Liljen Skrevet 30. oktober 2006 #721 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her tar det helt av ser jeg.. Hvor store må en ha for å ha gigapupper da?? Håper du får en strålende mandagskveld, og at formen din er ellers veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. oktober 2006 #722 Del Skrevet 30. oktober 2006 For en diskusjon! Godt det ikke er SÅ mange mannfolk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 31. oktober 2006 Epica: ser ut til at jeg må opp en cup jeg også nå. føler at bh'n er helt sprengt Eeyore: jepp, nedtellingen er igang. kun 4 arbeidsdager til helg du får få en tirsdags tilbake, da! Liljen: ja, det lurer igrunn jeg også på... det var ikke jeg som startet denne diskusjonen føler jeg... smile: i går var jeg faktisk på trening, til tross for at formen ikke er like bra hele tiden... har litt lite energi, og nå er jeg litt sånn små-kvalm. er ikke kvalm når jeg våkner om morgenen, men det kommer snikende etter en times tid... nei, nok syting fra prøvedokka! har det egentlig ganske fint, altså en god til alle godjentene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 #724 Del Skrevet 31. oktober 2006 Teller vi arbeisdager til helg?? .....*teller* 9 arbeisdager til helg her Vil ha fri nååååååååååååååååååååååååååå Jobber skift jeg. og annenhver helg. Ha en superstrålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #725 Del Skrevet 31. oktober 2006 Innom og ønsker deg en fin dag Hilsen ei som akkurat nå føler seg litt flatbrysta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 31. oktober 2006 #726 Del Skrevet 31. oktober 2006 Flink du er som klarer å komme deg på trening selv om energinivået er labert! Ha en fin dag! (3 arbeidsdager igjen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2006 #727 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ha en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. oktober 2006 #728 Del Skrevet 31. oktober 2006 Usj, skrevet et innlegg her som forsvant.... Håper kvalmen ikke blir noe verre for deg da! Du er flink som trener da! Jeg er ikke så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. oktober 2006 #729 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei vennen min. Håper du har en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. oktober 2006 #730 Del Skrevet 31. oktober 2006 Uke 6 til 12 er de verste ukene mente legen min, når det gjelder kvalme altså. Selv har jeg ikke en gang nok energi til å støvsuge *sukk* Må snart vurdere å ansette hushjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #731 Del Skrevet 1. november 2006 Hushjelp hadde sannelig vært tingen! Men så har ikke jeg graviditet å skylde på da.. Men en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. november 2006 #732 Del Skrevet 2. november 2006 Snart bare 1 dag igjen til helg Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. november 2006 #733 Del Skrevet 2. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 Forfatter #734 Del Skrevet 3. november 2006 hei jenter! en god til dere alle sammen! Liljen: å jada, jeg starter nedtellingen hver mandag angelou: jeg føler meg alt annet enn flatbrysta om dagen. her vokser de ut av D-cup Kylling: ja, var fornøyd med at jeg orket trening på mandag. har ikke orket noe mer trening etter det... Yamaha: smile: jeg er egentlig ikke så flink jeg heller Frida Frosk: hei froskevenn Mrs N: jeg merker den mangelen på energi jeg også... Bippe: hushjelp hadde vært strålende!! Eeyore: straks helg nå, ja Vannmelon: nok en gang: takk for at dere holder liv i dagboka mi når jeg ikke klarer det selv denne uken har det vært litt kaotisk på jobb, og utover det så har jeg vært i litt elendig form er sliten og lei om dagen, foreløpig er det litt dritt å være gravid. misforstå meg rett; jeg er kjempeglad for at vi endelig fikk det til og synes det er supert at vi skal bli foreldre - men det tærer skikkelig på kroppen om dagen. jeg fungerer fint på jobb, men etter det er jeg bare sliten og tidvis litt sippete... stakkars mannen men mannen er super, altså. -han tar godt vare på meg. men nå er det straks helg, og prøvedokka skal prøve å tenke positivt og kose seg i helgen.. nå er det på høy tid med dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. november 2006 #735 Del Skrevet 3. november 2006 Så koselig å se deg på KG, Petra. Begynte å lure litt på hvor du hadde tatt veien... Kjenner til følelsen at det å gå gravid er dritt, men nå er jeg i fin form igjen, så bare hold ut noen uker til så skal du se at kroppen din fungerer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 Forfatter #736 Del Skrevet 3. november 2006 froskevenn! det kan jo umulig være meningen at man skal føle seg dritt hele tiden, så jeg har stor tro på at ting snart blir bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #737 Del Skrevet 3. november 2006 Kooooooooser deg som gravid? 2. trimester er oftest MYYYE bedre, hvis det er en trøst! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 3. november 2006 #738 Del Skrevet 3. november 2006 For en diskusjon! Godt det ikke er SÅ mange mannfolk her! ← he he jeg har det helt fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. november 2006 #739 Del Skrevet 3. november 2006 Har hørt at det blir bedre God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. november 2006 #740 Del Skrevet 3. november 2006 Hold ut, du tapre kvinne! God helg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå