Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #641 Del Skrevet 22. oktober 2006 jeg var på butikken i går og så etter koffeinfri kaffe, men da fant jeg bare instant fra nescafè. er den fra friele sånn som man kan bruke i presskanne? nå kan vi slappe av litt, ja! det skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #642 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tror Friele har vanlig kokmalt (er det ikke det man bruker i presskanne da?) og filtermalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #643 Del Skrevet 22. oktober 2006 så bra! da må det testes ut! jeg bruker filtermalt i presskanne, jeg.. men begge deler funker! takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #644 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hmm :klø: Tror jeg må i butikken jeg og i morgen å lete etter koffeinfri kaffi. Det var en god ide Nå har jeg gitt meg med rydding for dagen. Får besøk snart. "sees" siden. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. oktober 2006 #645 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Håper du finner tilbake til en god søvnrytme, det er kjedelig å ligge våken om natta når man egentlig er trøtt Ha en fortsatt fin søndag Endret 22. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #646 Del Skrevet 22. oktober 2006 får håpe "søvnproblemene" er forbigående, ja.. vanligvis sover jeg som en liten prinsesse ha en flott søndag du også, Yamaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. oktober 2006 #647 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så flink du er! Jeg ligger bare på soffan og gjør ingen som helst nytte for meg for tiden jeg... Men jeg kommer meg vel snart igjen! Imens får jeg heie på dere andre nygravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. oktober 2006 #648 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bare innom for å se til at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. oktober 2006 #649 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva er egentlig babystøv? En pulverisert baby? :klø: ← Nå skal jeg støvsuge her ← Hva skal du støvsuge? En pulverisert baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. oktober 2006 #650 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uff, så makabert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #651 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva skal du støvsuge? En pulverisert baby? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2006 #652 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sov godt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. oktober 2006 #653 Del Skrevet 22. oktober 2006 Uff, så makabert.. ← Ja, egentlig. Det var bare at de to innleggene kom så rett på hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2006 #654 Del Skrevet 22. oktober 2006 God natt, vennen. Håper du får sove godt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #655 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #656 Del Skrevet 23. oktober 2006 Så flink du er! Jeg ligger bare på soffan og gjør ingen som helst nytte for meg for tiden jeg... Men jeg kommer meg vel snart igjen! Imens får jeg heie på dere andre nygravide! ← må stå på så lenge formen er fin, vet du! hadde jeg vært like uggen som det så hadde jeg ligger med bena høyt Bare innom for å se til at du har det bra! ← alt vel her, vet du. dvs. igår var jeg litt hormonell og sippete, men ellers bra... Hva skal du støvsuge? En pulverisert baby? ← Uff, så makabert.. ← ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #657 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sov godt vennen ← Ja, egentlig. Det var bare at de to innleggene kom så rett på hverandre... ← God natt, vennen. Håper du får sove godt i natt. ← Ha en fin mandag ← takk det samme, yamaha!! til tross for mange ønsker om en god natts søvn fra dere god-jentene, så klarte denne dumme kroppen å våkne kl. 0450 i dag morges og det var tydeligvis helt uaktuelt å sovne igjen... så da var jeg veldig tidlig på jobb i dag... da kan jeg jo gå tidlig hjem - må jo se det positive i situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #658 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er viktig å være positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 #659 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen Huff, så trist at du ikke har sovet noe særli.. Håper det ordner sei etterhvert ja, og at det er forbigående.. Pulverisert baby??? Æsj, altså... Ekkelt... Ha en strålende dag på jobben, og som du sier det er viktig å være positiv. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. oktober 2006 #660 Del Skrevet 23. oktober 2006 Uff, så kjedelig at du ikke får sovet godt om nettene. Jeg sender over Jon Blund i kveld jeg, så kan han ta seg av saken. Ha en fin dag på jobb, lille venn. Håper du ikke blir altfor trøtt utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå