Impala Skrevet 27. november 2006 #921 Del Skrevet 27. november 2006 Godt å høre at formen virker bedre Fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #922 Del Skrevet 27. november 2006 Ha en fin tirsdagsettermiddag! ← ooops..har trodd det har vært tirsdag i dag jeg... Jaja, kan vi skylde på ammetåka allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. november 2006 #923 Del Skrevet 27. november 2006 Hei vennen, har du en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #924 Del Skrevet 27. november 2006 halluuuu jenter ble jaggu meg litt for mye å gjøre på jobb. men NÅ er jeg igang med dagbokrunde!!! Frida Frosk: takk dette virker lovende, altså! kvalmen har vært mye snillere i dag!!! Eeyore: prøver å ikke stresse så mye, altså! tusen takk for omtanken. setter stor pris på den jeg er litt usikker på om det er mye å gjøre om dagen eller om det bare er meg som er unormalt lite effektiv... mistenker at det er det siste... Yamaha: takk! Smilex2: ja, det går ihvertfall fremover -og det er vel kanskje litt tidlig å skylde på ammetåka?? ------------------------------------------------------------------------------------ får vel fortsette på dagbokrunden min.... fortsatt god mandagskveld, dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #925 Del Skrevet 27. november 2006 Hei vennen, har du en fin kveld? ← hei vennen. der hadde du vært innom også, jo har en fin kveld, takk. har spist mat, og nå sitter jeg på KG istedetfor å sette igang med husarbeidet... blir vel utsatt til i morgen, tenker jeg i morgen skal jeg på første kontroll hos legen!! blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #926 Del Skrevet 27. november 2006 Så spennende med første kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. november 2006 #927 Del Skrevet 27. november 2006 Ja, første kontroll er alltid spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #928 Del Skrevet 27. november 2006 Yamaha: Ja, det blir kjempespennende!!! :hoppe: uff, lurer på om jeg tok gleden litt på forskudd her... er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2006 #929 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #930 Del Skrevet 27. november 2006 10 uker Tiden går superfort!! Og i dag er det mandag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #931 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) iss: Liljen: så moro at dere synes det går fort. jeg synes det går med sneglefart, føles som jeg har vært gravid en evighet begynner å få skikkelig mage, altså. er vanskelig å finne bukser som fortsatt passer er ikke det litt tidlig?? dessuten er det bare fleskemage Endret 27. november 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #932 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg vet om flere som får mage i uke 10 altså. Men du verden så morro med gravidmage Jeg og vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #933 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg hadde også fleskemage og vansker med at bukser ikke passet etter 10 uker, dvs, jeg har vel nesten ikke brukt vanlige bukser etter det. Tror det er helt vanlig. Man er vel mest oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #934 Del Skrevet 27. november 2006 Snart blir det bulemage, ikke fleskemage lenger I starten kan den være litt slappsete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #935 Del Skrevet 27. november 2006 Liljen og smile: det er nesten pinlig, men jeg er mer deppa enn glad om dagen. føler meg feit og fæl. tittet på bilder fra bryllupet for halvannet år siden, og da så jeg mye bedre ut. vet at jeg burde tenke; du er gravid petra, det er helt normalt. men jeg har mest lyst til å grine dumme hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #936 Del Skrevet 27. november 2006 Snart blir det bulemage, ikke fleskemage lenger I starten kan den være litt slappsete... ← oj, der hadde du også vært innom vennen jeg gleder meg til bulemage, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #937 Del Skrevet 27. november 2006 Liljen og smile: det er nesten pinlig, men jeg er mer deppa enn glad om dagen. føler meg feit og fæl. tittet på bilder fra bryllupet for halvannet år siden, og da så jeg mye bedre ut. vet at jeg burde tenke; du er gravid petra, det er helt normalt. men jeg har mest lyst til å grine dumme hormoner ← Føler med deg Kunne sikkert grått med deg akkurat nå, men jeg gjør ikke det.... Har hatt noen triste dager jeg også. Tror hormonene gjør oss rare. Greit å ha noe å skylde på iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #938 Del Skrevet 27. november 2006 takk for trøstende ord, smile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. november 2006 #939 Del Skrevet 27. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 Forfatter #940 Del Skrevet 27. november 2006 iss: nå skal jeg komme meg i seng. forhåpentligvis er hormonene snillere mot meg i morgen! natta jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå