Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: GRATULERER!!!! :hoppe: :hoppe:

Så moro! Dette har dere virkelig fortjent Petra! Jeg er bare så glad på dine vegne. Det gir absolutt lyst i tunnellen for oss andre :klem:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cymbidium: tusen takk! har en veldig merkelig dag. jeg går rundt og tenker at: jeg er gravid - og ingen vet det :ler:

Eeyore: tusen, tusen takk! det føles veldig bra. det er så godt å vite at det funker, selv om det tok litt tid... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet det ;)

Kan jeg overta den store pallen med tålmodighet da, eller er den brukt opp... :sjenert:

Ja, dere vet. og det er veldig ok at det er noen som vet! :klem:

Pallen med tålmodighet, ja. den kan du selvfølgelig få! det er masse igjen! -bare lov å dele med alle som trenger :ler:

Hei vennen  :klem:

Du har vel en strålende dag i dag vil jeg tro?  :)

hei vennen :klem:

jeg synes fortsatt dette er veldig rart, jeg. men jeg går og smiler litt for meg selv, ja! :ler:

Fant ut i en annen dagbok at du var gravid, og kom  løpende.

Gratulerer!!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

tusen takk, vannmelon!! :)

hmmm, jakten på symptomer har startet - og jeg har INGEN :riste:

skal man ikke merke noe som helst? her er ingen kvalme og ingen ømme pupper... men det kommer kanskje etterhvert?

:sjenert: man skal kanskje ikke klage over at man ikke er kvalm? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal man ikke merke noe som helst? her er ingen kvalme og ingen ømme pupper... men det kommer kanskje etterhvert?

:sjenert: man skal kanskje ikke klage over at man ikke er kvalm?  :ler:

Tror det er veldig individuelt om man merker noe ja. Og ømme pupper får du tidsnok!!! :ler:

Kvalmen har vi allerede jaget vekk!!!! *puff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha: ja, egentlig burde jeg vel bare være fornøyd så lenge jeg slipper :ler:

smile: hmmm, kanskje jeg er en av de heldige som ikke blir kvalm :ler: det er jo lov å håpe :sjenert:

Epica: det er tydelig at jeg må smøre meg med tålmodighet *stikke inn til Eeyore og låne tilbake litt* hvis jeg ikke skal få noen tydelige hint fra kroppen min snart om at det er noe på gang. jeg merker fortsatt disse "mensensmertene", da.. men det er er alt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til mensmurringene også forsvinner... Da er det nesten vanskeligere å tro på at man er gravid og at det bor noen inni der. Alt man har å forholde seg til er et blått kryss på en pinne.

Tror ikke du skal håpe på noen kvalme. Det er slitsomt nok å være trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pallen, og selvsagt er det lov å komme innom få tilbake igjen også :)

Synes ikke du skal klage over manglende symptomer nei, selv om jeg skjønner at det er vanskelig å forstå at det er noe der inne. Du får kjøpe en haug med billigtester og teste hver dag, så kanskje du blir overbevist til slutt :ler:

Stor onsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savnet også symptomer, men nå vil jeg helst at de skal forsvinne igjen. :ler:

Likevel, er jeg i superform en dag, så blir jeg bekymret over å ikke ha kjent noe... :sjenert:

Ikke lett å bli klok på dette. :klø:

Har dere sagt det til noen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon: hvor lenge holder disse mensmurringene på, da? hmmm, akkurat nå kan jeg ikke si at jeg kjenner de... :sjenert:

Eeyore: jeg vet at ikke burde klage over manglende symptomer, men det er så veldig vanskelig å tro at det er sant. -så det hadde vært greit med noen flere hint fra kroppen min :ler::klem:

Bippe: tusen takk! :klem:

Frida Frosk: det er ikke lett å bli klok på, nei! litt frustrerende innimellom ;)

foreløpig har jeg fortalt det til en venninne - vi vet alt om hverandre så det hadde ikke gått å holde det skjult. dessuten så er hun grei å ha hvis jeg må dra noen hvite løgner for noen andre venner :ler:

utover det så tipper jeg at mamma får vite det snart...

jeg er en liten morgenfugl om dagen. tidlig oppe - det likner ikke meg! det er nok mange ting som surrer rundt i hodet mitt som gjør at det er litt vanskelig å sove...

ha en flott torsdag, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare innom og si en gang til at jeg synes det er så sinnsykt bra at du er gravid :ler: Jeg ble så glad jeg :klem: Håper alt står bra til med deg og magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angelou: så utrolig koselig at du synes det! det varmer et hjerte i en nygravid kropp!! :klem:

det går fint med meg og magen, merker absolutt ingen ting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det med flere hint fra kroppen. Var skikkelig kvalm sist uke, men nå er jeg helt fin. Æsj, liksom.... :tristbla: Kanskje vi er for utålmodige?

:klem: til deg og magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...