Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 #1061 Del Skrevet 12. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 12. desember 2006 Liljen: foreløpig er det bare fleskemage men den har absolutt vokst, ja. nå er alle vanlige bukser for trange - og alle mammabukser er for store. ikke så lett å kle på seg om dagen. angelou: ja, det er godt å ha kommet til 2. trimester! nå ser jeg frem til at magen skal gå fra "pølse" til "badeball" Smile: det går ihvertfall fremover vet jeg må få ut fingeren, men må få lønn først. har mange å kjøpe julegaver til, så det blir nok litt kaotisk iss: ja, jeg husker det gikk litt tid før formen din var helt på topp igjen! jeg er fortsatt litt kvalm om kvelden - men jeg kjenner ihvertfall at energien er på vei tilbake. Eeyore: Vannmelon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #1063 Del Skrevet 12. desember 2006 nok å gjøre på jobb i dag også, gitt men det går ihvertfall den rette veien.. kan stå på at par dager til nå, så får det roe seg slik at jeg har overskudd til å kjøpe julegaver etter jobb... blir litt stresset av at det er sååå kort tid til jul, og jeg har ikke kjøpt en eneste julegave men så er det så godt å tenke på at jeg skal ha fri i hele romjula, så det skal nok gå bra. har skrevet liste, og med grunnarbeidet i orden burde shoppingen være overkommelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 #1064 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Har ikke kjøpt en eneste gave enda jeg heller... Men nå har jeg jo tjent litt penger i dag, så kanskje jeg kan få satt i gang snart. Lage liste får være kveldens mål. Endret 12. desember 2006 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. desember 2006 #1065 Del Skrevet 12. desember 2006 Får håpe formen din snart blir bedre da, pleier jo å hjelpe utover i 2. trimester da Ikke kjøpt så mye julegaver ennå selv, så får håpe formen min blir bedre snart så jeg får gjort de unna Er nok lurt å skrive en liste ja, og bare gå å plukke det man skal ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. desember 2006 #1066 Del Skrevet 12. desember 2006 Koselig å lese hos deg... julegaveshopping er moro - og du ser jo ut til å ha det til gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #1067 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei snuppa! Det er jo leeeeeenge til jul! Du har god tid! Og når grunnarbeidet er gjort vil det jo gå lett som en lek. Har masse julegaver igjen jeg også, så må ta et par raid snart. Det verste er jo å finne på noe å kjøpe til de som har alt. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. desember 2006 #1068 Del Skrevet 12. desember 2006 Det verste er å finne på noe ja! Jeg har ikke så mange igjen og det er jeg glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. desember 2006 #1069 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei hei Jeg har også bare kjøpt 3 gaver... Men har liste jeg og så mannen og jeg gjør det unna på no time tror jeg.. Kan godt forstå du gleder deg til å få badeballmage Det er jo koseli da Stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. desember 2006 #1070 Del Skrevet 13. desember 2006 Julegavehoppingen går nok lett som bare det siden du har planlagt på forhånd Ha en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2006 #1071 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis du allerede veit hva du skal kjøpe til folk burde handlingen gå som smurt Det er litt koselig også da, rusle i byen og høre julemusikk - åååå, gleder meg til julaften kjenner jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1072 Del Skrevet 13. desember 2006 Frida Frosk: kom du deg i mål i går, da? Lucky117: liste er et must for meg når det er så mye mennesker ute som før jul. god bedring, vennen Cr@sh: jeg vet ikke hvor mye moro jeg kommer til å få ut av selve shoppingen, men jeg synes det er kjempekoselig å sitte å pakke inn gaver og høre på julemusikk Kylling: det er godt det er flere enn meg som henger litt etter smile: heldiggrisen Liljen: blir kjempekoselig med badeballmage, ja! -men det er et stykke unna foreløpig ser det ut til neida, skal ikke sippe for det. den som venter på noe godt osv. Yamaha: er ikke helt ferdig med å planlegge, da... men nesten angelou: ja, jeg må ha lista klar for jeg orker å dra ned til byen gleder meg til jula jeg også! det er såå koselig med jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1073 Del Skrevet 13. desember 2006 allerede onsdag. tiden flyr. lønn på fredag - da må lista være klar innen det. så er det full fokus på juleshopping får bare håpe jeg holder meg frisk. mannen var ikke bra i går, og måtte opp og "snakke i den store telefonen" etter at vi la oss . det gikk litt vel fort for ham, så jeg skulle være snill kone og tørke opp. stakkars - han må jo få slippe det når han er syk. så det ble til at konemor (altså meg) stod og brakk meg og vasket etter mannen. vi var sikkert litt av et syn føler meg litt uggen i dag, men håper det bare sitter i hodet. har jo ikke tid til å bli syk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2006 #1074 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser for meg dere på badet ja Stakkars mannen din da, ikke noe moro å være spysyk Og er han som de fleste menn jeg kjenner, blir han vel heeelt dødssyk når han er syk?? Det blir i allefall min sambo Får håpe ikke du blir dårlig også da, har jo ikke tid til det midt i julegaveshopping og det som hører til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. desember 2006 #1075 Del Skrevet 13. desember 2006 God morgen Å, jeg kan og se for meg det synet, men er helt enig med Lucky117. Får ikke håpe du og blir dårlig nå.. Passe litt på, vett du Mannen min og blir kjempesyk når han er syk Typisk menn tror jeg Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 13. desember 2006 Lucky117: mannen min er nok som de aller fleste andre menn, ja. dødssyk når han er syk derfor har jeg en tendens til å ikke ta han så veldig alvorlig når han klager fikk litt dårlig samvittighet i går når han viste seg å være skikkelig dårlig føler meg fortsatt litt uggen, men det går forløpig fint å være på jobb Liljen: skal gjøre alt jeg kan for å ikke bli dårlig, ja! ha en super dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2006 #1077 Del Skrevet 13. desember 2006 Får håpe du slipper spysjuka da Ingen som er sykere enn mannfolka våre da - stakkars små, det er fryktelig synd på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 13. desember 2006 #1078 Del Skrevet 13. desember 2006 Julegavehoppingen går nok lett som bare det siden du har planlagt på forhånd Ha en fin onsdag ← Hm. Nå lurer jeg fælt på hva julegavehopping er? Hoppe på gavene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. desember 2006 #1079 Del Skrevet 13. desember 2006 Smittet hadde du vel blitt uansett om du tørket eller ikke hvis du først skulle bli smittet. Får krysse fingrene for at du holder deg frisk. Snart er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2006 #1080 Del Skrevet 13. desember 2006 Godt å høre at det er flere menn som blir veldig syke Får håpe formen din ikke har blitt noe værre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå