Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Hei på deg

Så morro du fant antrekk da :) Alltid en god følelse når anntrekket er klart ja :Nikke:

Og, bare pass dere, vi kan raskt komme etter dere i gravidedagbøkene altså :ler: (håper iallefall det.... :sjenert: )

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en god helg og ha det artig på julebord.  :klem:

tusen takk, froskevenn :klem:

Kos deg masse på julebord vennen :klem:

takk, vennen :klem:

Håper du koser deg der du sitter og spiller brisen!  :ler:

:sjarmor:

HohO!

:ler: vet ikke om jeg en gang forsøkte å spille brisen, jeg... det morsommere på julebord når man kan drikke litt vin.... :sjenert:

ja, så var det julebord i går :nisseblunk:

veldig bra - og veldig vellykket - god mat og blide mennesker!

jeg latet som jeg drakk vin under maten - vet igrunn ikke om folk tenkte så mye på det. det er enkelte som tydeligvis har hatt sine mistanker (prøvedokka har jo begynt å få mage :sjenert: -og er litt humørsyke om dagen :sjenert: ) en av kollegaene mine luktet oppi glasset mitt senere på kvelden - det var selvsagt farris. så sa han: du er gravid, du! kunne ikke annet enn å bekrefte det :ler:

så de som hadde mistanker har vel kanskje forstått det, mens de som ikke hadde det fortsatt lever i troen om at alt er som vanlig :ler:

i dag skal jeg dra med mannen en tur til byen. har lyst å kjøpen noen flere juleblomster og kanskje en ny adventsstake. er jo første søndag i advent i morgen. koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg glemte å :hoppe: :hoppe: litt for 50 sider!!

dessuten glemte jeg å si at jeg gikk på vekta i dag. -og iflg. den har jeg pr i dag ikke gått opp over 4 kg, men bare 2,8!! jeg ble såååå glad!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta kan jo svinge veldig fra dag til dag. Tror ikke det er smart å veie seg for ofte, da blir man veldig opphengt i det!

Så du ble avslørt med farrisen ja.. Hehe. Skjønner at det er morsommere på julebord når man kan drikke litt. Jeg drar aldri edru på fest, det er jo dritkjedelig! :ler:

Ha en strålende lørdag, Petra P! :klem::klem::klem:

(:hoppe: litt for 50 sider jeg også :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen igjen på tirsdag jeg. Så da får jeg veid meg der. Må kjøpe meg en vekt å ha hjemme tror jeg. Blir jo bare skummelt å gå på kontroll framover om jeg får vektsjokk hver gang. :overrasket::ler:

2,8 var jo ikke ille da, Petra. :klem: Det er jo en grunn til at vi driver å feter oss opp må vi huske på. ;)

Kos deg i byen i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du hadde det gøy på julebord, selv om du ble litt avslørt. Kan tenke meg at det var deilig å våkne opp i dag og ikke være fyllesyk :)

Men du: Synes ikke du skal være så opptatt av magen og vekta om dagen :fy_fy: Er ikke så fryktelig morsk da, men lev som normalt så går det nok bra ;) Jordmor sier vel ifra hvis babyen ikke har det fint?

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

Hørtes jo ut som ett kjempemorsomt julebord da :) Men jeg er litt som kylling jeg... går aldri edru på fest.. :ler:

Ha en super søndagskveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du hadde det gøy på julebord! Det var vel nesten like greit å bli avslørt også, da slipper man å bruke så mye energi på å holde det skjult. Mener jeg, da. ;)

Jeg er litt motsatt av Kylling og Liljen; jeg kan fint gå edru på fest. Men hvor gøy det er, er en annen sak. Sitter jo der og ser folk bli dummere og dummere! :sjarmor:

Det er for øvrig svært lenge siden jeg har tatt meg en fest. Kanskje jeg skulle få gjort det snart.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på julebord på lørdag med jobben til mannen, og jeg var jo selvfølgelig edru, men det er jeg som er uggen og føler meg fyllesjuk dagen etterpå og mannen er frisk som en fisk. Urettferdig altså :frustrert:

Du har vel kommet såpass langt du nå, at det ikke gjør så veldig mye om du blir avslørt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...