Lucky? Skrevet 10. oktober 2006 #521 Del Skrevet 10. oktober 2006 Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #522 Del Skrevet 10. oktober 2006 skremme bort tanta!! Ååååå, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #523 Del Skrevet 11. oktober 2006 iss: Yamaha: må ta meg tid innimellom, vet du Frida Frosk: det håper jeg også, men som vanlig har jeg mine tvil... Lucky117: gårsdagen var ganske slitsom, men jeg fikk gjort masse. -og da må man vel kunne si at man har hatt en bra dag! Epica: ja, det er litt spennende (det er det jo alltid) men jeg har ikke den store troen denne gangen heller... kanskje jeg må endre innstilling? da var det allerede lunsjtid! dagens høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. oktober 2006 #524 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hallo vennen Juhu her var det spennende saker gitt Når er IKM ?? Krysser fingrer, tær, hårstrå og alt som kan krysses for deg stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. oktober 2006 #525 Del Skrevet 11. oktober 2006 Spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. oktober 2006 #526 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 #527 Del Skrevet 11. oktober 2006 16. oktober er ikke lenge til! Krysser fingre og tær for at det har sagt pang inni magen din (husker fra "Se, han snakker" at det er omtrent det som skjer i tillegg til en haug med gnister). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. oktober 2006 #528 Del Skrevet 12. oktober 2006 16. oktober er ikke lenge til! Krysser fingre og tær for at det har sagt pang inni magen din (husker fra "Se, han snakker" at det er omtrent det som skjer i tillegg til en haug med gnister). ← Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 12. oktober 2006 #529 Del Skrevet 12. oktober 2006 *skremme bort tanta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. oktober 2006 #530 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg skrev et langt innlegg i dagboka mi i går, og så ble det litt kaos på jobb, og nå ser jeg at det er borte vekk!! vel, vel - da er det bare å skrive alt en gang til det er jo fredag, kan jo ikke være sur, da! jeg skal på hyttetur i helgen, og det skal bli deilig. gå tur, slappe av, lese bok og nyte livet Liljen: så hyggelig at du er tilbake!! IKM er mandag (sånn ca), så da får vi se... Anerikke: Vannmelon: og nå er det ihvertfall ikke lenge til, nei! jeg har ikke hørt noe smell - mon tro om det er et dårlig tegn? Yamaha: takk Cymbidium: håper virkelig den skremselspropagandaen hjelper!! Eeyore: sånn, nå skal jeg passe på at innlegget blir postet før jeg tar en dagbokrunde! ha en fin fredag, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. oktober 2006 #532 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ha en fin fredag du også, Petra. Og kos deg på hyttetur i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 13. oktober 2006 takk, frida frosk! hytteturer er genialt, så jeg skal kose meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. oktober 2006 #534 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skal på hyttetur vi og! Fram til torsdag...Så da er jeg spent på om det er to blå når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #535 Del Skrevet 13. oktober 2006 iss: kos deg på tur du også! nå nærmer det seg avreise! det skal bli deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. oktober 2006 #536 Del Skrevet 13. oktober 2006 God tur, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. oktober 2006 #537 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ha en fin helg, Petra! Kos deg på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #538 Del Skrevet 13. oktober 2006 god helg vennen! kos deg på hytta (og kom tilbake med to blååå! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. oktober 2006 #539 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, kom tilbake med 2 blå Spennende krysser fingrer og tær vettdu Kos deg masse på hyttetur. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2006 #540 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har du testet? Er veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå