Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bippe: bh'er som er litt annerledes enn "norsk standard" er håpløst dyrt, ja... men det er jo helt klart verdt det akkurat nå. jeg bare lukket øynene og dro kortet :ler:

Liljen: julebord blir gøy, ja! jeg skal late som jeg drikker vin! krysser fingrene for at jeg klarer å være en god skuespiller :ler::klem:

Frida Frosk: de vil nok vokse etter fødselen - når de fylles opp med melk. men da må man jo uansett ha amme-bh'er og de kommer vel kun i stor størrelse!?? :ler:

-og "små" er vel ikke helt det rette ordet, nei :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele planene klare for julebord jeg, hvis jeg skulle bli så heldig å få positiv test (noe jeg faktisk tviler på..)

På jobben min planlegges det vorspiel selvsagt ( typisk :ler: ) og da skal vi kjøpe 2 flasker vin. En med og en uten alkohol. Bytte innhold. :Nikke: smaaart!! :ler:

Hvordan skal du "lure" dine kolleger??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har med følge på julebordet - så planen er å late som jeg drikker av rødvinsglasset, mens jeg egentlig drikker masse vann. -så får mannen drikke både sin egen og min rødvin :)

vi skal ha buffet, så da blir det jo en del flying til og fra - satser på at folk ikke legger merke til det. -har allliert meg med et par stykker på jobb + mannen, så det burde gå bra. største utfordringen blir å holde seg våken. jeg er jo så trøtt for tiden... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord høres gøy ut. Vi skal ikke ha får på nyåret vi. Vanskelig å få det til å passe med søndagsåpen butikk i desember :forvirret: Men da har vi jo noe å se frem til etter jul også :)

Høres ut som en veldig god plan ;)

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med julebordopplegget :ler: Jeg skal ikke på julebord, virker på kollegene som om det er om å gjøre å drikke mest. Vanskelig nok at jeg har droppa lønningspilsen :ler: Må nok tilstå snart...

Ha en fiiiiin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nok tilstå i morgen jeg da. Har fortalt det til sjefen min i dag, og hun syntes det var utrolig gøy.

Har prøvd litt av klærne i skapet i dag, og de passer fortsatt. :hoppe: Bittelitt trange, men det får gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord blir spennende! Du får sove litt før du drar om det hjelper. Men jeg vet at det er vanskelig i den perioden der, men snart går det verste søvnbehovet over! :hoppe:

Ha en god lørdag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeyorex2: ja, jeg har tro på julebordplanen min :) håper du har kost deg i helga! :klem:

lubelillen: :kyss:

Frida Frosk: er klærne dine bare bittelitt trange? mine er også det, og jeg ligger jo tre uker bak deg... :sjenert::klem:

Mrs N: det skal være servitører som går rundt og sjenker vin, og da blir det dessverre litt vanskelig med rød saft.... så jeg får heller late som jeg drikker vin :)

Kylling: takk :klem:

smilex2: må få tid til å sove litt før julebordet, ja. hvis ikke holder jeg nok neppe ut! :klem:

Yamaha: :klem:

Cr@sh: gårsdagen var veldig bra. hadde et vennepar på middag, jeg hadde sovet på dagen så jeg holdt ut til kl. 02. ikke dårlig! :klem:

så hyggelig at så mange har vært innom i løpet av helgen. nettet hjemme har vært nede hele lørdag og søndag :sur: veldig irriterende!! :sur:

ellers har det som vanlig vært kjempedeilig med helg! slappet av hjemme på fredag, lørdag var det bytur og middagsbesøk på kvelden. søndag var vi ute og gikk en tur, og så leide vi film og koste oss på kvelen...

nå får jeg se om jeg rekker en dagbokrunde innimellom slagene på jobben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....jeg er litt glad for at jeg slipper å tenke ut all slags lure løsninger for ikke å drikke, men bare litt altså ;) Godt å se at du og den lille har det bra, ha ei fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: akkurat den delen er det kjipeste med å være gravid... blir greiere når man kan fortelle!!

ha en fin uke du også!!! :klem:

Kylling: har hatt en veldig fin helg, ja! håper det samme gjelder for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: er klærne dine bare bittelitt trange? mine er også det, og jeg ligger jo tre uker bak deg...  :sjenert:    :klem:

Har et par ganske trange bukser som er blitt så ubehagelige å gå med at jeg dropper dem, men ellers får jeg på det meste fortsatt. Men magen er nok blitt større ja. Synes det er litt tidlig jeg, men det er jo ikke sikkert den vokser i like stor fart de neste ukene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...