Eeyore Skrevet 17. oktober 2006 #581 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) :hoppe: GRATULERER!!!! :hoppe: Så moro! Dette har dere virkelig fortjent Petra! Jeg er bare så glad på dine vegne. Det gir absolutt lyst i tunnellen for oss andre Endret 17. oktober 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #582 Del Skrevet 17. oktober 2006 Cymbidium: tusen takk! har en veldig merkelig dag. jeg går rundt og tenker at: jeg er gravid - og ingen vet det Eeyore: tusen, tusen takk! det føles veldig bra. det er så godt å vite at det funker, selv om det tok litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. oktober 2006 #583 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi vet det Kan jeg overta den store pallen med tålmodighet da, eller er den brukt opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. oktober 2006 #584 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei vennen Du har vel en strålende dag i dag vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. oktober 2006 #585 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fant ut i en annen dagbok at du var gravid, og kom løpende. Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vi vet det Kan jeg overta den store pallen med tålmodighet da, eller er den brukt opp... ← Ja, dere vet. og det er veldig ok at det er noen som vet! Pallen med tålmodighet, ja. den kan du selvfølgelig få! det er masse igjen! -bare lov å dele med alle som trenger Hei vennen Du har vel en strålende dag i dag vil jeg tro? ← hei vennen jeg synes fortsatt dette er veldig rart, jeg. men jeg går og smiler litt for meg selv, ja! Fant ut i en annen dagbok at du var gravid, og kom løpende. Gratulerer!!! ← tusen takk, vannmelon!! hmmm, jakten på symptomer har startet - og jeg har INGEN skal man ikke merke noe som helst? her er ingen kvalme og ingen ømme pupper... men det kommer kanskje etterhvert? man skal kanskje ikke klage over at man ikke er kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. oktober 2006 #587 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tror det med symptomer er veldig individuelt. Du skal ikke se bort i fra at de vil komme snikende etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. oktober 2006 #588 Del Skrevet 18. oktober 2006 skal man ikke merke noe som helst? her er ingen kvalme og ingen ømme pupper... men det kommer kanskje etterhvert? man skal kanskje ikke klage over at man ikke er kvalm? ← Tror det er veldig individuelt om man merker noe ja. Og ømme pupper får du tidsnok!!! Kvalmen har vi allerede jaget vekk!!!! *puff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #589 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det tok laaang tid før jeg skjønte at jeg var gravid.. Hadde ingen symptomer. Gikk opp for meg når magen begynte å vokse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 18. oktober 2006 Yamaha: ja, egentlig burde jeg vel bare være fornøyd så lenge jeg slipper smile: hmmm, kanskje jeg er en av de heldige som ikke blir kvalm det er jo lov å håpe Epica: det er tydelig at jeg må smøre meg med tålmodighet *stikke inn til Eeyore og låne tilbake litt* hvis jeg ikke skal få noen tydelige hint fra kroppen min snart om at det er noe på gang. jeg merker fortsatt disse "mensensmertene", da.. men det er er alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. oktober 2006 #591 Del Skrevet 18. oktober 2006 Bare vent til mensmurringene også forsvinner... Da er det nesten vanskeligere å tro på at man er gravid og at det bor noen inni der. Alt man har å forholde seg til er et blått kryss på en pinne. Tror ikke du skal håpe på noen kvalme. Det er slitsomt nok å være trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. oktober 2006 #592 Del Skrevet 18. oktober 2006 Takk for pallen, og selvsagt er det lov å komme innom få tilbake igjen også Synes ikke du skal klage over manglende symptomer nei, selv om jeg skjønner at det er vanskelig å forstå at det er noe der inne. Du får kjøpe en haug med billigtester og teste hver dag, så kanskje du blir overbevist til slutt Stor onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. oktober 2006 #593 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. oktober 2006 #594 Del Skrevet 18. oktober 2006 Næmen! Du er jo gravid jo!!! Åh, nå ble jeg vel glad!! GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. oktober 2006 #595 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg savnet også symptomer, men nå vil jeg helst at de skal forsvinne igjen. Likevel, er jeg i superform en dag, så blir jeg bekymret over å ikke ha kjent noe... Ikke lett å bli klok på dette. :klø: Har dere sagt det til noen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #596 Del Skrevet 19. oktober 2006 Vannmelon: hvor lenge holder disse mensmurringene på, da? hmmm, akkurat nå kan jeg ikke si at jeg kjenner de... Eeyore: jeg vet at ikke burde klage over manglende symptomer, men det er så veldig vanskelig å tro at det er sant. -så det hadde vært greit med noen flere hint fra kroppen min Bippe: tusen takk! Frida Frosk: det er ikke lett å bli klok på, nei! litt frustrerende innimellom foreløpig har jeg fortalt det til en venninne - vi vet alt om hverandre så det hadde ikke gått å holde det skjult. dessuten så er hun grei å ha hvis jeg må dra noen hvite løgner for noen andre venner utover det så tipper jeg at mamma får vite det snart... jeg er en liten morgenfugl om dagen. tidlig oppe - det likner ikke meg! det er nok mange ting som surrer rundt i hodet mitt som gjør at det er litt vanskelig å sove... ha en flott torsdag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. oktober 2006 #597 Del Skrevet 19. oktober 2006 Må bare innom og si en gang til at jeg synes det er så sinnsykt bra at du er gravid Jeg ble så glad jeg Håper alt står bra til med deg og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 19. oktober 2006 angelou: så utrolig koselig at du synes det! det varmer et hjerte i en nygravid kropp!! det går fint med meg og magen, merker absolutt ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. oktober 2006 #599 Del Skrevet 19. oktober 2006 Enig med deg i det med flere hint fra kroppen. Var skikkelig kvalm sist uke, men nå er jeg helt fin. Æsj, liksom.... Kanskje vi er for utålmodige? til deg og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #600 Del Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje på tide å skifte dagbok-navn og nick?........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå