Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

halluuuu jenter :vinke:

ble jaggu meg litt for mye å gjøre på jobb. men NÅ er jeg igang med dagbokrunde!!! :Nikke:

Frida Frosk: takk :klem: dette virker lovende, altså! kvalmen har vært mye snillere i dag!!!

Eeyore: prøver å ikke stresse så mye, altså! tusen takk for omtanken. setter stor pris på den :klem: jeg er litt usikker på om det er mye å gjøre om dagen eller om det bare er meg som er unormalt lite effektiv... mistenker at det er det siste... :sjenert::ler:

Yamaha: takk! :klem:

Smilex2: ja, det går ihvertfall fremover :ler: -og det er vel kanskje litt tidlig å skylde på ammetåka?? :ler::klem:

------------------------------------------------------------------------------------

får vel fortsette på dagbokrunden min.... fortsatt god mandagskveld, dere!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, har du en fin kveld?  :klem:

hei vennen. der hadde du vært innom også, jo :klem:

har en fin kveld, takk. har spist mat, og nå sitter jeg på KG istedetfor å sette igang med husarbeidet... blir vel utsatt til i morgen, tenker jeg :sjenert:

i morgen skal jeg på første kontroll hos legen!! blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yamaha: :kyss: Ja, det blir kjempespennende!!! :hoppe: :hoppe:

uff, lurer på om jeg tok gleden litt på forskudd her... er kvalm :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Liljen: :klem: så moro at dere synes det går fort. jeg synes det går med sneglefart, føles som jeg har vært gravid en evighet :sjenert:

begynner å få skikkelig mage, altså. er vanskelig å finne bukser som fortsatt passer :overrasket: er ikke det litt tidlig?? dessuten er det bare fleskemage :tristbla:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også fleskemage og vansker med at bukser ikke passet etter 10 uker, dvs, jeg har vel nesten ikke brukt vanlige bukser etter det. Tror det er helt vanlig. Man er vel mest oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen og smile: :klem:

det er nesten pinlig, men jeg er mer deppa enn glad om dagen. føler meg feit og fæl. tittet på bilder fra bryllupet for halvannet år siden, og da så jeg mye bedre ut. :tristbla: vet at jeg burde tenke; du er gravid petra, det er helt normalt. men jeg har mest lyst til å grine :grine:

dumme hormoner :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir det bulemage, ikke fleskemage lenger ;)

I starten kan den være litt slappsete...  :sjenert:

oj, der hadde du også vært innom vennen :klem:

jeg gleder meg til bulemage, altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Liljen og smile:klem:

det er nesten pinlig, men jeg er mer deppa enn glad om dagen. føler meg feit og fæl. tittet på bilder fra bryllupet for halvannet år siden, og da så jeg mye bedre ut.  :tristbla:  vet at jeg burde tenke; du er gravid petra, det er helt normalt. men jeg har mest lyst til å grine  :grine:

dumme hormoner  :sur:

Føler med deg :klem: Kunne sikkert grått med deg akkurat nå, men jeg gjør ikke det.... Har hatt noen triste dager jeg også. Tror hormonene gjør oss rare. Greit å ha noe å skylde på iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

nå skal jeg komme meg i seng. forhåpentligvis er hormonene snillere mot meg i morgen!

natta jenter! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...