Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) lubelillen: liljen: gjør det, du! man har alltids godt av litt tålmodighet jeg ønsker ikke sånn slem kvalme, nei. kanskje bare en liten søt en, som varer i et minutt om morgenen eller noe sånt. sånn at jeg kan tro at jeg faktisk er gravid angelou: babyboom er kjempebra! håper vi alle snart får flyttet over til graviditetsbøkene!! hvis jeg er bærer av en slik smitte så smitter jeg gjerne Frida Frosk: babystøv i halsen, ja! flottings... sender ut litt mer babystøv nå er det virkelig snart på tide å ta helgen! kos dere, jenter Endret 20. oktober 2006 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #622 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. oktober 2006 #623 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. oktober 2006 #624 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. oktober 2006 #625 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg og kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. oktober 2006 #626 Del Skrevet 20. oktober 2006 Næmmen!!!! Hva er det jeg ser?!?!?! Her har jeg vært borte en stund og så kommer jeg tilbake og ser at du er GRAVIIIIID!!! :hoppe: hoppe: GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!! Dette var fantastiske nyheter!! litt mer Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. oktober 2006 #627 Del Skrevet 21. oktober 2006 [jeg ønsker ikke sånn slem kvalme, nei. kanskje bare en liten søt en, som varer i et minutt om morgenen eller noe sånt. sånn at jeg kan tro at jeg faktisk er gravid ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #628 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom å dusjer meg litt i babystøv her jeg, hvis det er i orden ? Ha en strålende dag da, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #629 Del Skrevet 22. oktober 2006 Liljen, Yamaha, Anerikke og Smile: har hatt en veldig fin helg så langt - håper det samme gjelder for dere Netten: :hoppe: ja, det føles helt fantastisk! nesten for godt til å være sant! Vannmelon: denne helgen var vært veldig stille og rolig... deilig. var sammen med noen venninner i går, og det er litt vanskelig å ikke fortelle noe. samtidig føler jeg at jeg bør vente ihvertfall noen uker til før de får vite det... jeg sliter veldig med å få sove om dagen. har gjort det siden jeg teste positivt på mandag. lurer på om det er for mange tanker i hodet om dagen, eller hva det er... jeg våkner enten ekstremt tidlig om morgenen, eller midt på natten (i natt våknet jeg kl. 03 og lå våken i to timer) jeg har jo bare lyst å sove ut foreløpig så går det greit, da. så jeg får vel håpe at kroppen klarer å ta vare på seg selv... lider ihvertfall ingen nød ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom å dusjer meg litt i babystøv her jeg, hvis det er i orden ? Ha en strålende dag da, vennen. stor ← hei vennen. der hadde du vært innom, jo! bare dusj så mye du vil - her er det babystøv til alle som vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #631 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva er egentlig babystøv? En pulverisert baby? :klø: Det er utrolig slitsomt å ligge søvnløs. Der har jeg selv vært noen ganger... Men de par ukene jeg fikk som gravid, var søvnbehovet mitt nærmest fordoblet. Er det slik at du er trøtt, men får ikke sove? Håper det ordner seg. Fått gjort noe husarbeid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 22. oktober 2006 pulverisert baby! ja, alle sier at man trenger så mye søvn som gravid. -og så ligger jeg bare våken men jeg er kjempetrøtt, altså. det er bare det at jeg ikke får sove. tror det er tankene som er i veien for søvnen, det roer seg vel etterhvert. jeg er flink og gjør husarbeide, ja. har hengt opp en maskin med klær og satt på en ny. dessuten ryddet på kjøkkenet. nå skal jeg endelig får pakket ut vinterklær og pakket ned sommerklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #633 Del Skrevet 22. oktober 2006 Stå på!! Nå skal jeg støvsuge her Vi er kjempeflinke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #634 Del Skrevet 22. oktober 2006 vi er kjempeflinke, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2006 #635 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så flinke dere er da. Kanskje jeg skulle følge eksempelet og sette i gang med litt husarbeid i froskedammen også... Bra å høre at du har hatt en fin helg. Ingen kvalme enda? Du får nyte det mens du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 22. oktober 2006 hei froskevenn så koselig å "se" deg, da! ja, man kan jo ikke annet enn å nyte helgen... til tross for trist vær og dårlig kvalitet på søvnen... ingen kvalme ennå, nei. bortsett fra disse mensmurringene merker jeg ingen ting... jeg synes fortsatt dette er utrolig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. oktober 2006 #637 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg har fortsatt ikke helt forstått at det har bosatt seg en liten parasitt i magen min... :klø: Lurer på når det går opp for meg for fullt. Forhåpentligvis før h*n kommer ut. Du får slappe av på dagen, ettersom du ikke har fått sovet noe særlig i natt. Det er lov å ta det rolig og kose seg på en slik regnværsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #638 Del Skrevet 22. oktober 2006 Får håpe du får sovet i natt, vennen. Ikke noe særlig når en ikke får nok søvn... Nå er det soverommet som står for tur her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 22. oktober 2006 Frida Frosk: når magen begynner å vokse så skal du se det går opp for deg! jeg tror man får en a-ha opplevelse på UL, jeg. da ser man jo at det er noe levende inni magen! skal slappe av nå. finne en god bok, tenker jeg! Liljen: soverommet tok jeg på fredag, så jeg tror jeg er fornøyd med dagens innsats nå! ja, håper jeg får sove ordentlig i natt. det er enda mer frustrerende å ligge våken om natta når man vet man skal opp tidlig dagen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. oktober 2006 #640 Del Skrevet 22. oktober 2006 Leste i Liljens dagbok at du var litt småfrustrert over at du bare kan drikke én kopp kaffe om dagen. Men har du prøvd koffeinfri kaffe? Den til Friele er ikke så verst. I dag har du vært flink husmor! Slappe av litt nå du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå