Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Det er viktig å være positiv :ler:

:ler: ja, jeg gjør så godt jeg kan :ler:

God morgen :)

Huff, så trist at du ikke har sovet noe særli.. Håper det ordner sei etterhvert ja, og at det er forbigående..  :)

Pulverisert baby???  :overrasket:  Æsj, altså... Ekkelt...  :forvirret:

Ha en strålende dag på jobben, og som du sier det er viktig å være positiv. :)

stor  :klem:

ha en strålende dag du også, Liljen!! :klem:

Uff, så kjedelig at du ikke får sovet godt om nettene.  :troest:

Jeg sender over Jon Blund i kveld jeg, så kan han ta seg av saken.

Ha en fin dag på jobb, lille venn.  :klem: Håper du ikke blir altfor trøtt utover dagen.

ja, stakkars meg... :ler:

:sur: ikke kan jeg drikke bøtter med kaffe, heller :sur:

neida, det går foreløpig veldig greit, så du skal se jeg overlever arbeidsdagen!

men takk for omtanken :klem:

jon blund er hjertelig velkommen i kveld!!

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg nå som du må redusere på kaffeinntaket og sympatidrikker en latte :sjenert:.

Da jeg var gravid var jeg kjempeflink til bare å drikke en kopp kaffe. Nå drikker jeg kaffe som bare det fordi jeg ikke er gravid og muligens blir det om noen måneder. Må drikke meg opp :ler:. Kommer til å bli dødssjuk pga koffeinavhengighet den dagen jeg tester positivt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid var jeg kjempeflink til bare å drikke en kopp kaffe. Nå drikker jeg kaffe som bare det fordi jeg ikke er gravid og muligens blir det om noen måneder. Må drikke meg opp :ler:. Kommer til å bli dødssjuk pga koffeinavhengighet den dagen jeg tester positivt :ler:

Denne signerer jeg umiddelbart :ler:

Kommer til å ligge på gulvet å riste av absinenser jeg :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@, Epica og Liljen: :kyss:

takker for kaffesympatien :ler:

i dag har jeg drukket 3 kopper koffeinfri nescafé - det er ikke å anbefale. er litt småkvalm nå... :tristbla: men så har det samtidig funket litt som substitutt for ordentlig kaffe, da... ikke så lett det her.

men jeg drakk en kopp ordentlig kaffe - det var kjempegodt :tommelsmil:

er faktisk ganske kvikk fortsatt, til tross for en litt vel tidlig morgen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er jeg ikke avhengig av kaffe, selv om jeg synes det er godt. Har faktisk kun drukket en kopp etter at jeg ble gravid, men sliter litt med å holde meg unna te. Burde ikke være noe problem for man kan visstnok drikke 3-4 kopper hver dag. :ler:

Er det kaldt drikker jeg gjerne te hele dagen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: ja, det trodde jeg også... kanskje jeg er litt rar og blir trøtt av koffein :ler: en tirsdags :klem: til deg!

Frida Frosk: :klem: når du tilbringer store deler av arbeidsdagen foran en pc så er det lett å drikke litt for mye kaffe... så det er vel egentlig bare en uvane jeg må kvitte meg med.

i går fant jeg filtermalt koffeinfri evergood kaffe. så den blir spennende å prøve!! men jeg kan jo ikke ha med den på jobb, og det er jo der jeg får mest lyst på kaffe... :sjenert:

det skal ikke være enkelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis ikke kaffedrikker. Nå har jeg trappet ned til 3-4 kopper i uka kanskje. Men jeg er heldigvis ikke avhengig. Jeg har også prøvd de koffeinfrie filtermalte men de blir så tamme i smaken. Ikke det samme!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å høre hva du syns om den koffeinfrie kaffien altså.. Har lyst å prøve den selv jeg. Liker ikke koffeinfri pulverkaffi iallefall (kanskje jeg som er kresen :ler: )

Ha en strålende kveld.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går fant jeg filtermalt koffeinfri evergood kaffe. så den blir spennende å prøve!! men jeg kan jo ikke ha med den på jobb, og det er jo der jeg får mest lyst på kaffe...  :sjenert:

det skal ikke være enkelt  :ler:

Kan du ikke ta med deg en termos hjemmefra? Eller blir det for avslørende kanskje... Jeg har med meg termos med kaffe hver dag på jobb jeg, så om jeg bytter den ut med koffeinfri, så er det ingen som merker noe :sjarmor:

Ha en fortsatt fin kveld, din heldige gravide kvinne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koffeinfri er like godt, man får bare ikke tilfredstillt koffeinbehovet ;)

Men, jeg klarte holde meg unna kaffe 3 første mnd, drakk kun koffeinfri, gikk fint!

Så får du GLEEEEDE deg til SKIKKELIG kaffe snart......... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse besøk, jo! så koselig :kyss:

Jeg er heldigvis ikke kaffedrikker. Nå har jeg trappet ned til 3-4 kopper i uka kanskje. Men jeg er heldigvis ikke avhengig. Jeg har også prøvd de koffeinfrie filtermalte men de blir så tamme i smaken. Ikke det samme!

Ha en fin kveld!

Skal bli spennende å høre hva du syns om den koffeinfrie kaffien altså.. Har lyst å prøve den selv jeg. Liker ikke koffeinfri pulverkaffi iallefall (kanskje jeg som er kresen  :ler:  )

Ha en strålende kveld.

:klem:  :klem:

har ikke fått testet den ennå, men lover å gi tilbakemelding. pulverkaffe uten koffein er ihvertfall ikke noe godt, nei :riste:

Innom for å ønske deg en fin kveld.  :klem:

Er du fortsatt heldig og ikke har merket noen ubehagelige symptomer?

det har dessverre dukket opp noen vanvittig såre brystvorter. kjennes ut som de er stive - sånn som når man fryser - hele tiden. og det er tidvis forferdelig vondt. har sagt til mannen at han bare kan se langt etter å være i nærheten av de med det første :ler:

Kan du ikke ta med deg en termos hjemmefra? Eller blir det for avslørende kanskje... Jeg har med meg termos med kaffe hver dag på jobb jeg, så om jeg bytter den ut med koffeinfri, så er det ingen som merker noe  :sjarmor:

Ha en fortsatt fin kveld, din heldige gravide kvinne!  :klem:

vi har kaffemaskin på jobb, så det ser nok litt suspekt ut hvis jeg kommer med kaffe på termos :ler:

takk :klem: føler meg litt heldig også!!!

Termos - ideèn var jo egentlig ganske god? Håper du og magen har det bra om dagen :klem:

magen og jeg har det fint. det er fortsatt veldig uvirkelig at det er noe som vokser der inne. blir nok ikke helt overbevist før jeg passererer 12 uker og får garantert at alt er bra...

Koffeinfri er like godt, man får bare ikke tilfredstillt koffeinbehovet ;)

Men, jeg klarte holde meg unna kaffe 3 første mnd, drakk kun koffeinfri, gikk fint!

Så får du GLEEEEDE deg til SKIKKELIG kaffe snart.........  :klem:

holdt du deg unna kaffe i 3 måneder? flink jente!!! jeg MÅ ha en kopp ordentlig kaffe etter lunsj, jeg. men utover det så holder jeg meg unna!

som nevnt så har jeg nå blitt innehaver av et par utrolig såre brystvorter. det er virkelig ubehagelig. føler at jeg må pakke hele brystpartiet inn i ull, sånn at jeg er sikker på at de holder seg varme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende dag, vennen :)

Håper det ordner sei med kaffisituasjonen. Er sikker på du finner nok ut av det ja :Nikke: Men syns ideèn med termos var glimrende jeg :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også såre og stive brystvorter da jeg var gravid, og så frøs jeg så sinnsykt på puppene :ler:. Jeg har ullbh jeg, så det går ann å pakke inn puppene i ull :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...