Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 16. oktober 2006 Å jeg ble skikkelig glad jeg også nå :hoppe: ← det setter jeg stor pris på å høre! tuuusen takk :hoppe: og tuuusen takk til Mrs N også! har ikke fått sjekket så mye rundt termindato -men det er vel i slutten av juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #562 Del Skrevet 16. oktober 2006 hmm, det blir jo forskjellig termindato på de forskjellige terminkalkulatorene. men det ser ut til at det må være mellom 25 og 28 juni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. oktober 2006 #563 Del Skrevet 16. oktober 2006 GRATULERER KJEMPEMYE MED SPIREN :hoppe: Dette var skikkelig gøy Petra Prøvedokke. Virkeli Ha en kjempestrålende kveld. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. oktober 2006 #564 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Oi, dette var gode nyheter. Så utrolig gøy. GRATULERER!!! Nå ble jeg superglad. Stor til Petravennen. Endret 16. oktober 2006 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. oktober 2006 #565 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så herlig å lese!!! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #566 Del Skrevet 17. oktober 2006 ÅÅÅHHHH!! Så utrolig artig. Endelig klaffet det for dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. oktober 2006 #567 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. oktober 2006 #568 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer så masse med en spire i magen Petra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 17. oktober 2006 tusen takk for gratulasjoner, jenter!!! Liljen, Frida Frosk, Anerikke, Toblerone, IdaH og shatika: det er fortsatt helt uvirkelig, og det har på ingen måte gått opp for meg at jeg er gravid. har fortsatt følelsen av at mensen er rett rundt hjørnet (har sånne murringer i magen som jeg pleier å få rett før mensen - har hatt de siden fredag). jeg våknet kl. 05 i dag, og fikk ikke sove igjen. masse tanker i hodet. jeg håper så inderlig at dette går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. oktober 2006 #570 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde også sånne murringer i flere uker. Tror det skal være sånn jeg Så når flytter du over til graviditetsdagbøkene Petra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #571 Del Skrevet 17. oktober 2006 -og jeg som håpet de ville gå bort snart. jeg er jo stadig vekk overbevist om at jeg har fått mensen hmmm, tør ikke helt flytte over til graviditesbøkene ennå... må nok vente en uke eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. oktober 2006 #572 Del Skrevet 17. oktober 2006 bare gi meg eller en av de andre modoratorne et lite pip, så flytter vi deg over når du har lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. oktober 2006 #573 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nææææææh - såååå koselig!!! Tenk at du er gravid vennen, gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 #574 Del Skrevet 17. oktober 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Hva er det jeg leser GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. oktober 2006 #575 Del Skrevet 17. oktober 2006 hmm, det blir jo forskjellig termindato på de forskjellige terminkalkulatorene. men det ser ut til at det må være mellom 25 og 28 juni.... ← GRATULERER!!!! Her var det hyggelig lesning!!!! Her er en terminkalkulator som regner 40+2 som visstnok skal være ganske bra i forhold til mange andre! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. oktober 2006 #576 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror jeg har sprengt hele dagboka di med forrige innlegget mitt (i allefall på min maskin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #577 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei hva er det jeg leser????!!! Åååååååååå vennen, GRATULERER!!! Prøvdokke-navnet må bort nå altså!............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. oktober 2006 #578 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #579 Del Skrevet 17. oktober 2006 IdaH: Will do må bare vente til jeg virkelig tror på det... angelou: ja, tenk at jeg er det. er det ikke rart? Pi@x2: bare spreng så mye du vil! -og tuuuusen takk! smile: tusen takk! satser på termin 25.juni, jeg! det er sikkert en fin dato Epica: tusen takk, vennen. -men jeg kan da ikke bytte navn nå får jeg heller prøve å få dette frøet til å bli en liten baby lubelillen: takk, takk ååå, det er så hyggelig at dere er innom med gratulasjoner. det er jo den oppmerksomheten man kan få rundt det - i og med at det foreløpig bare er mannen og jeg som vet det! så dere skal vite at det settes stooor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 17. oktober 2006 #580 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer!!! Tipper du har en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå