Petra Prøvedokke Skrevet 7. november 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 7. november 2006 Liljen: tusen takk for mange klemmer!! det er mye bedre med meg i dag, altså. men jeg setter stooor pris på omtanken!! angelou: neste sommer har jeg ikke tenkt på ennå... men det blir sikkert fantastisk mye bedre med meg i dag! nå skal jeg komme meg hjem fra jobb, tror jeg... har ikke rukket noen dagbokrunde i dag, men lover å komme sterkere tilbake i morgen! i kveld skal jeg ut og spise - det blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #762 Del Skrevet 7. november 2006 Trøsten ved at formen skranter er jo at du er like gravid enda Og da er det vel virkelig verdt det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. november 2006 #763 Del Skrevet 7. november 2006 Trøsten ved at formen skranter er jo at du er like gravid enda Og da er det vel virkelig verdt det også? ← Skriver under på den her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. november 2006 #764 Del Skrevet 7. november 2006 Kos deg med utespising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. november 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 8. november 2006 Toblerone: DER VAR DU, JO!!! så koselig at du stikker innom jeg takler litt dårlig form, altså.. sliter mer når jeg begynner å grine av alt og ingenting Pi@: Yamaha: takk hadde det kjempekoselig! ny dag - nye muligheter! -og babyen til smile lever!! :hoppe: kan ikke annet enn å smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #766 Del Skrevet 8. november 2006 Tenk på før du ble gravid.. Hvor mye du ønsket en liten.. Kanskje det hjelper på formen! Uansett, 2.trimester er ofte det beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. november 2006 #767 Del Skrevet 8. november 2006 Innom med en stooor onsdags Håper virkeli du får en strååålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #768 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er her innimellom jeg vettu Er så koselig at du er gravid altså, etter en del forsøk. Kan vel kanskje være litt slitsomt å grine for ALT og INGENTING, men jeg er nå uansett sikker på at det er vedrt det jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. november 2006 #769 Del Skrevet 8. november 2006 Heisann Petra Prøvedokke! Hvordan har du det i dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2006 #770 Del Skrevet 8. november 2006 Innom for å sjekke hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. november 2006 #771 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. november 2006 #772 Del Skrevet 8. november 2006 Innom med en onsdags og lurer på hvordan det går med den gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. november 2006 #773 Del Skrevet 8. november 2006 Ønsker deg en fin kveld, Petra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. november 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 8. november 2006 Epica: du har rett. ikke lov å klage over dårlig form flere ganger Liljen: takk, her går i det i husvask en onsdagskveld! Toblerone: veldig koselig at du stikker innom! det er helt klart verdt det, altså.. men jeg klager litt innimellom allikevel... smile: jeg har det fint! ekstra fint etter at jeg så at babyen din er i god form!! Bippe: her står alt bra til Vannmelon: takk, det går fint. men det er litt kjedelig å vaske huset... Eeyore: den gravide har det fint en god tilbake til deg! Kylling: tusen takk! -og det samme til deg!! såå koselig med masse besøk! da blir jeg glad som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. november 2006 #775 Del Skrevet 9. november 2006 Godt å høre at det stå bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. november 2006 #776 Del Skrevet 9. november 2006 Snufs.. du er ikke den eneste som ta lett til tårer for tida Kan ikke se på barne-tv eller dyreprogram. Særlig ikke i kombinasjon i form av den tjekkiske lille nusselige muldvarpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. november 2006 #777 Del Skrevet 9. november 2006 Så søte dere emosjonelle, gravide er. Jeg griner da aldri av ting på tv jeg. Ikke nå når jeg liksom skal være hormonell engang. Men har faktisk kjent en klump i halsen et par ganger. Kanskje jeg får sippe litt snart også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2006 #778 Del Skrevet 9. november 2006 [som sagt så driver jeg egentlig og vasker huset - skulle bare innom KG en tur... får vel komme meg tilbake til pliktene, ha en flott kveld! ← Det er rart hvordan KG er viktigere enn andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. november 2006 Forfatter #779 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Yamaha: lubelillen: ååå, den muldvarpen er sååå søt Frida Frosk: hyggelig å ha deg tilbake, vennen! jeg er alltid emosjonell, jeg... men ekstra ille nå for tiden... Eeyore: jeg er tidvis veldig flink til å prioritere KG foran jobb og husvask, ja... endelig fredag skal bli godt med helg! lørdag er jeg 8 uker! det går fortsatt sakte synes jeg... men det går om ikke annet fremover! nei - får vel kaste meg over arbeidsoppgavene.... Endret 10. november 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 10. november 2006 #780 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har muldvarpen på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå