Eeyore Skrevet 19. oktober 2006 #601 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har du flyttet fra oss Måtte lete litt for å finne deg, men jeg skjønner jo det at du heller vil bo her... Får heller håpe at vi andre flytter etter. Kand du reservere en tomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #602 Del Skrevet 19. oktober 2006 lubelillen:jeg er helt garantert altfor utålmodig (derav navnet på dagboka mi) god tilbake Epica: kan ikke bytte nick, jeg liker prøvedokke-navnet mitt, jeg og jeg er ikke noe mindre utålmodig nå Eeyore:ja, jeg flyttet istad, gitt. kort og brutal prosess... håper du kommer etter fort som bare det!!! (jeg holder av plass, så klart!!) da har jeg altså flyttet fra prøverne og inn i gravid-gjengen. hadde egentlig tenkt å vente litt i tilfelle det går galt... men så fant jeg ut at jeg for en gangs skyld ikke skulle ta sorgene på forskudd, og heller prøve å være litt positiv! ha en flott torsdagskveld. jeg skal hjem og lage pannekaker (bippe driver og frister meg hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. oktober 2006 #603 Del Skrevet 19. oktober 2006 Å ta sorgene på forskudd er bare dumt. Nå må du bare glede deg over det fantastiske og store som skjer i magen din. Pannekaker er forresten kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. oktober 2006 #604 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det holder jeg med deg i, viktig å være positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. oktober 2006 #605 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, nå hører du hjemme i graviditetsbøkene vet du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #606 Del Skrevet 20. oktober 2006 Frida Frosk: pannekakene var forøvrig gode - jeg spiste alfor mange Yamaha: positiv er bra! smile: ja, jeg gjør vel det. selv om det fortsatt føles litt rart... endelig fredag! skal bli godt med helg. det har ennå ikke dukket opp noen symptomer, men jeg kjente at det var litt vondt i puppene med hopp og sprett på trening i går... ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. oktober 2006 #607 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei Petra Prøvedokke! Jeg følte at vi nesten forfulgte hverandre i dagbokrundene våre, så jeg måtte bare inn og si hei til deg. Fantastisk at du er gravid! Gratulerer så mye! Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 20. oktober 2006 ja, det la jeg merke til også! veldig hyggelig at du stikker innom - ta gjerne turen flere ganger! og tusen takk for gratulasjonen! det er ganske fantastisk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. oktober 2006 #609 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom og hopper litt for at det er fredag i dag. Ha en fin helg, Petravenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #610 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei på deg Jeg vil og ha litt av den pallen med tålmodighet.... Jeg tar ....*tenker*.... :klø: ..... minst 3 sekker tror jeg Jeg tror bare du skal være glad for du ikke har så mangen symptomer. Testen er positiv og du er veldig gravid. Er så glad på dine vegne Hvordan står det til ellers?? Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. oktober 2006 #611 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer med dagbokflytting. Jeg syntes det var fint å være blandt graviditetsdagbøkene og di flytta meg raskt tilbake igjen da jeg spurte om det . Men du skal ikke tilbake fordi det har jeg bestemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 20. oktober 2006 Frida Frosk: takk det samme, froskevenn! det er sååå deilig at det er fredag. bare litt trist vær... Liljen: der var du, jo! så koselig jeg har overlatt den pallen med tålmodighet til Eeyore, men hun har lovt å dele broderlig så det er bare å stikke innom henne å ta alt du trenger! ellers står alt bra til. jeg har blitt en symptomjeger og driver og kjenner etter om jeg har ømme pupper og føler meg kvalm men jeg føler meg igrunn veldig bra! god Pi@: foreløpig er det litt uvant å være blandt graviditetsbøkene, men jeg håpe jeg skal være her så lenge at jeg blir vant til det! kjempefint at du har bestemt at jeg ikke skal tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. oktober 2006 #613 Del Skrevet 20. oktober 2006 Her kommer jeg hjem fra UL og hva ser jeg?? GRATULERE VENNEN! Fikk ikke sjekka her inne i går kveld, men så det jo nå! Og tro meg, ønsk deg heller ømme pupper enn kvalme... *blæ* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. oktober 2006 #614 Del Skrevet 20. oktober 2006 Trist vær er det... Ikke noe klart og fint høstvær her nei. God grunn til å holde seg innendørs da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 20. oktober 2006 iss: tusen takk, vennen (jeg vet jeg ikke burde ønske kvalme, men jeg vil så gjerne overbevises om at jeg faktisk er gravid...) Frida Frosk: det er et vær som innbyr til å krype opp i sofaen under ullpleddet. passer bra med mine planer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 20. oktober 2006 #616 Del Skrevet 20. oktober 2006 En riktig god helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #617 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da stikker jeg innom Eeyore og spør om å få litt av henne Håper du bare får sånn kvalme som bare varer en kort stund så gir det sei, for ingen kan vell ønske sei kvalme vell :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2006 #618 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du blir nok tidsnok kvalm ja Er det bare meg eller er det en liten babyboom blant oss her i prøverdagbøkene om dagen? Håper det smitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 20. oktober 2006 #619 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ser ut til å være skikkelig babyboom ja. Nå vet jeg hvorfor du hoster, Angelou. Du har sikkert fått babystøv i halsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #620 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ikke bekymre deg vennen!! Jeg hadde heller ingen symptomer, men nå er magen min STOOOOR og det e definitivt baby der inne! Jeg bekymret meg også men PRØV å tenk positivt. I de fleste tilfeller går det bra! GOD HELG SNUPPA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå