Eeyore Skrevet 30. november 2006 #961 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tror heller ikke jeg ville ha valg ABC klinikken første gang nei... Dama til en kompis av meg skal ha tvillinger nå rett rundt hjørnet og hun har bare lagt på seg 12 kg Men nå er de begge treningsfreaker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. november 2006 #962 Del Skrevet 30. november 2006 Vanskelig dette når man er førstegangsfødene med smertestillende. Jeg vil jo ikke dopes ned så jeg ikke ser hva som skjer engang. Kiloene ja.... Spørs vel litt hvor mye en har fra før også dette. Jeg har stagnert litt nå men har vel gått opp 4 kg nå. (14 uker) Lykke til på shoppping!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. november 2006 #963 Del Skrevet 30. november 2006 Hei hei Jeg er enig med kylling. Jeg skal og proppes full med smertestillende når jeg en gang skal føde, det er helt sikkert Har og lav smertetreskel. Fant du noe kult på shopping i dag?? Ikke bekymre deg for kiloene da. Vet om mangen som la på sei først i svangerskapet, men så stoppet det opp Det ordner sei, jeg er sikker på du er rålekker jeg Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #964 Del Skrevet 30. november 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. november 2006 #965 Del Skrevet 30. november 2006 Vet ikke om du har vært eller skal på julebordklærshopping, men lykke til, eller håper du fant noe Jeg må ut i samme ærend i morgen, og håper jeg finner noe, for det er i morgen julebordet er. Ellers har jeg en rød joggebukse Håper alt er bra ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. november 2006 #966 Del Skrevet 30. november 2006 Der så jeg datoene og. Håper du fant noe morsomt på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. november 2006 Forfatter #967 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Kylling: det er det jeg alltid har sagt også; smertestillende? jatakk. så da kan jeg ikke gå vekk fra det nå, nei Eeyore:jepp, det får være et alternativ på andremann vel, med mine 4 kg allerede så skjønner du vel at jeg ikke er noe treningsfreak smile:man dopes forhåpentligvis ikke ned så mye at man ikke får med seg hva som skjer... Liljen:prøver å tenke slik, ja. at jeg er en av de som legger mye på seg tidlig i svangerskapet, og så roer det seg etterhvert.. det er ihvertfall lov å håpe Vannmelon: jeg har vært på shopping i siste liten julebordet er etter jobb i morgen.... --------------------------------------------------------------------------- koselig med besøk som vanlig! til dere alle sammen har akkurat kommet hjem fra byen, og jeg fant noe å ha på meg!!! fant en omslagskjole på kapp ahl. helt utrolig - pleier aldri å finne noe der ellers. den er i sånn tynt litt gjennomsiktig stoff (vet ikke hva det heter jeg) og så skal jeg ha en svart topp og et svart skjørt under får heller vise frem litt ben, så jeg får fokus vekk fra den voksende magen uansett - veldig deilig å ha antrekket i boks!!!! Endret 30. november 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2006 #968 Del Skrevet 30. november 2006 Handle julebordantrekk må jeg i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. november 2006 #969 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg fant også en omslagskjole/tunika på kappahl. Jeg pleier heller aldri å handle der ellers. Kos deg på julebord da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. november 2006 Forfatter #970 Del Skrevet 30. november 2006 Handle julebordantrekk må jeg i mårra ← masse penklær på kapp ahl, faktisk. og ikke så dyrt heller! lykke til Jeg fant også en omslagskjole/tunika på kappahl. Jeg pleier heller aldri å handle der ellers. Kos deg på julebord da! ← flott når man finner noe der man minst venter det! takk, takk. blir moro å være edru når alle andre blir surrete får sitte der og late som jeg drikker vin, jeg -------------------------------- glemte å si at jeg ringte helsestasjonen i bydelen i dag! så jeg har fått time hos jordmor 4. januar! greit å ha noe å se frem til på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. november 2006 #971 Del Skrevet 30. november 2006 Så bra at du fant klær da. Må nok ut en tur selv å handle snart. Nye bukser hvertfall. Nå har ikke jeg veid meg siden første kontroll i uke 9 (da veide jeg det samme som før), men syntes 4 kg hørtes lite ut ja. Når er utgangen av 4. måned forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. desember 2006 #972 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Men du? Hvis du later som du drikker vin, så må du jo late som du blir litt surrete også, ikke sant? :klø: Ellers kan det hende noen reagerer? (4 januar fyller kyllingen år!) Ha en fin dag, snuppa! Endret 1. desember 2006 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. desember 2006 #973 Del Skrevet 1. desember 2006 Ha ha, gravide er naturlig susete og vimsete lubelillen 30 år i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2006 #974 Del Skrevet 1. desember 2006 ...og plutselig må jeg forholde meg til den julebordproblematikken også Kanskje litt dumt av meg å late som jeg drikker vin og så kjøre hjem etterpå Ja, ja - det bryr jeg meg ikke noe om, tenk at vi får gå gravide samtidig da - er ikke det kult så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #975 Del Skrevet 1. desember 2006 Så bra at du fant klær da. Må nok ut en tur selv å handle snart. Nye bukser hvertfall. Nå har ikke jeg veid meg siden første kontroll i uke 9 (da veide jeg det samme som før), men syntes 4 kg hørtes lite ut ja. Når er utgangen av 4. måned forresten? :klø: ← ja, det var veldig deilig at jeg fant noe jeg kunne bruke Men du? Hvis du later som du drikker vin, så må du jo late som du blir litt surrete også, ikke sant? :klø: Ellers kan det hende noen reagerer? (4 januar fyller kyllingen år!) Ha en fin dag, snuppa! ← ja, jeg må jo det. er ikke en veldig god skuespiller, men får gjøre mitt beste det er jo noen som vet det, da... så da slipper jeg ihvertfall å gjøre meg til for de -og jeg lover å huske på bursdagen din! Ha ha, gravide er naturlig susete og vimsete lubelillen 30 år i morgen ← det har du helt rett i. jeg har litt helt håpløs på å huske tingene mine - legger igjen ting over alt... åååå :hoppe: grattis med morgendagen!!!! :hoppe: ...og plutselig må jeg forholde meg til den julebordproblematikken også Kanskje litt dumt av meg å late som jeg drikker vin og så kjøre hjem etterpå Ja, ja - det bryr jeg meg ikke noe om, tenk at vi får gå gravide samtidig da - er ikke det kult så vet ikke jeg ← det er sååå koselig at du er gravid!! gratulerer nok en gang!! blir gøy å gå gravide sammen, ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. desember 2006 #976 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har blitt utrolig glemsk i det siste. Skal visstnok være et symptom på lavt.... nei, nå har jeg glemt hva dDET het også ... ah! STOFFSKIFTE! Men alle garvide er jo litt glemske. Veldig stas med Angelou :rosasmil: UL 4.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. desember 2006 #977 Del Skrevet 1. desember 2006 Åh, kjære vene... jeg kan jo ikke stave heller! garvide???? My God! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #978 Del Skrevet 1. desember 2006 skriveleifer er moro ja, jeg er helt håpløs om dagen. håper ikke jeg har lavt stoffskifte også... da hører jeg vel fra legen når resultatene fra blodprøvene foreligger... kjempegøy med angelou, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. desember 2006 #979 Del Skrevet 1. desember 2006 Dere er greie altså Tror kanskje jeg synes det er litt stas selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #980 Del Skrevet 1. desember 2006 alle synes det er stas!! er jo så bra at enda en av oss har blitt gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå