Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Har du flyttet fra oss :grine: Måtte lete litt for å finne deg, men jeg skjønner jo det at du heller vil bo her... :sjenert: Får heller håpe at vi andre flytter etter. Kand du reservere en tomt? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lubelillen:jeg er helt garantert altfor utålmodig (derav navnet på dagboka mi) :ler: god :klem: tilbake

Epica: :hoppe::sjenert: kan ikke bytte nick, jeg liker prøvedokke-navnet mitt, jeg :ler: og jeg er ikke noe mindre utålmodig nå :ler:

Eeyore:ja, jeg flyttet istad, gitt. kort og brutal prosess... håper du kommer etter fort som bare det!!! (jeg holder av plass, så klart!!) :klem:

da har jeg altså flyttet fra prøverne og inn i gravid-gjengen. hadde egentlig tenkt å vente litt i tilfelle det går galt... men så fant jeg ut at jeg for en gangs skyld ikke skulle ta sorgene på forskudd, og heller prøve å være litt positiv!

ha en flott torsdagskveld. jeg skal hjem og lage pannekaker (bippe driver og frister meg hele tiden) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta sorgene på forskudd er bare dumt. Nå må du bare glede deg over det fantastiske og store som skjer i magen din. :)

Pannekaker er forresten kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: :Nikke:

pannekakene var forøvrig gode - jeg spiste alfor mange :ler:

Yamaha: positiv er bra! :)

smile: :ler: ja, jeg gjør vel det. selv om det fortsatt føles litt rart...

endelig fredag! :)

skal bli godt med helg. det har ennå ikke dukket opp noen symptomer, men jeg kjente at det var litt vondt i puppene med hopp og sprett på trening i går...

ikke dårlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Petra Prøvedokke! Jeg følte at vi nesten forfulgte hverandre i dagbokrundene våre, så jeg måtte bare inn og si hei til deg. :ler:

Fantastisk at du er gravid! Gratulerer så mye!

Ha en fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja, det la jeg merke til også! :ler:

veldig hyggelig at du stikker innom - ta gjerne turen flere ganger!

og tusen takk for gratulasjonen! det er ganske fantastisk ja! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Jeg vil og ha litt av den pallen med tålmodighet.... :sjenert: Jeg tar ....*tenker*.... :klø: ..... minst 3 sekker tror jeg :ler:

Jeg tror bare du skal være glad for du ikke har så mangen symptomer. Testen er positiv og du er veldig gravid. :) Er så glad på dine vegne :)

Hvordan står det til ellers??

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbokflytting. Jeg syntes det var fint å være blandt graviditetsdagbøkene og di flytta meg raskt tilbake igjen da jeg spurte om det ;). Men du skal ikke tilbake fordi det har jeg bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Frosk: takk det samme, froskevenn! :klem: det er sååå deilig at det er fredag. bare litt trist vær... :sjenert:

Liljen: der var du, jo! så koselig :) jeg har overlatt den pallen med tålmodighet til Eeyore, men hun har lovt å dele broderlig så det er bare å stikke innom henne å ta alt du trenger! :ler:

ellers står alt bra til. jeg har blitt en symptomjeger og driver og kjenner etter om jeg har ømme pupper og føler meg kvalm :ler: men jeg føler meg igrunn veldig bra! god :klem:

Pi@: foreløpig er det litt uvant å være blandt graviditetsbøkene, men jeg håpe jeg skal være her så lenge at jeg blir vant til det! kjempefint at du har bestemt at jeg ikke skal tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg hjem fra UL og hva ser jeg??

GRATULERE VENNEN! Fikk ikke sjekka her inne i går kveld, men så det jo nå!

Og tro meg, ønsk deg heller ømme pupper enn kvalme... *blæ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: tusen takk, vennen :klem:

(jeg vet jeg ikke burde ønske kvalme, men jeg vil så gjerne overbevises om at jeg faktisk er gravid...) :sjenert:

Frida Frosk: det er et vær som innbyr til å krype opp i sofaen under ullpleddet. passer bra med mine planer i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stikker jeg innom Eeyore og spør om å få litt av henne :ler:

Håper du bare får sånn kvalme som bare varer en kort stund så gir det sei, for ingen kan vell ønske sei kvalme vell :klø: :ler:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok tidsnok kvalm ja :) Er det bare meg eller er det en liten babyboom blant oss her i prøverdagbøkene om dagen? Håper det smitter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være skikkelig babyboom ja. :hoppe:

Nå vet jeg hvorfor du hoster, Angelou. Du har sikkert fått babystøv i halsen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg vennen!! :kose:

Jeg hadde heller ingen symptomer, men nå er magen min STOOOOR og det e definitivt baby der inne! :ler:

Jeg bekymret meg også men PRØV å tenk positivt. I de fleste tilfeller går det bra! :klem:

GOD HELG SNUPPA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...