Petra Prøvedokke Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 26. oktober 2006 Liljen: jeg har konkludert med at koffeinfri kaffe egentlig ikke smaker kaffe. det her helt greit til sjokolade men på jobb får jeg heller drikke te... Epica: uff ja, det er jeg også! en kopp om dagen må til, og det sies jo at det er ok med 1-2 kopper... angelou: det mener du egentlig ikke. det er sinnsykt ubehagelig! Bippe: Pi@: ullbh hørtes fantastisk ut! det vil jeg også ha! tror jeg må komme meg en tur til byen i dag og se om jeg finner noen bh'er. synes de har blitt større allerede, jeg æsj regn. så kjedelig..... jeg vil heller ha snø sånn som Pi@ har litt kaos på jobb nå, men jeg lover en dagbokrunde i løpet av dagen. en god dag ønskes alle snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. oktober 2006 #682 Del Skrevet 26. oktober 2006 JO, jeg mener det Men bare hvis det medfører en baby i magen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. oktober 2006 #683 Del Skrevet 26. oktober 2006 Missunner deg ikke såre brystvorter nei. Men det er vel litt deilig å få et gravid-symptom også eller? torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 26. oktober 2006 angelou: ja, jeg har jo gått her og klaget over manglende symptomer... det kan jeg angre på nå. du skal se du angrer litt du også når du sitter der med verdens ømmeste brystvorter Eeyore: joda, det er greit med et symptom eller fem, altså. men jeg skulle gjerne hatt noen som var litt mindre ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. oktober 2006 #685 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nå synes jeg du begynner å bli litt kravstor Petra.... Du kan ikke velge symptomer skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. oktober 2006 #686 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg husker når jeg var like langt som deg så sprakk brystvortene mine Det var ganske vondt ja! Nå merker jeg ikke stort til puppene i det hele tatt. Bortsett fra at de stadig er i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. oktober 2006 #687 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei Petra! Har du det bra i dag? Såre brystvorter er vondt! Du må være smågal som ønsker snø i oktober! Jeg husker når jeg var like langt som deg så sprakk brystvortene mine Det var ganske vondt ja! Æææh! Nå fikk jeg vondt et visst sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eeyore: nei, jeg vet... men i en perfekt verden hadde jeg kunnet det Mrs N: sprakk brystvortene? uff, det hørtes helt forferdelig ut. kanskje jeg skal slutte å klage, ingen av mine har sprukket ennå... (bank i bordet) Kylling: jeg er da ikke smågal? det jeg egentlig mener er vel; heller snø enn regn. men aller helst vil jeg har friskt klart høstvær med sol nå er det på tide å komme seg hjem fra jobb og ut på bh-jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. oktober 2006 #689 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lykke til i jakten på bh-en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. oktober 2006 #690 Del Skrevet 26. oktober 2006 *prøver å tvinge hjernen min til å tenke på noe annet enn sprukne brystvorter* Grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. oktober 2006 #691 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sprukne brystvorter!!!! Mine bare flasser de stakkar! Skulle tro jeg hadde solet dem! Bh-jakt ja, det har jeg også vært. 25% på cubus nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. oktober 2006 #692 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er en sånn ullbh jeg har. Den på bilde er faktisk en ammebh, jeg har en vanlig . Superfornøyd, men den er ikke akkurat av det sexy slaget (merket er aclima) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. oktober 2006 #693 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den så veldig god ut, Pi@. Jeg har da drittstørrelsen 65F fra før, så regner ikke med at det blir noe lettere å finne bh nå. Hei, Petra! Har du det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. oktober 2006 #694 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den bh'n så veldig god ut!!! Ja det er kanskje ikke så lett å finne din str. på vanlige butikker. Litt dumt det for jeg hører mange somsliter med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 27. oktober 2006 her pågår den store diskusjonen om pupper og bh'er, ja Kylling: jakten ble desverre avlyst, men jeg skal jakte litt i morgen! Bippe: det høres ikke veldig godt ut, nei! Smilex2: 25% på cubus sier du? må sjekkes ut i morgen! Pi@: å, den så utrolig god ut!! sånn vil jeg ha!!! hvor får man kjøpt slike, da? er den kjøpt på nett eller i butikk? Frida Frosk: 65F? jeg har 70D og det er vanskelig nok å finne bh til meg... den store bh-jakten ble avlyst i går. møtte en venninne, spiste litt mat med henne og så dro jeg hjem. var sååå sliten... dessuten var det skikkelig kjipt vær. var helt utslitt da jeg kom hjem. så litt på tv og fant ut at det eneste lure var å komme seg i seng. er såå hormonell om dagen, så jeg måtte gråte litt i armkroken til mannen. stakkars mannen min, han vet ikke helt hva han skal si og gjøre når jeg er sånn. MEN etter en god natts søvn føler jeg meg frisk og rask igjen! -og så er det jo straks helg :hoppe: til alle god-jentene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. oktober 2006 #696 Del Skrevet 27. oktober 2006 Frida Frosk: 65F? jeg har 70D og det er vanskelig nok å finne bh til meg... den store bh-jakten ble avlyst i går. møtte en venninne, spiste litt mat med henne og så dro jeg hjem. var sååå sliten... dessuten var det skikkelig kjipt vær. var helt utslitt da jeg kom hjem. så litt på tv og fant ut at det eneste lure var å komme seg i seng. er såå hormonell om dagen, så jeg måtte gråte litt i armkroken til mannen. stakkars mannen min, han vet ikke helt hva han skal si og gjøre når jeg er sånn. MEN etter en god natts søvn føler jeg meg frisk og rask igjen! -og så er det jo straks helg :hoppe: til alle god-jentene!! ← Ja, synes ikke akkurat jeg har monsterpupper, men er jo ganske smal over ryggen så... Bare lurer på hvordan de blir når det kommer melk i de. Bra du er i form igjen. Jeg har nesten ikke vært trøtt jeg. Og ikke hormonell heller. Men har aldri blitt hormonell under mensen heller, så kanskje det har en sammenheng? Og nå er det jo helg! ... eller snart da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #697 Del Skrevet 27. oktober 2006 skal se du blir seriøst brystfager når melka kommer, ja! blir sikkert litt av et syn har ikke vært så trøtt jeg heller - jeg sov jo knapt i forrige uke... så kroppen min driver vel bare og prøver å ta igjen det tapte... snart helg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. oktober 2006 #698 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Godt du kan gråte i mannens armkrok. Når jeg er hormonell pleier jeg som regel å skjelle ut den søte, snille mannen min for filleting, og legge meg inn i senga og gråte alene. Og da er det ikke mye sympati å få! Din metode hørtes mye bedre ut. Det er godt å høre at du sover godt om nettene igjen. Ha en fin fredag! Edit: smiley meg her og smiley meg der. Endret 27. oktober 2006 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 27. oktober 2006 nå er det ofte slik at jeg kjefter og smeller litt først, da... -og så gråter jeg litt i armkroken etterpå. akkurat nå er det en del sympati å hente, t.o.m. mannen skjønner at en graviditet drar med seg en del hormoner ha en fin fredag du også kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 #700 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har da drittstørrelsen 65F fra før, så regner ikke med at det blir noe lettere å finne bh nå. ← Da er vi flere med drittstørrelser! Jeg har 70G, og det jaggu heller ikke lett! Gruer meg til de skal vokse enda mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå